Mulla on niin ikävä---Oon päissään mutta
Kaikkia niitä ihmisiä menneisyydestä, joita ei mun elämässä ole enää...Miksi tää menee näin? EN pytsty olemaan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,HALUSIN vaan löytää sinut
Kommentit (21)
Huomenna sulla on ikävä parempaa olotilaa.
Kaikki on menny päin helvettiä. Olen yrittänyt. Se on ainoa mitä voin. Mitä muuta voin tehä? Olen tehnyt kaikkeni, mutta tää ei käänny...Yritin tosissani- Miksei se riittäny ? voiko joku kertoa? En voi enää muuta. OIkeasti, ei ole tehtävissä enää muuta, jos yrittäminen ei riitä. MIKÄ sitten?
Itehän oot asias sössinny.hyvää yötä.
Kerro nyt sitten meille, luottamuksellisesti ;) mikä on mennyt pieleen?
Mene nyt nukkumaa, laita herätyskello soimaan ja ota aamulla pitkä suihku. Se tekee hyvää. Halaan sinua, kun olet taas aivan selvänä. Siihen mennessä saat selvitä yksin.
Siis kaikki. Ei mikään toimi. Kusee. Näinkö tää menee. Miks ioon aina samassa pisteessä? Tää menee tähän? NIIN MIKSSSSSSSSHHHHHII? Korkki menee kiinni sitten kun ihme tapahtuu.siihen asti juon. tai no ko se loppuu...-ap:D
On niin ikävä. Ja nyt oon yksin. Ja mikään ei onnistu? Kirjottakaa jotain kivaa...-ap
Älä juo yhtään enempää, sun olo ei siitä parane. Ryhdy jatkossa pitämään enemmän yhteyttä kavereihin, sukulaisiin ja muihin ihmisiin. :)
Yksin juominen on ehkä säälittävintä mitä tiedän.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:54"]
Mene nyt nukkumaa, laita herätyskello soimaan ja ota aamulla pitkä suihku. Se tekee hyvää. Halaan sinua, kun olet taas aivan selvänä. Siihen mennessä saat selvitä yksin.
[/quote]Hieno homma, tuntemattomalta sanottuna...-ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:42"]
[/quote]Onhan se. Harvemmin kotona kännäänkää,.Tulee todella masentunut olo näköjään..itsemurhafiilis ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:42"]
[/quote]
Yksin juominen on huippua. t. ei ap
auta minua. -ap