Tylsimmät/arkisimmat koiran-/kissannimet?
Mitä niitä nyt onkaan tyyliin. Musti tai Mirri tai Murre.
Mikä on niin tylsä nimi, ettet antaisi sitä lemmikillesi?
Kommentit (52)
Remu on myös aika suosittu, mutta on mielestäni ihan hyvä koiran nimi, lyhyt ja selkeä.
Musti on ihan kamala nimi, tosi tunkkainen, mutta en ole kyllä sen nimistä oikeassa elämässä koskaan kuullut. Sen sijaan Ronja, Väinö, Bella, Misu, Viiru, Kisu, Molli, Mortti, Rocky, Rambo, Remu, Nipsu, Nalle ja Nelli ovat tosi, tosi yleisiä.
Meidän kissan nimi on Ville. En ole toiseen Ville kissan tai koiraan ikinä törmännyt
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:39"]
Meidän kissan nimi on Ville. En ole toiseen Ville kissan tai koiraan ikinä törmännyt
[/quote]Mun serkun perheessä oli Ville-kissa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:19"]
Miuku löytyy meiltä :D
[/quote]
Ja meiltä. Mutta se sai itse päättää nimensä! Kun rääpäle tuli taloon, kysyimme siltä "Mikähän sun nimeks pitäis antaa?" Ja Miuku vastasi "Miu". Hän on siis Neiti Miu, eli Miuku tuttavien kesken.
Mun dobermannin nimi on Brojombo :D Ei varmana oo monella ainakaan tuota nimeä!
Mut tylsimpiä/tavallisimpia nimiä vois olla just Murre, Mirre, Misu, Vili, Viiru, Jeppe, Jalo, Musti, Bella, Nala, Nelli, Neiti, Töpö, Miuku, Mallu, Monsteri, Mörkö, Turre, Nella
Zorro Batman, Nala, Luru, Luna, Lilli, Seppo, Sulo, Nero, Rontti, Riesa, "Tuo", Morrison, Elvis, Jimi, Roki, Remu ainakin tulee mieleen. Lucifer on kans semmonen hyvä, mutta tosi yleinen. Oiskohan tuhkimossa sen kissan nimi ollu lucifer.
Jahast, ketju minulle. Kun olin pieni, perheessämme on ollut koira nimeltä Tessu ja kissat nimeltä Mirri ja Mikki. :D Ns kokonimensä olivat sitten pitkiä ja monimutkaisia taiyeiljanimiä tyyliin Tessu Sebastian Bach.
Onko se käytännössä helppo (tilanteissa siis missä pitää nopeasti kutsua7kieltää yms) se Brojombo?
Hieno nimi. Ja taatusti erikoinen!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:58"]Jahast, ketju minulle. Kun olin pieni, perheessämme on ollut koira nimeltä Tessu ja kissat nimeltä Mirri ja Mikki. :D Ns kokonimensä olivat sitten pitkiä ja monimutkaisia taiyeiljanimiä tyyliin Tessu Sebastian Bach.
[/quote]
Ai niin ja koira nimeltä Halli on ollut joskus myös.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:19"]
Miuku löytyy meiltä :D
[/quote]
Ja meiltä. Mutta se sai itse päättää nimensä! Kun rääpäle tuli taloon, kysyimme siltä "Mikähän sun nimeks pitäis antaa?" Ja Miuku vastasi "Miu". Hän on siis Neiti Miu, eli Miuku tuttavien kesken.
[/quote]
Haha, ihan looginen nimi. Toisaalta meidän kissan nimi ois kyl varmaan sit "määääääääyyyyyyy" :). Turhaan sitä nimee nyt silleen niin miettiä. Kissa kyllä tietää millon sitä kutsutaan, vaikka kirjotusasu oliskin välillä vähän tilanteiden mukaan muotoutunu. Eri asia tietty tuleeko kutsuttaessa :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:39"]
[/quote]Mun serkun perheessä oli Ville-kissa.
[/quote]ville kissa on meilläkin :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:08"]Mun tutulla miehellä on chihuahua ja sen nimi on Dino. ;-) [/quote] Tuollaista huumoria rakastan :D Itsellä koiran nimi vähän vastaavalla tavalla :)
[/quote]Mä kans aattelin et jos joskus hankkis tyyliin tiibetinmastiffin tms niin se ois sit Fifi :)