OLENKO LYHYT ?? :/
Olen kuukausi sitten täyttänyt 13 vuotta ja tuntuu että olisin liian lyhyt.
Olen 157 cm pitkä.
Onko lyhyt :/
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:18"]Sä varmaan kasvat vielä :). Tuskin susta pitkää tulee, mutta ehkä joku 160-162cm, ei sellainen lyhyt ole. Just hyvä!
[/quote]
No riippuu onko ap tyttö vai poika. Jos poika, niin onhan hän alle 177cm aika hukkapätkä aikuisena. Tytölle taas aikuisena semmonen 165-175 cm on sopiva mitta.
Olet lyhyt, mutta kunhan pysyt hoikkana, miehiä kyllä riittää.
Lyhyet ja sirot on just kauniita. Mieti vaikka Anna Abreuta tai mikä hänen uusi sukunimensä nyt sitten onkin. Tyttönikin on jo 15, mutta sinun pituisesi. Tahtoisin itsekin olla lyhyt ja hoikka. Miehet voi kanniskella helposti reppuselässä ja ottaa syliin jne..<3
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:35"]Sä kasvat vielä, jos olet vähän aikaa sitten täyttänyt 13, olet samanikäinen kuin tyttäreni, jolla on päänvastainen ongnelma, pituutta on liikaa hänen omasta mielestään, 176cm. Kasvat, ja kehityt vielä monta vuotta. Jos menkat ei ole alkaneet, ei ole mitään pelkoa lyhkäseksi jäämisestä. Ja jos olet poika taas, kaikki tyttäreni luokkalaiset pojat ovat 160cm, se on keskipituus, ja pisin poika on 164cm. Pojat kasvaa vasta yläasteen lopulla/lukiossa yleensä.
[/quote]
Ei tytöt välttämättä kasva enää tuossa iässä. Esimerkiksi minun suvussani kaikki naiset on lopettanut kasvun viimeistään 14-vuotiaana. Itse olin 13-vuotiaana 173 senttinen ja samaa olen nyt aikuisenakin.
Jos kuukautiset ovat alkaneet, harva enää kasvaa kovinkaan monta senttiä 13-vuotiaana. Yleensä pituuskasvu on tytöillä ohi 13-14-vuotiaana.
Olin itse 156cm, kun aloitin yläasteen ja kasvoin vasta n. 14-15v ja nyt olen 169cm
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:18"]Oot. Keskimitta noin 168cm.
[/quote]
Ei ku jaa. Oot noin nuori. Kyllä sä vielä kasvat. :)
Sä varmaan kasvat vielä :). Tuskin susta pitkää tulee, mutta ehkä joku 160-162cm, ei sellainen lyhyt ole. Just hyvä!
Kyllähän alle 160cm pitkät ovat lyhyitä, mutta mitä sitten? Mä olen 27-vuotias ja 158cm pitkä. En ole kuitenkaan ikinä kärsinyt lyhyydestäni :)
olet, mutta olet myös rouvaani 3 cm pidempi.
Et oo, oot vasta 13. Itse olin samanikäisenä 158 pitkä (mul on hyvä muisti :D) ja nyt aikuisena oon 163.
No, mä olen 149 cm ja 43v., että muhun verrattuna melkonen hujoppi.
Sä kasvat vielä, jos olet vähän aikaa sitten täyttänyt 13, olet samanikäinen kuin tyttäreni, jolla on päänvastainen ongnelma, pituutta on liikaa hänen omasta mielestään, 176cm. Kasvat, ja kehityt vielä monta vuotta. Jos menkat ei ole alkaneet, ei ole mitään pelkoa lyhkäseksi jäämisestä. Ja jos olet poika taas, kaikki tyttäreni luokkalaiset pojat ovat 160cm, se on keskipituus, ja pisin poika on 164cm. Pojat kasvaa vasta yläasteen lopulla/lukiossa yleensä.
Mä olin 13 v:na tyttönä 140 cm, nyt aikuisena 164 cm. Eli et oo lyhyt :)
Täytän marraskuussa 14 vuotta ja painan 40kg ja oon 160cm pitkä