Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni firma menettää asiakkaita, kun fb nykyisin vaatii kirjautumisen

Vierailija
04.01.2022 |

Jos infosivut johonkin harrastukseen ovat fb:ssa, ihmiset eivät mene siihen harrastukseen. Ja fb-mainokset jäävät näkemättä ihmisiltä. Typerä uudistus.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon. Mä en koskaan edes kuulunut facebookiin, joten en ole mitään firmoja, kerhoja tai ihmisiä sieltä ennenkään seurannut. 

Facebook ei ole hyvä tapa tiedottaa asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottä on.Mutta kuka ostaa turhaa ja ostomania, osta vain mitä oikeesti tarvii , eikä se ole ylihintaista moskaa.

Vierailija
4/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä ei käytä fasebuukkia

Vierailija
5/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää vielä Facebookia?

Vierailija
6/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kerhoon. Mä en koskaan edes kuulunut facebookiin, joten en ole mitään firmoja, kerhoja tai ihmisiä sieltä ennenkään seurannut. 

Mikä olisi parempi?

Vierailija
7/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläpäin on myös useita firmoja, joiden aikataulut ja varaukset ovat vain facebookissa. ne oikeasti luulevat, että kaikki käyttävät facepaskaa

Vierailija
8/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos firman ainoat nettisivut on facessa, asioin muualla.. en tod rupea tekemään sinne tiliä ja kirjautumaan yms, vain saadakseni tiedon esim aukioloajoista, ennemmin ostan muualta.

Vierailija
9/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan meitä FB kuulumattomia olevan marginaalin verran ja liikevaihdollisesti mitättömästi.

Tietysti toivoisin yritysten olevan enemmän monikansvaisia, että meidät jukuritkin tavoitettaisiin.

Toisaalta tuskin olen paljosta vaille elämässäni jäänyy.

Vierailija
10/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi parempi?

Www ?

Vierailija
11/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käyttää vielä Facebookia?

Pakko käyttää kun monien ryhminen tiedotukset ja keskustelut ovat vain facebookissa, eivät muualla.

Vierailija
12/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi parempi?

Www.firmannimi.com

Vierailija
13/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi parempi?

Www ?

Kyllä, nettisivusto. Vuorovaikutteinen.

Vierailija
14/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itekään kuulu Facebookiin, mutta tarvetta olisi nähdä monien yritysten sivut kyllä. Esim. ravintoloiden aukioloajat olis kiva tietää, ja harmillisesti niitä ei muualta löydä kuin Fb:stä. Etenkin poikkeukset aukioloaikoihin.

Vierailija
15/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi parempi?

Lisänä ihan perus juttu menneisyydestä, kuin kotisivut webissä.

Face on paska pulju, jossa algoritmit suosivat eniten maksavaa yritystä, ihan paska systeemi.

Face on pahempi, kuin vanha ddr naapurivakooja verkosto, et voi pieraustakkaan, niin ettei puhelimesi raportoisi facelle sitä!

Vierailija
16/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan meitä FB kuulumattomia olevan marginaalin verran ja liikevaihdollisesti mitättömästi.

Tietysti toivoisin yritysten olevan enemmän monikansvaisia, että meidät jukuritkin tavoitettaisiin.

Toisaalta tuskin olen paljosta vaille elämässäni jäänyy.

Mutta, sitten on meitä, joilla on FB-tili, mutta emme ikinä käy kirjautuneena minkään yrityksen sivuilla. Facebook on aktiivisena puhelimssa, mutta en koskaan kirjaudu siihen läppärissä, jolla katson kiinnostavat sivut. Jos näen FB:ssä esimerkiksi kiinnostavan tarjouksen, niin otan mainoksesta screenshotin ja käyn katsomassa sivut läppärillä incognito.

Vierailija
17/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vaatii kirjautumista ja välillä näkyy ilmankin, vaikka olisi sama yritys kyseessä.

Vierailija
18/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän facebookia juurikin pysyäkseni asioista ja tapahtumista perillä.  Mulle se on enemmänkin tiedotuskanava kuin tapa pysyä tuttujen tekemisistä kärryillä.  Jälkimmäisesen käytän enemmänkin puhelinta ja henkilökohtaisia tapaamisia.  Mulla on satakunta kamua, joista suuri osa on poliitikkoja, jotka viestivät nykyään pääasiassa facebookin ja twitterin avulla.  Tykkään paljon enemmän facebookista kuin twitteristä.  Seuraan paljon muusikoiden ja näyttelijöiden kuten muidenkin kiinnostavien ihmisten tekemisiä.  

Harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista pysyy hyvin perillä facebookin avulla.  Mulla ei ole pienintäkään aikomusta lopettaa käyttöä koskaan.  Jäämällä facebookin ulkopuolelle jää paljosta tiedottamisesta paitsi.

Jäämällä facebookin ulkopuolelle menettää vain itse.  Firmat ja harrastukset kyllä pärjäävät ilmankin.  Sitä paitsi eihän mikään estä perinteistä tiedottamistakin.  FB on vain niin kätevä ja ilmainen tapa tiedottaa.  Ilmankin toki pärjää.

Vierailija
19/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei 20000 tykkääjää! Miettikää mikä suosio, eikä ihmekään.

https://fi-fi.facebook.com/OstetaanAutojaAutoliikeOy/

Vierailija
20/39 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vituttaa tämmöset fb-infot sen verran, että äänestän jaloillani ja unohdan koko jutun. Tehkää ne omat kotisivut, joissa tiedotatte asioista, ei ole kovin iso homma nykypäivänä, varsinkin jos on yhtään vakavissaan yritystoimintaa harjoittamassa, niin omat nettisivut on modernissa maailmassa aika pakollinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi