kehtaatteko selata AVta esim bussissa
Minä en... joskus jos on tulossa oikein pitkä bussimatka, menen taaimmaiselle penkkiriville selamaan, jottei kukaan voi vilkuilla olan yli. Kerran näin bussissa komean nuoren miehen>kännykän näytöllä auki av... oli varmaan mies29v.
Kommentit (30)
Itse ainakin kehtaan. Tosin selaan nopeasti otsikon yli, ettei kukaan nää tarkasti mitä keskustelua selaan. Toivon kyllä että ihmiset ei niin paljon toisten puhelimia tiiraisi. Itse en sitä ainakaan tee.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:51"] Joo :) Selaan av:ta just nyt bussissa. Kuopio ja bussi nro 8. [/quote] Missä kohtaa olit? Olin myös samassa bussissa. [/quote] Suht takana :D Missä sinä? "Sun hiukset haisee hyvälle t. Mies sun takana :)" Mun takana oli kyllä "mies", mutta se näytti max 15-vuotiaalta :D - 17 -
[/quote]
Ootpas lihava :D
[/quote]
Bmi alle 18 :D 17,6 jos tarkkoja ollaan.
- 17 -
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:51"]Joo :) Selaan av:ta just nyt bussissa. Kuopio ja bussi nro 8.
[/quote]
Mitä hittoa, taisin olla samassa bussissa!!
no en tosiaankaan kehtaa! :D kehtaan vain täällä kotonani, verhot visusti kiinni.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:51"]
Joo :) Selaan av:ta just nyt bussissa. Kuopio ja bussi nro 8.
[/quote]
Missä kohtaa olit? Olin myös samassa bussissa.
No en kehtaisi. Hävetti sekin, kun koulussa avasin nettiselaimen ja sieltäpä ponnahti automaattisesti joku joskus auki jäänyt av-keskustelu. Toivon vaan, ettei takapenkin pojat nähneet.
En kehtaa. En kehtaisi edes tunnustaa kellekään kirjoittavani av-palstalle.
Wtf koko Kuopio taitaa olla bussissa numero 8 nyt :DDD
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:51"] Joo :) Selaan av:ta just nyt bussissa. Kuopio ja bussi nro 8. [/quote] Missä kohtaa olit? Olin myös samassa bussissa. [/quote] Suht takana :D Missä sinä? "Sun hiukset haisee hyvälle t. Mies sun takana :)" Mun takana oli kyllä "mies", mutta se näytti max 15-vuotiaalta :D - 17 -
[/quote]
Ootpas lihava :D