Tylsimmät/arkisimmat koiran-/kissannimet?
Mitä niitä nyt onkaan tyyliin. Musti tai Mirri tai Murre.
Mikä on niin tylsä nimi, ettet antaisi sitä lemmikillesi?
Kommentit (52)
Onko nykyään Musteja, Murreja ja Mirrejä? Nehän voisivat olla mielenkiintoisia ja harvinaisia nimiä tänäpäivänä.
En tylsäksi snoisi mutta hassua on että naapurustossamme (alle neliökilometrin alueella) on neljä Rocky-nimistä koiraa ja kolme niistä on keskenään samaa rotua :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:02"]
Mun kissa on Viiru :D maailman tavallisin
[/quote]
Kappas, meidänkin kisu on Viiru :D
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:03"]Onko nykyään Musteja, Murreja ja Mirrejä? Nehän voisivat olla mielenkiintoisia ja harvinaisia nimiä tänäpäivänä.
En tylsäksi snoisi mutta hassua on että naapurustossamme (alle neliökilometrin alueella) on neljä Rocky-nimistä koiraa ja kolme niistä on keskenään samaa rotua :)
[/quote]
Boxereita?
Koira: Minna, Ari, Santeri, kati kissa: Kari, Maria, Tytti, Saara, Mika hyviä nimiä vauvoille mutta eläimillä liian tavallisia
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:08"]Mun koirat on Ulla ja Kalle.
Taistelukalani, joka siis nyt jo kuollut pois oli nimeltään Pena.
[/quote]
Kuulostaa ihan undulaateilta. :D
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:05"]Koira: Minna, Ari, Santeri, kati kissa: Kari, Maria, Tytti, Saara, Mika hyviä nimiä vauvoille mutta eläimillä liian tavallisia
[/quote]
Tavallsia? Ei oo kyllä koskaan tullu Kari- tai Minna-nimisiä lemmikkejä vastaan. Ö_ö
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:08"]Mun tutulla miehellä on chihuahua ja sen nimi on Dino. ;-)
[/quote] Tuollaista huumoria rakastan :D Itsellä koiran nimi vähän vastaavalla tavalla :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:08"]
Mun tutulla miehellä on chihuahua ja sen nimi on Dino. ;-)
[/quote]
meidän pinserit ovat Hannibal ja Äijä. Dobermanni on Sintti :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:05"]
Koira: Minna, Ari, Santeri, kati kissa: Kari, Maria, Tytti, Saara, Mika hyviä nimiä vauvoille mutta eläimillä liian tavallisia
[/quote]
Mitä helvettiä?
Mulla on ollut kissa jonka nimi oli Kissa. Se oli hyvä nimi sen takia, että se oppi sen nimen pienenä. Meillä on ollut myös Turre-niminen koira, ja se oli just sen näkönen ku miltä turre-nimi kuulostaa, lapinkoiran ja suomenpystykorvan sekoitus, pörröinen, pystykorvainen, kippurahäntäinen ja kiltti.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:03"]Onko nykyään Musteja, Murreja ja Mirrejä? Nehän voisivat olla mielenkiintoisia ja harvinaisia nimiä tänäpäivänä. En tylsäksi snoisi mutta hassua on että naapurustossamme (alle neliökilometrin alueella) on neljä Rocky-nimistä koiraa ja kolme niistä on keskenään samaa rotua :) [/quote] Boxereita?
[/quote]Ei vaan ihan sellasia hellusia "nössö"rotuja :)
Turre.