Instrun all inclusive-silmälasipalvelu. Onko kellään?
Mä harkitsen tommosta. Sais kolmet lasit kuukausimaksulla (joista osa voi olla aurinkolaseja). Tietty riippuu hinta sitten laseista, mulla jo monitehot eli olisivat kalliimmat/kk, mutta houkutelee se, että saisi vaihdettua laseja useammin. kerran vuodessa noista saa vaihtaa yhdet uusiin.
Onko kellään? Oletko tykännyt? Kannattaako?
Kommentit (65)
Älä lähde tuohon mukaan. On aivan älytöntä maksaa ensin 2vuotta kuukausi vuokraa (noin1000€ yhteensä)
Sen jälkeen saat lunastaa lasit itsellesi.
Eli käyttäisit 2vuottaensin vuokralaisena.
Täysin älytöntä touhua. Maksa kerralla lasitj ja sillä selvä!
Siis tämähän on vain kalliskorkoinen käyttölaina paketoituna eri nimeen Optikot ovat maan suurimpia kusettajia heti politiikkojen jälkeen.
Se on vähän niin ja näin. Itselleni kannatti tuo sopimus koska näköni muuttui parin vuoden sisällä ja linssit uusittiin kahdesti. Hyvä on myös mahdollisuus kuvauttaa silmänpohjat ja mittauttaa silmänpaineet. Silmälääkärillä nuo kuvaukset on kalliita. Kun viimeksi kävin tavallisella silmälääkärikäynnillä, sekin maksoi jo 190 €.
Minäkin ostin helmikuussa 2025 kahdet lasit vahvuuksilla sekä sunkaverit! Työntekijä kyllä osasi löytää mulle sopivat lasit! Nyt oon miettinyt olikohan niin fiksua tämä sopimus. ??! Kaksi vuotta kestää sopimus! Jos haluaisi nyt perua sopimuksen joutuu maksamaan vuokra koko kahden vuoden sopimuksen ajalta! Ja jos haluat kahden vuoden jälkeen omaksi jotkut lasit, ne on maksettava.
Mitä ihmettä. Tottakai sun pitää itse huolehtia asiasta. Saahan sieltä sopimuspaperit kouraan, jossa lukee ensimmäinen mahdollinen irtisanomispäivä. Jos sä tilaat Netflixin tai vaikka Bookstoryn, niin ei sieltäkään äiti huolehdi, et nyt sopimus pitää irtisanoa. Ihan ite se pitää muistaa tehdä.