Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koitko koskaan teinirakkautta?

Vierailija
13.08.2023 |

Yläasteella, ammattikoulussa, lukiossa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu keskusteluun, jossa mainitaan ammattikoulu.

Vierailija
2/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ollut kohdallani vain ihastumisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelvannut alaikäisenä kellekään.

Aikuisenakin vaan yhdelle.

Vierailija
4/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut. Yläasteella olin ihastunut. En seurustellut nuorena.

Vierailija
5/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut teinirakkautta, enkä koskaan myöhemminkään. Silti minulla on kaksi lasta ja parisuhteessa elän.

Vierailija
6/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tietysti itse haaveilin useastakin pojasta. En ollut tarpeeksi viehättävä saadakseni huomiota ja ujouskin oli yksi tekijä.

Vierailija
7/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistuit jo

Vierailija
8/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut lapsena naapurin poikaan. Yläasteelle mennessä minulla oli kaksikin ihastuksen kohdetta, toinen oli rinnakkaisluokalla ja toinen ysillä. Olisin varmasti alkanut seurustelemaan sen ysillä olevan pojan kanssa sillä hänkin oli minusta kiinnostunut, mutta paras ystäväni ei ollut samaa mieltä ja ei halunnut, että juttumme edistyy. Olemme yhä vieläkin ystävykset ja joskus katsoin netistä mitä siitä tyypistä löytyy. Hän on naimisissa, isä ja hyvässä ammatissa, kaikkea hyvää hänelle! Se rinnakkaisluokalla oleva nuorukainen osoittautui hieman isäni pomon pojaksi, joten se homma lässähti..

Joskus 16-17 vuotiaana olin ihastunut minua kuutisen vuotta vanhempaan mieheen ja hänkin oli selkeästi ihastunut minuun niin kauan kunnes kuuli ikäni. Näimme muutama vuosi sen jälkeen, kun olin noin 21 vuotias ja silloin ikäni olisi ollut ihan sopiva, mutta minulla oli muita juttuja. Näemme välillä vieläkin jossain kaupassa ja jutustelemme hetken niitä näitä.

Kauppiksessa ollessani olin ihastunut yhteen pari vuotta vanhempaan nuoreen mieheen, mutta en saanut häneltä mitään vastakaikua.

Siinä olivat isoimmat ihastukseni nuoruuden ajoilta. Olin lukutoukka ja viihdyin kotona. Aloin seurustelemaan ekan kerran noin 17 vuotiaana, mutta kunnolla vasta 20 vuotiaana. Nyt olen noin viisikymppinen.

Vierailija
9/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistuit jo

En. En sanonut aiheeseen mitään.

Vierailija
10/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kokenut teinirakkautta, enkä koskaan myöhemminkään. Silti minulla on kaksi lasta ja parisuhteessa elän.

Niitä lapsia saa itsenäinenkin nainen.

Vierailija
11/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä lapsia saa itsenäinenkin nainen.

"itsenäinen nainen",...

12/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
13/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään! Yläasteen vietin kavereiden kanssa, enkä kylillä pyörien. Yläasteen jälkeen menin amikseen, minkä voisin sanoa suurimmaksi virheeksi elämässäni. Kaikki oli samaa sukupuolta ja vaikka amis oli lähes kotikaupunkini keskellä, niin porukka oli 100 km säteellä olevia maalaisjuntteja ja meitä paikallisia oli paristakymmenestä vain 4. Eipä tullut vapaa-ajalla vietettyä noiden kanssa.

Vierailija
14/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin, ja se jatkuu yhä, 42 vuotta myöhemmin.

Vierailija
15/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmänä  teininä olin myrskyilevien tunteideni riepottelema ylitunteellinen urpo, joten koko skaala tuli käytyä moneen kertaan. Nykyäänkin olen ylitunteellinen ja myös aika urpo, mutta osaan olla jo paremmin.

m56

Vierailija
16/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolisen, kyllä.

Vierailija
17/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut moniin, ja oli kaikenlaisia säätöjä, mutta ensirakkaus oli vasta 26-vuotiaana.

Vierailija
18/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tietenkään! Yläasteen vietin kavereiden kanssa, enkä kylillä pyörien. Yläasteen jälkeen menin amikseen, minkä voisin sanoa suurimmaksi virheeksi elämässäni. Kaikki oli samaa sukupuolta ja vaikka amis oli lähes kotikaupunkini keskellä, niin porukka oli 100 km säteellä olevia maalaisjuntteja ja meitä paikallisia oli paristakymmenestä vain 4. Eipä tullut vapaa-ajalla vietettyä noiden kanssa.

Kävitkö siis jotain sisäoppilaitosta, jossa ei ollut toista sukupuolta ollenkaan? Meillä oli ainakin yläasteella tyttöjä ja poikia, rinnakkaisluokkiakin oli 6-7 luokkaa/ikäryhmä, joten kyllä siellä näki poikia.

Vierailija
19/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistuit jo

En. En sanonut aiheeseen mitään.

Ja taas osallistut! Mene pois ketjusta.

Vierailija
20/28 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä voi kavereiden kanssa pyöriä kylillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan