Kukahan julkkis mää oon?
Kommentit (109)
Ja oli lyhyet hiukset jotka ei oo suorat tai kiharat..en sitten tiedä mitä ne on.
Et myöskään ole alle 40. Ja siitä ylöspäin. Mielenkiintoista. Oletko vielä työelämässä, omalla alallasi?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:54"]Oletko sitten yli 80v siis?
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:54"]Vihjaa nyt jotain itse että päästäis eteenpäin, me ei kukaan taideta aavistaa lainkaan kenestä on kyse. Tiedenainen, yli 80-v, rikas, lapsia on mutta ei puolisoa, punaiset hiukset.. en kyllä tunnista.
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:54"]Vihjaa nyt jotain itse että päästäis eteenpäin, me ei kukaan taideta aavistaa lainkaan kenestä on kyse. Tiedenainen, yli 80-v, rikas, lapsia on mutta ei puolisoa, punaiset hiukset.. en kyllä tunnista.
[/quote]
vihjeeksi oikeustiede
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:55"]Ja oli lyhyet hiukset jotka ei oo suorat tai kiharat..en sitten tiedä mitä ne on.
[/quote]
en tiedä
Taidat nyt huijata meitä, ei tällaista naista olekaan! Tai sitten niin pienen eksaktin piirin tiedossa ettei suuri yleisö tunnekaan.
Se joku Salli mikä lie joka tunnistaa ruumiita hampaista
Onko kirkkaanpunaiset?
Oranssiin taittuvat hiukset?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:57"]
[/quote]Jota käytetään kaikissa kinkkisissä tapauksissa.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:57"]Se joku Salli mikä lie joka tunnistaa ruumiita hampaista
[/quote]
ei
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:57"]
[/quote]Jota käytetään kaikissa kinkkisissä tapauksissa.
[/quote]
mikä se sellanen julkkis?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:58"]Onko kirkkaanpunaiset?
Oranssiin taittuvat hiukset?
[/quote]
ei
joo
Mä en nyt saa mielnrauhaa mennä nukkuu ennen kuin tämä mysteeridaami on selvitetty
Ei ne niin lyhyet hiukset ole, ja vähän laineikkaat. Isot silmälasit. En muista nimeä mut nyt tiedän kenestä kyse. Hienosti valittu ap!
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 02:00"]Ei ne niin lyhyet hiukset ole, ja vähän laineikkaat. Isot silmälasit. En muista nimeä mut nyt tiedän kenestä kyse. Hienosti valittu ap!
[/quote]
Joo :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 02:00"]Santavuori ritva
[/quote]
kyllä :D
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 02:00"]Santavuori ritva
[/quote]
kuka se on? :D
Vihjaa nyt jotain itse että päästäis eteenpäin, me ei kukaan taideta aavistaa lainkaan kenestä on kyse. Tiedenainen, yli 80-v, rikas, lapsia on mutta ei puolisoa, punaiset hiukset.. en kyllä tunnista.