Miten miehenne reagoi jos näkee teidät ohimennen alasti?
Niin, otsikossa kysymys. Itse nautin kun jos vaikka mies kävelee huoneeni ohi kun olen juuri riisuuntumassa saunaa varten tms. niin aina jaksaa innostua, päästää hyväksyvän äänen tai tulee leikillään hiplailemaan. Positiivinen huomiointi tuntuu hyvältä, eikä tuo ärsytä yhtään. Joskus tilanne voi johtaa seksiin.
Kommentit (81)
Juuri kuten ap kuvaili. Esittää aina kiinnostunutta, innostunutta tai hiplaa jostakin. Olen niin tottunut siihen, että jotain on pielessä, jos ei ole edes leikillään "kähmimässä" vähän. Ikää meillä 45.
kääntää äkkiä päänsä pois ja kun en itse näe, vilkuilee salaa minua. jos käännän pääni niin laskee äkkiä katseensa ja esittää ettei katso.
Ei reagoi mitenkään. Minä teen sitä kyllä hänelle mutta ei tykkää. Yhdessä oltu vuosi.
4, miksi mies ei uskalla katsoa avoimesti?
No ei mitenkään, näkee varmaan joka päivä :D
Vaikka näkeekin mut alasti joka päivä, niin katsoo ihaillen ja himoiten, ja kommentoi yleensä jotain "vau" tai "uu beibe" tai muuta yhtä kornia :)
10V YHDESSÄ JA KYLLÄ SEKOAA AINA JOKA KERTA KUN OLEN ALASTI .SUIHKUN JÄLKEEN TULEE AINA HIIPIMÄÄN HUONEELLE JA KYSYY ONKO POSLIINI
Ei reaktiota, harvoin edes haluan näyttäytyä miehelle alasti, sillä suhteemme/avioliittomme on muuttunut vain toverilliseksi/sisarelliseksi, eli ei seksiä. En halua nähdä omaakaan miestä alasti, en olen nähnyt varmaan moneen vuoteen... Säälittävää, tiedän.
Takuulla huomaa :D ja perään lähtee jos mahdollista. Silmät suurenee ja suu menee silleen "uuu!" Ja kohta kieli ulos.
Ä24
Tuijottaa ja hymyilee kuin mikäkin mielenvikainen :D Sellainen onnellinen virne naamalla.
Päästää aina semmosen myhäilevän äänen ja kehuu mun takapuolta :D monesti tulee halaamaan ja pussailemaan.
Meillä ei nakuilla paitsi suhkussa tai seksin aikana. Mies haluaa että pidän myös yöllä yöpaitaa ja alushousuja. johtuu hänen kulttuuristaan. Ei myöskään pidä siitä että lapseni näkee minut alasti. Ennen oleilin paljonkin alasti ja ennenkaikkea nukuin alasti, nyt kuristun niihin yöpaitoihin...
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:07"]Meillä ei nakuilla paitsi suhkussa tai seksin aikana. Mies haluaa että pidän myös yöllä yöpaitaa ja alushousuja. johtuu hänen kulttuuristaan. Ei myöskään pidä siitä että lapseni näkee minut alasti. Ennen oleilin paljonkin alasti ja ennenkaikkea nukuin alasti, nyt kuristun niihin yöpaitoihin...
[/quote]
mikä hemmetti kulttuuri. Kyllä mun mies ulkomaalainen ja tykkää nähdä mut vähemmän pukeutunut tai ei ollenkaan jos lapset ei oo kotona ja hänen sukulaisnaisilla on seksikkäitä vaatteita kotoa varten
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:07"]Meillä ei nakuilla paitsi suhkussa tai seksin aikana. Mies haluaa että pidän myös yöllä yöpaitaa ja alushousuja. johtuu hänen kulttuuristaan. Ei myöskään pidä siitä että lapseni näkee minut alasti. Ennen oleilin paljonkin alasti ja ennenkaikkea nukuin alasti, nyt kuristun niihin yöpaitoihin... [/quote] mikä hemmetti kulttuuri. Kyllä mun mies ulkomaalainen ja tykkää nähdä mut vähemmän pukeutunut tai ei ollenkaan jos lapset ei oo kotona ja hänen sukulaisnaisilla on seksikkäitä vaatteita kotoa varten
[/quote]
Tykkää kun on seksiä, muuten vaatteet pysyy päällä. Jopa tarkistaa että on ne pikkupöksyt yöpaidan alla, joten ei auta että yrittää sallaa hiipiä peiton alle ilman niitä.
Ei reagoi mitenkään. Ei suihkussa tai saunassa, ei riisuutuessani, vaatteita vaihtaessani, ei pukeutuessani kauniisiin alusvaatteisiin juhliin lähtiessä, ei alastomuuteeni peiton alla. En yksinkertaisesti liikauta miestä yhtään. Olen ihan tavisvartaloinen, on lihasta ja läskiä ja aika naisellinen vartalonmuoto, mutta kun ei niin ei. Ai kuinka kivaa... Teillä on ihanat miehet, ja osaatte onneksi näemmä myös arvostaa. =)
Ei reagoi mitenkään. On nähnyt minut niin miljuuna kertaa nakuna ettei paljon hetkauta ;)
Usein äkkiä pikaiset seisaaltaan, tukea seinästä, pesukoneesta tai olkkarissa sohvasta.
Innostuu hiplaamaan ja iskee silmää tms mitä ihmettelen koska olen kauhea läski ja inhoan tätä paisunutta ruhoa :( (172 / 81)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:07"]Meillä ei nakuilla paitsi suhkussa tai seksin aikana. Mies haluaa että pidän myös yöllä yöpaitaa ja alushousuja. johtuu hänen kulttuuristaan. Ei myöskään pidä siitä että lapseni näkee minut alasti. Ennen oleilin paljonkin alasti ja ennenkaikkea nukuin alasti, nyt kuristun niihin yöpaitoihin... [/quote] mikä hemmetti kulttuuri. Kyllä mun mies ulkomaalainen ja tykkää nähdä mut vähemmän pukeutunut tai ei ollenkaan jos lapset ei oo kotona ja hänen sukulaisnaisilla on seksikkäitä vaatteita kotoa varten
[/quote]
Tykkää kun on seksiä, muuten vaatteet pysyy päällä. Jopa tarkistaa että on ne pikkupöksyt yöpaidan alla, joten ei auta että yrittää sallaa hiipiä peiton alle ilman niitä.
[/quote]
Ja sää alistut? Sairasta.
Ei mitenkään, olen kotona melkein aina alasti. En tykkää vaatteista päällä.