Miehen löysät bokserit
Tapailemani mies käyttää liian löysiä boksereita. Olen usein ihmetellyt kuinka bokserit ei ole ihomyötäisesti lahkeistakaan reisissä kiinni vaan ikään kuin roikkuvat. Kuminauhaa kun kokeilin niin oli tosi löysä. Miten saisin miehen tajuamaan, että ostaisi pienemmät bokserit?
Kommentit (57)
ainakaan se mies ei näyttäydy julkisesti pelkissä kalsareissa toisin kuin naiset, jotka pitävät pitkiä kalsareita (legginsejä) päälivaatteina
Käyttääkö mies kuitenkin kurahousuja?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei sentään löysät boksereissa
😂
Kaikki ei olen tarkkoja tyylistä. Kunhan on puhtaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tykkää vaatteista jotka eivät purista,mun mies ei tiukkoja vaatteita pidä kun kuulemma ahdistaa.
Mutta alusvaatteiden kuuluu olla tiukat. Eihän peniskään pysy paikalla.
Juuri siksi käytän kesällä löysiä boksereita, että peenikseni ei ole kaksinkerroin reittäni vasten. Jos olet nainen, et voi tietää miltä se miehestä tuntuu jos on liian tiukat alushousut. Teen myös rankkaa ruumiillista työtä jossa tulee erittäin kuuma ja kesällä hikeä valuu litroittain työvuoron aikana ja se olisi vielä hirveämpää, jos hautoisin sukuelimiäni pikkuruisissa ja tiukoissa pikkuhousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mukavaa, kun penis tursuaa löröboksujen housuunlahkeesta ja roikkuu vapaana.
-ap
Oho tursuaa, no... kaikki pidättelee nyt hengitystään... että kuinkas pitkä SE onkaan?
Suomen ennätys on 8,27. Varma tieto
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö mies kuitenkin kurahousuja?
Hyvä idea, pysyy kurat sekä ulko-, että sisäpuolella.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mukavaa, kun penis tursuaa löröboksujen housuunlahkeesta ja roikkuu vapaana.
-ap
Miksei ole mukavaa? Kyllähän tuollainen 30 senttinen kulli alkuun varmasti tekee kipeää mutta voi siihen tottuakin ja jos on itsellä avaraa tavaraa niin sehän voi tehdä ihan höpöä.
Nam, 😍😍
tänne se mies löysissä boksereissa nyt heti
Niinhän te jo teette...