Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne vanhemman uuden kumppanin ok, huutaa lapselle

Vierailija
04.01.2022 |

Meille kävi tässä vähän aikaa sitten sellainen tilanne, että lapseni toisen vanhemman uusi miesystävä alkoi huutaa lapselleni (lapseni kertoman mukaan), jostain asiasta. Mietin tässä itse etten tällaista hyväksy missään nimessä, eli onko teistä muista tämmöinen OK?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommahan meni siis pieleen jo siinä vaiheessa, kun on erottu. Av(i)oero ei ole koskaan hyväksi jälkikasvulle, ei edes silloin, kun vanhemmilla on hyvinkin tulehtuneet välit. Tämän olen kuullut jälkeenpäin useammankin avioerolapsen suusta. Poikkeuksiakin tietysti on. Nykyään erotaan joka tapauksessa aivan liian helposti.

Vierailija
42/51 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta elämä ei aina mene niin. Virheitä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä huuja!

Vierailija
44/51 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti hyvä selvittää tai tarkistaa, miten se huutamisjuttu oikeasti meni.

Turhan usein joutuu lehtiuutisista lukemaan kauhutarinoita, kun äidin uusi poikaystävä on sekaantunut kasvatukseen liian kovakouraisesti.

Ihmetyttää, miten moni kirjoittaja täällä suoralta kädeltä leimaa lapset valehtelijoiksi, jos he valittavat äidin tai isän uuden kumppanin käytöksestä.

Vierailija
45/51 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lapsi ja nuori on aika ilkeä bonusisälle tai -äidille: - Sä et oo mun oikee vanhempi! Sä et saa komennella mua! Mun ei tarvi totella sua!

Vierailija
46/51 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika olennaista on, mitä se "huutaminen" ja se "jokin asia" mistä on huudettu, on käytännössä ollut. On eri asia huutaa lattialle jääneistä legoista kuin siitä, että lapsi aiheuttaa tahallisesti kipua lemmikkieläimelle.

Vierailija
47/51 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle huudettiin lukemattomia kertoja ollessani lapsi eikä siitä jäänyt mitään traumoja.

Vierailija
48/51 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ns. helppo lapsi, ei koskaan tarvitse korottaa ääntä. Itse asiassa ei tarvitse edes komentaa.

Vierailija
49/51 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let's scream!

Vierailija
50/51 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle huudettiin lukemattomia kertoja ollessani lapsi eikä siitä jäänyt mitään traumoja.

Sama. Ja melkein aina ansaitusti.

Vierailija
51/51 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: palaa eksän kanssa yhteen ja isä-/äitipuolet pihalle! Lasten takia!! Pystytte kyllä esittämään että kaikki on hyvin, siihen asti ainakin kunnes lapset lentävät pesästä. Uusioperhekuviot eivät tutkitusti toimi. Niissä kasvaneet lapset tutkitusti ovat erittäin traumatisoituneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän