Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, nyt on korona tosiaan lähtenyt käsistä. Melkein kaikki tuttavat taistelevat tällä hetkellä Covid-19-taudissa. Mikä on tilanne teillä päin, onko koronaa?

Vierailija
04.01.2022 |

Uskomatonta, rokotetut ja rokottamattomat, lapsista vanhuksiin. Kaikki jotka ovat altistuneet ovat sairastuneet. Osa ei ole edes käynyt testissä, mutta ovat sairastuneet kun perheessä on todettu SARS-CoV-2.

Eräs tuttu on bussikuski ja sanoi että tosi moni työkaveri on saanut tartunnan ja vuoroja jää ajamatta.

Kommentit (1364)

Vierailija
1341/1364 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastin koronan jo alkuaikoina, keväällä 2020. Kamala räkätauti, mutta kuumetta ei lainkaan. Maku- ja hajuaisti lähtivät n. viikoksi pois. Siinä kaikki.

Noh, nyt sitten olen ollut täysin terve muuten koko koronan ajan. Ilman ensimmäistäkään k.rokotetta. Samaan aikaan suunnilleen kaikki rokotetut tuttavani, ystäväni ja perheenjäseneni ovat kipeitä alvariinsa. Milloin ovat koronassa ja milloin normiflunssassa. Seuraan vain tätä touhua haavi auki ihmetellen..

Ja ennen kuin sieltä tulee taas näitä rokotevastaisuus -argumentteja niin 2-vuoden sisään olen kuitenkin ottanut a- ja b-hepatiittirokotteet sekä jäykkäkouristusbuusterin. 

Vierailija
1342/1364 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastin koronan jo alkuaikoina, keväällä 2020. Kamala räkätauti, mutta kuumetta ei lainkaan. Maku- ja hajuaisti lähtivät n. viikoksi pois. Siinä kaikki.

Noh, nyt sitten olen ollut täysin terve muuten koko koronan ajan. Ilman ensimmäistäkään k.rokotetta. Samaan aikaan suunnilleen kaikki rokotetut tuttavani, ystäväni ja perheenjäseneni ovat kipeitä alvariinsa. Milloin ovat koronassa ja milloin normiflunssassa. Seuraan vain tätä touhua haavi auki ihmetellen..

Ja ennen kuin sieltä tulee taas näitä rokotevastaisuus -argumentteja niin 2-vuoden sisään olen kuitenkin ottanut a- ja b-hepatiittirokotteet sekä jäykkäkouristusbuusterin. 

suosittelisin silti ottamaan influenssarokotteen. yllättävän moni 30 - 50 v perusterve tuttu on ollut sairaalassa saatuaan influenssa, pari ihan tehollakin ja toinen oli ihan minuuttien päässä kuolemasta. vanhempiin ei onneksi iske sillä tavalla, koska ovat ottaneet rokotuksia jo usean vuoden ajan.

se mikä influenssassa on ikävää niin aika moni sairastunut kärsii sen seurauksista pitkään tai jopa koko loppuelämänsä. hermo ja keuhkovaurioita ja keuhkoja on vaihdettukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1364 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään tilasto tai väestötason tieto ei tue väitettäsi, että rokotetut sairastaisivat 'koko ajan'.

Rokotettuja on liki 90%, joten kyllähän nyt näkyisi tilastoissa.

Luultavasti kyse on vahvistusilluusiosta: huomaat vain, kun rokotettu kertoo flunssasta ja ignoroit muun.

Vierailija
1344/1364 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmäkontteja on tuotu ja tuodaan Malmin sairaalan alueelle. Koettakaa nyt piikillä käyneet aasit ja lammastelijat arvata miksi? Jotkut psykoosissa olevat ovat valmiit uhraamaan omat lapsensakin lusifer kultille. Miten voitte uskoa median ja poliitikkojen valheet? 😑😴

Mene takaisin suljetulle niin saat hoitoa. Ymmärrän, että tällainen maailmanlaajuinen kriisi sekoittaa heikoimmilta päät, mutta apua vielä toistaiseksi saa. Hae sitä.

Älä höpötä kontteja tuotu runsaasti malmille käy kattoon mä kävin tarkastamassa ilmeisesti tehty vanerista palaa paremmin.tosi puhetta on

Vierailija
1345/1364 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmäkontteja on tuotu ja tuodaan Malmin sairaalan alueelle. Koettakaa nyt piikillä käyneet aasit ja lammastelijat arvata miksi? Jotkut psykoosissa olevat ovat valmiit uhraamaan omat lapsensakin lusifer kultille. Miten voitte uskoa median ja poliitikkojen valheet? 😑😴

Mene takaisin suljetulle niin saat hoitoa. Ymmärrän, että tällainen maailmanlaajuinen kriisi sekoittaa heikoimmilta päät, mutta apua vielä toistaiseksi saa. Hae sitä.

Älä höpötä kontteja tuotu runsaasti malmille käy kattoon mä kävin tarkastamassa ilmeisesti tehty vanerista palaa paremmin.tosi puhetta on

Vierailija
1346/1364 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dgdfgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastan nyt omikronia enkä ole eläissäni ollut näin kipeä. 10 päivää oireiden alkamisesta huomenna ja yskin niin paljon että välillä on vaikea saada henkeä. Korkea kuume kesti 5 päivää ja edelleen on pientä lämpöilyä, joka ei lopu ei sitten millään. Jatkuva vetämätön ja kamala olo. Tunnistin myös aika pian oireiden alkamisesta että nyt ei ole kyseessä tavallinen flunssa. Oireet iskivät niin nopeasti ja kuume nousi yhtäkkiä vaikka normaalisti en lämpöile koskaan. Pian olo kuin jyrän alle jääneellä. Kotitesti näytti negatiivista, mutta PCR testi paljasti koronan.

Olen 28-vuotias perusterve nuori nainen. En olisi ikinä uskonut, että itse olisin näin huonossa kunnossa koronan takia. Älkää olettako että korona tulee lievin oirein! Itse elin varovaisesti ja vältin kontakteja. Todennäköisintä on, että sain koronan ruokakaupasta.

Olen saman ikäinen, urheilullinen, hoikka, perusterve, koronarokotettu (kahdesti). Kaikkialta kuulee kuinka korona aiheuttaa nuorille vain lievää tautia, joten en rokotettuna ja nuorehkona osannut odottaa niin voimakasta tautia. Tulin hyvin lyhyessä ajassa todella kipeäksi - kuume nousi vajaan 40 asteeseen. Kotitesti näytti negatiivista, mutta muutamaa päivää myöhemmin PCR positiivinen. En tiedä olisiko kotitesti myöhemmin näyttänyt positiivista, mutta siinä vaiheessa kun kotitesti ei paljastanut koronaa oireet olivat voimakkaat ja olin huonossa kunnossa.

Sellainen kysymys teille nuorille ja perusterveille, että syöttekö D-vitamiini lisää talvisin? Kysymys vaan sen vuoksi, että olisi mielenkiintoista selvittää mistä rajut oireet johtuvat.

Jos meillä ei olisi niin medikalisoitunut sairaanhoito, nyt olisi tuhannen taalan paikka kerätä Excel (tai tietty vast.isompi) tiedostoa. Johon kerättäisi perustiedot sairastuneesta: Ikä, perusterveys/sairaudet, d-vitamiini pitoisuus yms. ja sitten korona oireet, käytetyt lääkkeet yms.

Saisimme paljon hyödyllistä dataa viruksesta tulevaisuutta varten, sen kestosta, oireista jne.

Itse olen perusterve hoikka ja syön 100 mikrogrammaa D-vitamiinia arkisin paitsi kesällä ja olen tehnyt tätä jo vuosia kielloista huolimatta. Vielä en ole sairastunut koronaan, joten en tiedä vaikuttaako D-vitamiinitasot miten. Jää nähtäväksi. Eri

Kuka sinua on kieltänyt syömästä sata mikrogrammaa d-vitamiinia päivässä? Se on turvallinen raja lääkäreidenkin mukaan. https://www.iltalehti.fi/ravinto/a/0d3236f8-7e3c-4952-81d6-d206dfc5e861

Aiemmin suomessa peloteltiin että dvit. Aiheuttaa aivovaurion ja dvit. Suositukset pitoisuudet oli alhaisia nykyään reippaasti korkeemmat suositukset jopa kesällä saa syödä jos aurinko piilossa tai on paljo sisällä

Vierailija
1347/1364 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne ketään, joka olisi koronan sairastanut. Itselläni ei ole ollut edes flunssaa pariin vuoteen. Olen 3x rokotettu.

Vierailija
1348/1364 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran rokotettu ja korona juuri sairastettu. Tyttö rokottamaton ja muutaman päivän yskän verran enemmän oireita. Ei ollut onneksi meidän kohdalla edes kunnon flunssa. Kun tuosta d-vitamiinista puhuttiin, niin päivittäin aina 100ug. Ehkä siitä on ollut jotain hyötyä.

Vierailija
1349/1364 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma on taas hanskassa?

Vierailija
1350/1364 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa.

Vierailija
1351/1364 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttava on nyt koronassa. Toista kertaa parin kuukauden sisällä ja rokotuksia 2.

Vierailija
1352/1364 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt noita koronatapauksia on alkanut tuttavapiirissä esiintyä. Kiitos kaikkien rajoitussuositusten poistamisesta. Tyttäreni perhe oli sairaampi kuin koskaan. Emme voi tavata, kun vaimolla on vakava sairaus ja korona olisi tosi paha juttu.

Vierailija
1353/1364 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän koko korona-ajalta vain yhden sairastuneen ja hänenkin sairaudestaan on jo vuosi. Ja asun Turussa eli en missään korvessa.

Tiedän parhaillaan 4 ihmistä koronassa, onneksi kohtuu hyvä olo heillä. Yhden tunsin joka sairastui keväällä ja kuoli viikossa.  Tämä on se pointti joka saa sen pahan taudin.  Hän oli all 70nen.

Vierailija
1354/1364 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pohjanmaalta.  Siellä näkyvät taas pilkkaavan muka koronaa sairastavia, ei semmosta virusta ole löydett eikä ole.  Ja itse ovat niin immuuneja.   Joidenkin maskitkin häiritsevät.

Olen minäkin täällä Lahdessa nähnyt jonkun maskin mutta ajatellut, sairastavat syöpää tai kotona joku sairastaa, tai allergioita esim heinäpölystä.

Vierailija
1355/1364 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona oli ja muuntui kiertäväksi, vähemmän haitalliseksi niin kuin sanotiin.

Vierailija
1356/1364 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona oli ja muuntui kiertäväksi, vähemmän haitalliseksi niin kuin sanotiin.

Rokotteet avasi paratiisin portit.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/6e2060d9-4c11-47b7-8ef3-c8565…

Vierailija
1357/1364 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1358/1364 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1359/1364 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko piikillä sisällesi litkua, jonka on valmistanut miljardisakot väärästä markkinoinnista maksanut lääkeyhtiö?

https://amp.theguardian.com/business/2009/sep/02/pfizer-drugs-us-crimin…

Vierailija
1360/1364 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus kertoo aivan kaiken, missään ei ollut tappavaa koronaa ja se oli ainoastaan flunssa kun katsotaan kommentteja aloituksen jälkeen mutta valtava hysteria ja rahastus ja vallansiirto maailman rikkaalle eliitille tehtiin tämän keinotekoisen agendan turvin... ja nyt kaikki koitetaan haudata jotta eliittiä tukeneet hallinnot ja lääketehtaat eivät joutuisi syytteisiin...