Miehen löysät bokserit
Tapailemani mies käyttää liian löysiä boksereita. Olen usein ihmetellyt kuinka bokserit ei ole ihomyötäisesti lahkeistakaan reisissä kiinni vaan ikään kuin roikkuvat. Kuminauhaa kun kokeilin niin oli tosi löysä. Miten saisin miehen tajuamaan, että ostaisi pienemmät bokserit?
Kommentit (57)
Ehkä hän tykkää vaatteista jotka eivät purista,mun mies ei tiukkoja vaatteita pidä kun kuulemma ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tykkää vaatteista jotka eivät purista,mun mies ei tiukkoja vaatteita pidä kun kuulemma ahdistaa.
Mutta alusvaatteiden kuuluu olla tiukat. Eihän peniskään pysy paikalla.
Mies on siis väärässä, kun ei halua pitää epämukavia vaatteita.
Mitä hänen bokserinsa ap:lle kuuluvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta alusvaatteiden kuuluu olla tiukat. Eihän peniskään pysy paikalla.
Miksi sen pitäisi pysyä paikallaan? Penis tykkää kun sillä on tilaa missä temmeltää, toki seksiasiat sitten asia erikseen.
Hyvä ettei sentään löysät boksereissa
Et taida hirveästi tykätä miehestä muutenkaan vaan yrität veistellä mielesi mukaista :D
ps. Kivalla miehellä löysät bokserit on just jees, näkee kun veijari elelee elämäänsä ;D
Ei se ole mukavaa, kun penis tursuaa löröboksujen housuunlahkeesta ja roikkuu vapaana.
-ap
Sieltä lahkeista ne vitjamunat roikkuu...
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mukavaa, kun penis tursuaa löröboksujen housuunlahkeesta ja roikkuu vapaana.
-ap
no sitten se ei ainakaan oo pieni!
Liian tiukat bokserit pitävät kulkusia liian lähellä vartaloa, jolloin sperman laatu heikkenee. Kiveksien kuuluu roikkua vapaana! Eläköön löysät bokserit! Alas piukat kulkusten kuristajat!
Veikkaan että tämänkin ketjun aloittaja tulee olemaan yksin loppuelämänsä
Vierailija kirjoitti:
-ap
Oho tursuaa, no... kaikki pidättelee nyt hengitystään... että kuinkas pitkä SE onkaan?
Pitäisköhän meidän miestenkin alkaa kommentoimaan naisten pukeutumista ja valittamaan jos ei pukeudu niin kuin käsketään...
....