Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin toppaliiviä oikein pidetään?

Vierailija
24.04.2015 |

Poika sai toppaliivin ja nyt sitten ihmettelen, millaisella ilmalla tuotakin oikein pidetään. Ja mitä sen alle oikein kuuluisi laittaa. Kovin epäkäytännölliseltä vaatteelta kuitenkin vaikuttaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin myös tietää. Mun mielestä ne on kivoja ja muksuillani niitä on mut just tänään heitin pois käyttökaapista talvivaatteisiin kun aattelin et ovat jo liian kuumia. Tähän asti ollu käyttämättä kun ovat olleet ns"liian vähän". huoh. Vaikea elämä.

Vierailija
2/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään järkevä vaatekappale oikein koskaan. Itse tykkäisin kovasti niistä, ovat kivan näköisiä. Esim. erään saksalaisen vaatefirman sivuilla näin juuri hienon yhdistelmän, jossa oli kauluksellinen t-paita jonka päällä värikäs vartalonmyötäinen toppaliivi. Kivan näköinen joo, mutta käytännössä ei toimi. Jos on t-paitakeli, niin keskikroppahan hikoontuu kauheasti, jos toppaliivin päälle vetää. Jos taas on kylmempi, niin käsivarret palelee. 

Yleensäkin minusta raajat on herkempiä palelemaan kuin keskivartalo, joten idea olla erityislämmike keskivartalolle ei vaan yhtään toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Olen ihmetellyt samaa aina. 

Eihän esim. toppashortsejakaan kukaan tarvitsisi.

Vierailija
4/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukisojen katsomoon, toppaliivi suojaa tuulelta.

Vierailija
5/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90- luvulla.

Vierailija
6/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukeutumisessa tarkoitain siis pukeutumisessa. Ps. Onko jollakulla jotain kivaa päähine ideaa? Tai yleisesti käyttääkö kukaan teistä päähinettä jos käytätte niin millaista

Vierailija
7/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän softshellin tai fleecen päällä silloin kun pelkällä takilla ei tarkene. Juoksulenkillä käytin myös talvella.

Vierailija
8/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mieluiten ei ikinä.

Vierailija
9/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni käytti sitä polarn o pyretin wind fleecen kanssa kun ei ihan vielä tarjennut pelkällä fleecellä.
Liivi oli isoveljen peruja joka ei ollut hänellä käytössä kuin kerran koska en myöskään oikein tiennyt milloin sitä piti käyttää :D
Ostin jostain alesta joskus mutta jatkossa taidan jättää kauppaan vaikka kivan näköisiä onkin.

Vierailija
10/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, toppaliivi on epävaate. Pakkasella liian vähän ja plussakeleillä liikaa.

Vierailija
11/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei koskaan, toppaliivi on epävaate. Pakkasella liian vähän ja plussakeleillä liikaa." Enpä olekaan kuullut tällaista luonnehdintaa, mistään pukineesta kuin epävaate - Mutta toppaliiviä näin luonnehtivalla on varmaankin sitten erikseen, joka säälle omistetut vaatteet. Mutta mites esimerkiksi farkut, itse pidän niitä sekä toisinaan (pinellä)pakkasella, että myös silloin kun lämpömittari on plussanpuolella. 

Vierailija
12/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän toppaliivien ulkonäöstä mutta olen myös pitänyt niitä vähän hankalina. Talvella kuitenkin ostin pojalle sellaisen kun ihanan löysin ja jonkinverran sitä on käytetty. Softshell takin tai tuulitakin kanssa, sellaisena siistimpänä vaatteena kun asteita on muutama plussaa.

Vierailija
13/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava keksintö! Meillä tyttö tykkää pitää ohuen fleecen kanssa "kaupunkireissuilla" näillä +5c keleillä. Myös käyttää paljon just Hartwall-areena tapahtumissa, joita meillä on paljon.

Vierailija
14/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppaliivit miesten huijaamista.

Vierailija
15/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt nyt keväällä ulkoillessa ohuen kuoritakin alla lisälämmikkeenä sellaista kevyttä untuvaliiviä. 

Vierailija
16/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin toppahousut jotka päättyis polviin, hirveen kätevää.

Vierailija
17/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas.

Jäin miettimään, että onkohan moinen vaatekappale vähän sellainen että käytetään tyyliin kauppareissuilla kun ei tarvitse paljoa ulkona olla.  

Olisi kyllä aika kiva saada tuo toppaliivi käyttöön mutta taitaa kyllä jäädä käyttämättömäksi.

Vierailija
18/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparin kanssa lenkkeilessä juuri näillä +5/10 keleillä. Lapset käyttää kauppareissuilla.

Vierailija
19/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparin tai villapaidan päälle lämmikkeeksi, lenkillä, ulkoilessa tai pihaa haravoidessa. Kun kädet liikkuu, ei palella. Automatkoilla, kauppareissulla itsellä ja lapsilla.

Vierailija
20/20 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä pikkakuntainen juttu, mutta minusta tuntuu, että ruotsissa käyttävät toppaliiviä paljon enempi kukeutumisessa kuin Suomessa. Mutta tuohon millaiseen säähän, niin ei siihen kai ole muuta sääntöä kuin, että kunhan tarkenee. Itse olen pukenut välillä toppaliivin jumpperin kanssa, mutta aurinkoisiempina päivinä on ollut flanellipaitaa ja haravaa heilutellessani huomasin tulleen niin lämmin että saatoin kääriä hihat ylös ja saada jos en nyt rusketusta niin punotusta hieman iholleni. Ah kesä tulee kohta. - Myös ratsastuksessa olen tykännyt, että se on kiva lisä, mut se johtunee siitä, että mulla ei viimeaikoina ole ollut kunnon talviratsastustakkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme