Heräätkö yleensä aamupalalle kun työssäkäyvä osapuoli nousee ylös laittamaan itselleen aamiaista?
Itselläni ei tulisi mieleenkään. Nukumme arkiyöt eri huoneissa jotta voin jatkaa rauhassa uniani, enkä herää avopuolison aamuherätykseen. . Avopuolisoni herää siis jo kuudelta, kun taas itse yleensä nousen keittelemään rauhassa kahvia siinä kymmenen aikoihin. Olemme sopineet, että mies hoitaa hampaidenpesun töissä, koska wc- on ikävästi tässä meidän makuhuoneiden välissä. Millainen käytäntö teillä on?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei niitä hampaita voi pestä vaikka keittiössä? Miten kovaa sillä harjalla huiskii ja kurkkuaan kurlaa jos ikävästi kuuluu seinän taa?
En keksi mitään ällöttävämpää kuin hampaiden pesu keittiössä
Kuseminen keittiön lavuaariin?
Herään klo 6 kun työt alkaa klo 7.Keitän kahvit ja teen voileivän itselle ja miehelleni valmiiksi.itse syön aaamupalan kotona, mies ottaa voileivän mukaan, syö sitten töissä kun heti aamulla ei maistu hänelle.Ei ole tarvetta hiippaili kotona sukkasillaan, mies ei häiriinny normaaleista elämän äänistä.En kyllä jättäisi hampaanpesua töihin missään nimessä, en elä kotonani kusi sukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei niitä hampaita voi pestä vaikka keittiössä? Miten kovaa sillä harjalla huiskii ja kurkkuaan kurlaa jos ikävästi kuuluu seinän taa?
En keksi mitään ällöttävämpää kuin hampaiden pesu keittiössä
Kuseminen keittiön lavuaariin?
Kuka niin tekee?
Se ei ole mikään parisuhde eikä liitto, jos eri huoneissa pitää nukkua, PISTE
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mikään parisuhde eikä liitto, jos eri huoneissa pitää nukkua, PISTE
Kuinka niin? Miksi toisen pitäisi kärsiä esim. toisen kuorsaamisesta vain koska on parisuhteessa?
Meillä aiemmin heräävä vie aina nukkumaan jäävälle kahvin sänkyyn, joten siihen yleensä havahtuu viimeistään, mutta ei meistä kumpikaan nouse, ihana saada viettää rauhallinen aamuhetki.
Nukutaan eri osoitteissa niin empä voi kehua herääväni. Ei sillä, puoliso ei koskaan syö aamupalaa jos sitä ei hänelle joku erikseen ole laittamassa.
En herää. Mies herää kolme varttia ennen minun herätystäni. Hän haluaa syödä aamupalan rauhassa, ja minäkin nautin hiljaisesta aamupalahetkestä, lisäksi käytän aamulla mieluummin aikaa nukkumiseen kuin ylimääräiseen hengailuun.
Minua myös vähän ärsyttää, jos lapset heräävät ennen kuin olen syönyt arkiaamupalani.
Meillä ei mies syö aamupalaa, eikä juo kahvia aamulla. Normaalit aamupesut hoitaa ja pakkaa eväät reppuun ja lähtee. Hän syö aamupalan töissä klo 9 kahvitunnilla. Mä herään kyllä hänen herätykseen ja käyn siinä myös vessassa ja päästän kissan parvekkeelle. Kun mies on lähtenyt ja kissa tullut sisään, menen jatkamaan unia ja kymmenen maissa herään kahvinkeittoon.