Miehen löysät bokserit
Tapailemani mies käyttää liian löysiä boksereita. Olen usein ihmetellyt kuinka bokserit ei ole ihomyötäisesti lahkeistakaan reisissä kiinni vaan ikään kuin roikkuvat. Kuminauhaa kun kokeilin niin oli tosi löysä. Miten saisin miehen tajuamaan, että ostaisi pienemmät bokserit?
Kommentit (57)
renttu kirjoitti:
Veikkaan että tämänkin ketjun aloittaja tulee olemaan yksin loppuelämänsä
Toivottavasti.
Mun mielestä just hot kun miehellä väljät pöksyt. Se näky kun toisella alkaa olla himotusta ja pystyyn nousee teltta...
Hyi ällöttävä olo tulee löysissä kalsareissa. Vehkeet pitää olla napakasti jemmassa eikä hölskyä housunlahkeessa. Eihän sellasilla voi yleisillä paikoilla kävellä.
Kesällä boksereiden pitää olla väljät ja mielellään puuvillavoittoiset. Keinokuituiset hiostaa ja ovat epämiellyttävät. Talvisin tärkeintä on että alakerta pysyy lämpimänä. Nykyään vaan suuri osa pitkistä housuista on todella kinttanoita niin sellaisten kanssa ei bokserit toimi.
Pallit hautuu jos on kovin napakat. Tietysti jollain rusinapallilla ei pääse syntymään moista tilannetta.
Löppähousut vetää naisia puoleensa.
Vielä parempaa kun voi olla linan boksereita kokonaan!
Muista hyvä mies pitää suolat ja mineraalit tasapainossa jos hikoilet paljon. Elektrolyyttijuomaa minä ostan s-marketista aina kesäisin. Teen myös fyysistä työtä ja kesäisin hikoilen kun sika. Tuo jauhe auttaa jaksamaan hellekesän.
Rakkaalta vaimolta tämä vinkki