Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suostuu pitämään sormusta vaan kaulaketjussa, kun "sormukset ahdistavat ja tuntuvat ikävältä sormessa" yrittääkö vaan esiintyä sinkkuna?

Vierailija
04.01.2022 |

Menimme hiljattain naimisiin. Aluksi piti sormusta sormessa, mutta parin viikon päästä laittoi sen kaulaketjuun. Minulla on ikävä tunne tästä :(

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen ukkomiehen sormus sujahtaa taskuun baarissa.

Vierailija
2/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Sormukset ahdistavat minuakin. Hiertävät ikävästi.

Vierailija
4/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käytä sitä ollenkaan. Ei ole kuulema mitään syytä käyttää? Vuosia käytti ja sitten pisti hyllyyn.

Vierailija
5/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän miehet saavat huomiota naisilta kun löytyy sormus.

6/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen ukkomiehen sormus sujahtaa taskuun baarissa.

Onhan niitä parit löytynyt hotellin baarin lattialta .

Vierailija
7/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa työssä sormukset ovat vaarallisia. Kunnon mies osaa käyttäytyä oli sormus sormessa tai ei. Pettäjä taas pettää, vaikka sormuksen kanssa.

Vierailija
8/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä jotka eivät voi vain pitää, jokin herkkyys ärsytykselle, sama jos on karheaa ihoa vasten. 

Vierailija
9/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sormus pysyy kaulaketjussa ja ketju kaulassa ja mies suhtautuu myönteisesti niiden käyttämiseen, kaikki on ok. Monessa työssähän ei saa edes käyttää sormuksia.

Vierailija
10/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käyttää sormuksia töissä hygieniasyistä ja mies ei voi käyttää turvallisuussyistä. Ei niitä muista sitten kotona sormeen laittaa kuin ehkä sitten jos lähdetään baariin tai juhliin. Ollaan silti onnellisesti naimisissa ja uskollisia toisillemme. Sormukset pysyy tallessa kaapissa. :D 

Vierailija
11/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Me menimme naimisiin muttemme hankkineet ainuttakaan sormusta.Se ei ole avio-onnea himmentänyt lainkaan.

Ei se etten pidä sormusta tarkoita että esiintyisin sinkkuna. Siviilisäätyni teen kyllä selväksi jos sitä kysytään.

Vierailija
12/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemani eivät käytä vihkisormuksia kuin juhlissa. Ovatkin pysyneet yhdessä vain 63 vuotta.

Vierailija
13/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Me menimme naimisiin muttemme hankkineet ainuttakaan sormusta.Se ei ole avio-onnea himmentänyt lainkaan.

Ei se etten pidä sormusta tarkoita että esiintyisin sinkkuna. Siviilisäätyni teen kyllä selväksi jos sitä kysytään.

Sama. En ole koskaan omistanut kihla- enkä vihkisormusta.

Vierailija
14/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka pitää sormusta kaulaketjussa = homoseksuaali.

Vierailija
15/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tapasin samanlaisen kaverin ja kun kysyin sormuksesta sanoi sen olevan muistosormus, no annoin vonkata rauhassa ja lähdin lopulta yksin kotiin ja jätin vonkaamaan muita firman naisia

Vierailija
16/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies harvoin pitää sormista myöskään, juhlissa ja treffeillö löhinnä. Sillä on kapeat sormet, mutta paksut nivelet sormissa, joten sormus heiluu sormessa aika tyhmästi. En itsekään käytä sormusta koko ajan koska em tahdo, että se "kuluu" ja kivi ja jatkuvasti hiuksiin kiinni. Unohtuu usein kylppärin hyllylle kun otan hiuksia pesemään mennessä pois. Ihme juttu jos se sormus miestä ahdistaa oletuksella, että on itse kosinut tai suostunut kosintaan. Vähän mielisairaalta kuulostaisi, että vain naisen kuuluisi sitten olla sitoutunut.

Vierailija
17/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tahdo käyttää sitä sormusta, ei tarvitse.

Vierailija
18/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla muistettu omaa hääpäivää kumpikaan ikinä ja koko koronan ajan sormukset ollu mulla pois sormesta. Ei hätiä.

Vierailija
19/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuo olla tottakin. Itse olen nainen, enkä mielelläni käytä sormuksia, korvakoruja tai kaulaketjuja, koska ne tuntuvat epämiellyttäviltä. Rannerenkaat ovat oikeastaan ainoat korut, joita siedän. Naimisiin mennessämme emme mieheni kanssa edes hankkineet sormuksia, mutta tässä sitä yhä ollaan yhdessä ja uskollisina, lähes 29 vuotta myöhemmin.

Vierailija
20/35 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoni 17. vuosi menossa ja olen luopunut sormuksen pitämisestä noin 15 vuotta sitten. Mies suostui lopulta luopumaan pari vuotta sitten. Tallessa ovat mutta ei käytössä, sormuskädet eivät koskaan ole hygieeniset. Tänä pandemia-aikana tulisi sormukset kieltää lailla, miksei tätä missään nosteta esiin, maskeista vaan hölötetään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän