Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Instrun all inclusive-silmälasipalvelu. Onko kellään?

Vierailija
04.01.2022 |

Mä harkitsen tommosta. Sais kolmet lasit kuukausimaksulla (joista osa voi olla aurinkolaseja). Tietty riippuu hinta sitten laseista, mulla jo monitehot eli olisivat kalliimmat/kk, mutta houkutelee se, että saisi vaihdettua laseja useammin. kerran vuodessa noista saa vaihtaa yhdet uusiin.

Onko kellään? Oletko tykännyt? Kannattaako?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o kellää tutullakaan? Toimiiks tää hyvi tää systeemi?

Vierailija
2/65 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kysyn onko kellään vai ostatteko aina omaksi?

Vierailija
4/65 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instrun valikoimat on niin kehnot, etten ottaisi.

Vierailija
5/65 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä on hyviä laseja? Asun keskisuuressa kaupungissa, muttei täällä ole instrua ja silmäasemaa kummempia liikkeitä. Joku specsavers ehkä..

Vierailija
6/65 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt samanlaisia Ray-Baneja jo parikymmentä vuotta. Tuntuisi hölmöltä maksaa vuokraa aurinkolaseista, kun omassa kokoelmassa riittää virtaa vielä vuosiksi.

Kävin tutustumassa laskuriin. Laitoin sinne kahdet kehykset erinomaisella linssillä ja yhdet Ray-Banit. Kk-hinnaksi tuli 55 euroa ja lasipaketin väitettiin normaalisti maksavan 1837 euroa. Melkein kaksi tonnia.

Outoa, että ostin instrulta vastaavan lasipaketin, (vieläpä hyvillä titaanikehyksillä) alle 600 eurolla pari vuotta sitten.

Kuka tähän halpaan menee?

Vierailija
7/65 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että joutuu sitoutumaan johonkin muutamaan ns. sossunlasiin määräämättömäksi ajaksi.

Vierailija
8/65 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kalliiksi ovat laskeneet pakettinsa. Ne on laskettu bruttohinnoilla ilman mitään alennuksia (joita ostettaessa on käytännössä aina).

Minut karkotti lopullisesti kaksi asiaa: joka kerta kun ottaa pakettiin uudet lasit, sopimus jatkuu 12 kuukautta lisää. Lisäksi jos rillit katoaa tai hajoaa, joudut maksamaan niistä vielä niin suolaisen hinnan, että sillä jo olisi ostanut rillit alun alkaenkin omaksi.

Silmälasit pitää siis palauttaa sopimuskauden päätteeksi, niitä ei saa missään vaiheessa omaksi.

Idea hieno, mutta kalliiksi tulee.

Vierailija
9/65 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että joutuu sitoutumaan johonkin muutamaan ns. sossunlasiin määräämättömäksi ajaksi.

Tää ei pidä paikkaansa. Koko valikoima herkkuineen on käytettävissä. Hinta vain sitten vaihtelee valintojen mukaan, sehän on luonnollinen asia.

Vierailija
10/65 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kalliiksi ovat laskeneet pakettinsa. Ne on laskettu bruttohinnoilla ilman mitään alennuksia (joita ostettaessa on käytännössä aina).

Minut karkotti lopullisesti kaksi asiaa: joka kerta kun ottaa pakettiin uudet lasit, sopimus jatkuu 12 kuukautta lisää. Lisäksi jos rillit katoaa tai hajoaa, joudut maksamaan niistä vielä niin suolaisen hinnan, että sillä jo olisi ostanut rillit alun alkaenkin omaksi.

Silmälasit pitää siis palauttaa sopimuskauden päätteeksi, niitä ei saa missään vaiheessa omaksi.

Idea hieno, mutta kalliiksi tulee.

Tän mä toki ymmärsin, ettei omaksi saa. Toisaalta miksi ne omaksi tarvitsisinkaan kun niitä yleensä jää pyörimään laatikoihin turhaan jälkeenpäin näön muuttuessa. Toki nyt taitaa olla sellainen tarjous, että osta yhdet niin saat toiset kaupan päälle. Semmoisetkin vois kannattaa siis ostaa jos esim. 800 e menee niin sais silti kahdet lasit.

Vierailija
11/65 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ostettu kahdet uudet lasit. Toiset normihinnalla ja toiset sain 0 e. Nyt on. 

ap

Vierailija
12/65 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enkä tule käyttämään mitään Instrun palveluja - muistakaa kuinka nöyryyttävät työntekijöitään:

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006351151.html

Vierailija
13/65 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päädyin tähän kun ikänäköisenä joutuu kuitenkin päivittämään vielä laseja noin vuoden välein muuten ei näe lähelle ja kun kaukonäössäkin alkanut olla korjattavaa niin tämän nyt koin järkevämmäksi kuin uusia monitehoja (700-900€) vuoden välein. Nyt bonuksena tuli vielä aurinkolasit vahvuuksilla. Koko kattaus 50€/kk ja ei mitään halpislinssejä tai kehyksiä.

Vierailija
14/65 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös instrun kautta sopimus. Silmälasit, aurinkolasit voimakkuuksilla ja toiset aurinkolasit ilman voimakkuuksia. Maksan 30e/kk. Lasit saa vuoden välein uusia, ei oo väliä mitkä. Lisäksi on korjaustakuu ja voimakkuudet uusitaan ilmaiseksi niin usein ku on tarve. Mulle myyjä sanoi että vaikka vaihtaa vuoden välein niin on sen 2v. Jos ei jatka, saa viedä lasit pois tai ostaa kaikki itselleen, n.40e/kpl. Muutenkin ostan aina lasini osamaksulla, ja miinusta ja hajataittoa löytyy jumalattomasti(n.300e/pelkät linssit), köyhä duunari ku oon niin tämä on loistojuttu mulle! :)

Vierailija
15/65 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla yksiteholasit, normilinsseillä? Itsekin funtsailen just tämän järkevyyttä.

Vierailija
16/65 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan ne lasit itselle lunastettua. Kolmen vuoden jälkeen lunastushinta on muutamia euroja ja kaikkia laseja ei oo pakko lunastaa. 2-3 vuoden välissä oli lunastus kymppejä. Ja yleensä kahden vuoden jälkeen näkökin on io muuttunut. Ihan hyvä systeemi

Vierailija
17/65 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan muutenkin silmälasien valitsemista, niin miksi haluaisin maksaa siitä, että tekisin sitä entistä useammin?

Vierailija
18/65 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle juuri tarjottiin tätä, kuulosti mukavalta kun niitä joutuu nenällään pitämään kuitenkin joka päivä, niin miks ei vaihtais

Taidanpa suostua.

Vierailija
19/65 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako luottotiedoton tätä all inclusivea?

Vierailija
20/65 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhis kirjoitti:

Saako luottotiedoton tätä all inclusivea?

Ei saa.