Kuka oli/on 80-luvun ihastuksesi?:)
Kommentit (77)
Kukaan meistä oli tuskin syntynytkään tuolloin vielä
Tom Cruise Top Gun, Richard Gere Pretty Woman.
Olin teinityttö kasarilla ja hieman huvittaa nyt myöntää, mutta olin salaa todella ihastunut Culture Clubin solistiin Boy Georgeen. Minuun on jollain lailla aina iskenyt omalaatuiset persoonat ja juuri Boyn omalaatuisuus ja tyylinsä viehätti minua jollain lailla, hän oli minusta kasarilla todella söpö :)
Tulen tänne vain kertomaan, että miten KATEELLINEN olenkaan teille, jotka olette saaneet kokea kasarin :c
T. -97
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise Top Gun, Richard Gere Pretty Woman.
Tom myös mulla!<3 Edelleen komea
Vierailija kirjoitti:
Olin teinityttö kasarilla ja hieman huvittaa nyt myöntää, mutta olin salaa todella ihastunut Culture Clubin solistiin Boy Georgeen. Minuun on jollain lailla aina iskenyt omalaatuiset persoonat ja juuri Boyn omalaatuisuus ja tyylinsä viehätti minua jollain lailla, hän oli minusta kasarilla todella söpö :)
Kuuntelin paljon kyseistä bändiä tuolloin ja ihailin Boyta, mutta täytyy sanoa, että arvostusta laski miehen sekoilut ja tuomiot
David Gilmour, Mark Knopfler ja liuta muita brittikitaristeja. Taisin käydä mielessäni läpi koko sarjan moneen kertaan. Ja vieläkin värähtää. :)
Vierailija kirjoitti:
Tulen tänne vain kertomaan, että miten KATEELLINEN olenkaan teille, jotka olette saaneet kokea kasarin :c
T. -97
Olet aiheestakin kateellinen. Vaikka poistettaisiin yhtälöstä se, että olimme silloin nuoria, 80-luku oli silti täynnä taikaa. Ihan eri maailma kuin tämä nykyinen.
Kim Wilde, Glynis Barber ja Debbie Harry. Naismakuni oli siis selvillä jo ala-asteikäisenä.
Pari opiskelukaveriani :) En nyt viitsi nimiä pistää.
Kasaritähdistä varmaan Rosanna Arquette, Michelle Pfeiffer, Victoria Principal (Dallasin Pamela!!!), Pulmusten Christina Applegate, Meg Ryan ja Winona Ryder tulee nyt mieleen. Tamperelainen malli Tanja Taipale oli eräänlainen ihastus. Näin muutamaan otteeseen, oli pitkä ja todella näyttävä nainen. Playboyn sivuilta Heather Locklear. Poppareista Blondie eli Debbie Harry. Kotimaisista urheilijoista Tuli Merikoski.
George Michael ja John Taylor. Suomalaisista Neumann.
Miten tuollaista voisi muistaa.