Tylsimmät/arkisimmat koiran-/kissannimet?
Mitä niitä nyt onkaan tyyliin. Musti tai Mirri tai Murre.
Mikä on niin tylsä nimi, ettet antaisi sitä lemmikillesi?
Kommentit (52)
Oranssin värisillä kissoilla yleinen nimi: karvinen...on sitä mielikuvitusta riittänyt xD
Oman kissan nimi on Kisu. Kutsun kaikkia kissoja Kisuiksi ja koiria Haukuiksi. "Mitä Haukku tietää, luttulluttulluuuu (: "
Näin joskus koiran nimeltä Jennifer. Ei tavallinen kai koirannimenä mut luulis et hankala just niissä käytännön tilanteissa. Kiva huudella Jenniferiä kun pitäisi saada koira reagoimaan nopeasti ;)
Se oli sen omistajan ensimmäinen koira. Kaksi seuraavaa olikin sitten lyhyitä ja ytimekkäitä nelikirjaimisia :D
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:15"]
Oranssin värisillä kissoilla yleinen nimi: karvinen...on sitä mielikuvitusta riittänyt xD
[/quote]
Ja raidallinen kissa on usein Tiikeri tai Tikru (yöh).
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:03"]
Onko nykyään Musteja, Murreja ja Mirrejä? Nehän voisivat olla mielenkiintoisia ja harvinaisia nimiä tänäpäivänä.
En tylsäksi snoisi mutta hassua on että naapurustossamme (alle neliökilometrin alueella) on neljä Rocky-nimistä koiraa ja kolme niistä on keskenään samaa rotua :)
[/quote] ettei sattuisi vaaaaan olemaan Rottweiler? :D
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:08"]Mun tutulla miehellä on chihuahua ja sen nimi on Dino. ;-) [/quote] Tuollaista huumoria rakastan :D Itsellä koiran nimi vähän vastaavalla tavalla :)
[/quote]Mä kans aattelin et jos joskus hankkis tyyliin tiibetinmastiffin tms niin se ois sit Fifi :)
[/quote] Tai musta kissa jolle nimeksi Lumipallo. Antaisin varmasti.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:03"]
Onko nykyään Musteja, Murreja ja Mirrejä? Nehän voisivat olla mielenkiintoisia ja harvinaisia nimiä tänäpäivänä.
En tylsäksi snoisi mutta hassua on että naapurustossamme (alle neliökilometrin alueella) on neljä Rocky-nimistä koiraa ja kolme niistä on keskenään samaa rotua :)
[/quote] ettei sattuisi vaaaaan olemaan Rottweiler? :D
[/quote]No ei! Yksi collie ja kolme kultaista noutajaa :) Kivoja koiria kaikki ja tosi lussukoita, jotenkin hassu se Rocky-nimi niillä
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:15"]
[/quote]
Ja raidallinen kissa on usein Tiikeri tai Tikru (yöh).
[/quote] mielikuvitusta ei riitä...
Mulla on ollut Milli kissa ja siskolla kiss niminen kissa. Tiedän kanssa pari rocky nimistä koiraa :) Juuri Musti tai Mirri kliseisimmät nimet, mutta tänä päivänä juurikin sen takia vois olla hienot kun niiin tavis nimet, niin ei moni enää anna. Nykyään annetaan auto nimiä koirille, Lada, Mersu, Ferrari, Mini, Alfa..onko muut huomannut?
Tessu ja Lulu kissat löytyy täältä, varmaan aika tavikset. Zorro kissa meillä oli kun olin nuorempi. Hei entä Nemo koira, ei mun mielestä ketään ehdottanut, luulen että on aika yleinen myös.
Mun koirat on Ulla ja Kalle.
Taistelukalani, joka siis nyt jo kuollut pois oli nimeltään Pena.
Mun kissan nimi on Mölli koska se ei tee muuta kuin möllöttää. Hain sen eläinkodista ja kotimatkan aikana se jo lunasti nimensä. Nyt se möllöttää tossa sängyllä mua. Toinen kissa on Meemi.
Mutta tylsimmät koirien nimet on varmasti just Donna (porukoilla ollu yks), Roki tai Rocky ja Bella.