Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua on ruvettu kiusaamaan :(

Vierailija
17.04.2015 |

Oon 14vuotias tyttö. Ja tänää olen saanut monta viestiä meidän koulun pojilta jossa pyydetään alaston kuvaa ja kysellään rintojen kokoa. Ja että annanko niille ja otanko suihin. Vistejä tulee kolmesta eri numerosta. Ja 2 niistä on preadpeit ja yhden sain selville, ja se oli 9luokalta yhen pojan numero. Mun mielestä tosi ilkeetä koska tiedän että en oo mikää koulun kaunein ja suosituin niin toi on niin v*ttuilua vaan. Onneks on viikonloppu :/ enkä kehtaa ees äitille sanoo ku hävettää niiden viestien sisältö..

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjotusvirheet. Ap

Vierailija
2/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa. Ovatpa tyhmiä ja tylsiä tyyppejä. Jätä omaan arvoonsa. Vaihda numeroa.
Kertoisin kyllä aikuiselle, jos äidille et halua niin opettajalle, terkalle tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää tosi paljo mennä maanantaina kouluu. Varmaa kaikki nauramassa. Ap

Vierailija
4/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kyllä äidille koska tuo ei ole millään tavalla sun syy.

Vierailija
5/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se vaan pahentuu se kiusaaminen jos kerron siitä. Kai minä uskallan vaikka viikonlopun aikana äitille

Vierailija
6/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään ja esitä kun et ois niitä nähnykkää. Ne tyypit tässä on naurunalasia:) äidille kannattaa silti kertoa koska et sinä oo tehny mitää väärää:)

Vierailija
7/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, keksi parempi tarina!

Vierailija
8/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla luotettavaa kaveria jonka kanssa jutella asiasta ja joka olisi tukena koulussa?

Älä vaan vastaa mitään viesteihin ettet yllytä heitä lisää.

Jos tiedät sen yhden kiusaajan henkilöllisyyden niin toivon että kerrot äidille ja opettajalle ja poika saa vastata typeryyksistään.

Vierailija
9/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin välittämättä koko jutusta, en usko että sinulle koulussa nauretaan, eivät nuo pojat varmaan kerro kenellekään. Kerro jollekin jos tuosta tulee jatkuvaa.

Vierailija
10/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko kertoa kiusaamisesta vanhemmille kun en enää kestänyt, ja pelkäsin hirveesti että se menee pahemmaksi. Mulle vittuiltiinki siitä aika paljon mutha lopulta jätettiin rauhaan.

Vierailija
11/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa viesteihin, älä lähetä kuvia, ole kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olet asian yläpuolella, viesteissä ei ole sinulle mitään noloa. Noloa tuo on pojille. Olisi kiva tietää mitä poikien vanhemmat ajattelisivat viestit nähdessään.

Vierailija
12/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa tosiaan kesken kasvuisia kiusaajia. Kannustaisi kertomaan vanhemmillesi.
Älä turhaan häpeä viestien näyttämistä vanhemmille.
Ne jotka viestit ovat lähettäneet sinulle, joutuvat itse häpeämään. Hehän jäävät kiinni ja viestittelyt loppuvat.
Toinen tapa on vaihtaa oma numero salaiseksi.
T; itsekkin ollut koulukiusattu.

Vierailija
13/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota viesteistä screenshot ja lähetä kaikille luokkasi/koulusi tytöille ja nolaa pojat oikeen kunnolla!

Vierailija
14/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva keskisormestasi ja lähetä se vastaukseksi.

Vierailija
15/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. 9-luokkalainen voi olla jo 15-vuotias -> rikosoikeudellinen vastuu.

Vierailija
16/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kuraattorille tai luokanvalvojalle! Ehdottomasti. Sulla ei ole hävettää. Pojat pitää saada vastuuseen hölmöilystään.
Ope

Vierailija
17/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en oo vastannut mitään niihin viesteihin. Ja tällä puhelimella en osaa ottaa screenshotteja. Edellisellä osasin. Kerroin kerroin parhaalle kaverille tästä. Nyt niitä viestejä ei oo tullu vähää aikaa onneks. Huomenna aattelin jos äitille näytän ne mut toivottavasti ei sano iskälle siitä koska se varmana hermostuu ja sit mä saan kuulla siitä ainaki koulussa

Vierailija
18/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:26"]Joo en oo vastannut mitään niihin viesteihin. Ja tällä puhelimella en osaa ottaa screenshotteja. Edellisellä osasin. Kerroin kerroin parhaalle kaverille tästä. Nyt niitä viestejä ei oo tullu vähää aikaa onneks. Huomenna aattelin jos äitille näytän ne mut toivottavasti ei sano iskälle siitä koska se varmana hermostuu ja sit mä saan kuulla siitä ainaki koulussa
[/quote]ap

Vierailija
19/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille pojalle jonka numeron tiedät takaisin viesti, että "laitanko tämän viestin sun vanhemmille?). Luulen että huomaavat tyhmyytensä ja viestittely loppuu siihen. Jos ei lopu niin näytä opettajalle se viesti ja kysy että "mitä teen?"

Vierailija
20/30 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan lapsilla oli isätkin, tämä olisi kyllä tapaus jossa kannattaisi kertoa isälle.
Mutta jos sinulla olisi isä niin tällaista kiusaa ei olisi alun perinkään tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi