Instrun all inclusive-silmälasipalvelu. Onko kellään?
Mä harkitsen tommosta. Sais kolmet lasit kuukausimaksulla (joista osa voi olla aurinkolaseja). Tietty riippuu hinta sitten laseista, mulla jo monitehot eli olisivat kalliimmat/kk, mutta houkutelee se, että saisi vaihdettua laseja useammin. kerran vuodessa noista saa vaihtaa yhdet uusiin.
Onko kellään? Oletko tykännyt? Kannattaako?
Kommentit (65)
Kokeilin nettisivuilta laskuria ja heitin sinne kalliimmasta päästä olevia kehyksiä. Hinnaksi tulisi niillä 35€/kk. Sivuilta ei selvinnyt, tuleeko linsseistä vielä lisähintaa?
Itselläni monitehot ja ikänäköä pukkaa koko ajan, joten laseja saa olla usein uusimassa. Viimeksi sain kahdet lasit 800€:lla. Ymmärtääkseni tällainen soppari tulisi halvemmaksi.
Parasta mun mielestä. Olen ollut asiakkaana toisessa liikkeessä samantyylisessä palvelussa, mutta instrumentariumissa paremmat edut 👍🏼
Mulle tarjottiin tätä, kuulosti hyvältä sopimukselta.
Mulla ainakin tähän asti toiminut hyvin. Sopimus tehty tammikuussa. Pian saan vaihtaa yhdet lasit jeee
Apinaa koijataan.
Miettikää ihmiset paljonko kuukaudessa menee noihin kuukausimaksuihin joista valtaosa ei edes ole tarpeellisia.
Vierailija kirjoitti:
Instrun valikoimat on niin kehnot, etten ottaisi.
Meidän kaupungin Instruissa ainakin tosi palveleva henkilökunta, auttavat myös tilaamaan myymälään malleja, jos netissä tai toises myymäläs joku hieno.
En vaihtais instrua, kerran kokeilin ja mönkään meni
Vierailija kirjoitti:
Harkitsin mutta vaikutti aika kalliilta. Ostan yleensä lasit kahden tai kolmen vuoden välein. Kaksitehot taittovikakorjauksilla + aurinkolasit samoilla vahvuuksilla. Hinnat on yleensä olleet 800 - 1000 euroa vähän riippuen sangoista. Valitsen kivoimmannäköiset hintaa tuijottamatta. Specsaversilla ainakin on mahdollisuus ottaa puoli vuotta maksuaikaa, sitä oon käyttänyt. Mielestäni yleisesti ottaen Instrun hinnat on muutenkin paljon muita liikkeitä kalliimmat. Mulla on lisäksi työlasit käytössä, työnantaja maksaa ne kolmen vuoden välein. Sain juuri uudet
Siis miten kallis? Mun soppari ainakin edullisempi kuin ostais kahdet tai saatika kolmet lasit? En ymmärrä.
Kerran vuodessa saa vaihtaa, mikä jatkaa sopimusta 12kk. Edellyttää luottotietoja. Lasit pitää palauttaa tai lunastaa omaksi, jos haluaa pitää itsellään. Loppupeleissä kampanja tulee kampanjasta riippumatta lähes aina halvemmaksi, ellei asiakas joudu vaihtamaan lasejaan jatkuvasti esimerkiksi näön muuttumisen vuoksi. Suurin etuhan tuossa paketissa on se, että linssit vaihdetaan uusiin veloituksetta, mikäli näkö muuttuu, eikä se jatka sopparia. Tai jos muuten vaan tykkäät vaihdella laseja, niin silloinkin soppari tulee edullisemmaksi. Käytännössä siis silmäsairauksista kärsiville, tyyliään muuttaville ja monitehoasiakkaille soppari on oikeasti kannattava, muutoin kiertäisin itse hyvin kaukaa. Turva sen sijaan kannattaa ottaa normiasiakkaankin, koska sillä säästää satasia äksidentin tapahtuessa.
Olin päättänyt etten lähde tuohon mukaan vaan Kuinkas kävikään, kuulosti hyvältä kun myyjä suositteli ,jälkeenpäin rupesi kaduttamaan kun olisi myös mahdollisuus ollut ostaa kahdet lasit yksien hinnalla. Otin kahdet monitehot ja aurinkolasit kolmannet. Myyjä oli kyllä ammattitaitoinen ja osasi valita juuri minulle sopivat kehykset niin ettei monia tarvinnut sovitella. Jälkeenpäin vasta ajattelin että nehän ei tosiaan ole kuin vuokralla ja pitää lunastaa itselle kun sopimus päättyy. No jos tuntuu ettei ollut hyvä soppari niin kahden vuoden kuluttua tiedän sitten irtisanoutua tästä.
Minulla on paha ja väärin hoidettu silmäsairaus. Peräti kaksi lääkäriä on sanonut että Instrun ja Silmäaseman lasit on huonoimmat mahdolliset. Kävin nyt yksityisellä optikolla, hinta oli suolainen mutta hyvät linssit.
Tämä kiinnostaa minuakin, onko kokemuksia lisää? Minkä hintaiseksi on tullut kuukausimaksu? Itselle tulee nyt ekat monitehot.
Muakin kiinnostaa. Ekat monitehot ja tietty tuis aurinkolasit myös. Mutta tarviinko 3 silmälasit? 55 €/kuukaudessa, mutta yli 800 jo pelkästään moniteholinssit.
Käykää kysymässä tarjousta, jos toi kiinnostaa. Vilkaisin niiden sivuja ja vaikutti hyvältä diililtä. Laseihin menee joka tapauksessa rahaa, joten miksei vois ottaa tollasta leasing soppariakin. En usko, että se lunastushinta paljoa on, jos sopimuksen haluaa purkaa. Laseja tarvii anyway vaihtaa yleensä noin kahden vuoden välein, niin mun korvaan kuulostaa hyvältä tollanen kiinteä hinta, missä saa päivittää vahvuuden ilman sopimuksen pidentymistä, jos näkö muuttuu sinä aikana. Varmaan ite pitäisin voimassa ja kävisin kerta vuoteen vaihtamassa ne yhdet lasit. Sama se käyttääkö kerran kahdessa vuodessa reilun tonnin lasien päivittämisen, vai maksaako kk-hintaa. Ainakin vähemmän kirpaisee kerralla.
Mulla on vastaava Synsamin kautta. Laskin ja harkitsin tarkkaan. Sopii mulle kun vahvuuksia pitää uusi kerran vuodessa.
Otin viimeksi all inclusive sopimuksen. Minusta se on hyvä, vaikka moni sanoo kalliiksi.
Aiemmin kun ostin kolmet lasit niin kyllä niihinkin meni rahaa aika paljo. Kun lasit oli maksettu koitin selvitä niiden kanssa reilu pari vuotta ja yleensä näkö oli jo muuttunut paljon ja lasit muutenkin huonossa kunnossa kun viimein lähdin uusimaan ja oli siihen taas varaa.
Nyt kun on tämä sopimus, niin silmälasit pysyvät aina ajan tasalla näön suhteen. Vuoden jälkeen näkö oli muuttunut vähän ja kaikkiin laseihin vaihdettiin linssit, samalla uusin yhdet kehykset. Ilman tätä sopimusta en raskisi taas alkaa maksamaan uusista linsseistä näin pian. Silmälasit ovat käyttötavaraa, en tarvitse vanhoja mihinkään kun näkö muuttuu ja yleensä kehyksetkin menee lopulta huonoksi. Minusta tämä vuokraus sopimus on paljon kätevämpi ja voin aina vaihdattaa linssit kun näkö muuttuu ja lisäksi yhdet kehykset vuodessa. On aina hyväkuntoiset lasit ja paras mahdollinen näkökyky. En enää edes harkitse muuta.
Minä tein instrussa all inc. sopimuksen ja seuraavana päivänä olisin perunut sen kun kotona huomasin, että lasit eivät olekkaan omat vaan vuokralasit. Tätä ei myyjä kertonut ja tunsin, että minua huijattiin.
Myymälässä et ehdi sopimusta lukemaan on pitkä ja jossain kohti sopimusta tästä maininta.
Minä en enää koskaan mene tähän ansaan!
Ei ole, Instu on boikotissa ja olen rankannut sen punaiseksi. En tue työntekijöitä sortavia yrityksiä.
Itse haluan pitää vanhat lasit aina itsellä, koska niistä saa hyvät varalasit ja uimalasit. Olen raakasti likinäköinen, mm. autossa on varalasit aina mukana ettei joudu pulaan jos päässä olevat glasöögat hajoaa.
Harkitsin mutta vaikutti aika kalliilta. Ostan yleensä lasit kahden tai kolmen vuoden välein. Kaksitehot taittovikakorjauksilla + aurinkolasit samoilla vahvuuksilla. Hinnat on yleensä olleet 800 - 1000 euroa vähän riippuen sangoista. Valitsen kivoimmannäköiset hintaa tuijottamatta. Specsaversilla ainakin on mahdollisuus ottaa puoli vuotta maksuaikaa, sitä oon käyttänyt. Mielestäni yleisesti ottaen Instrun hinnat on muutenkin paljon muita liikkeitä kalliimmat. Mulla on lisäksi työlasit käytössä, työnantaja maksaa ne kolmen vuoden välein. Sain juuri uudet