Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh, nyt on korona tosiaan lähtenyt käsistä. Melkein kaikki tuttavat taistelevat tällä hetkellä Covid-19-taudissa. Mikä on tilanne teillä päin, onko koronaa?

Vierailija
04.01.2022 |

Uskomatonta, rokotetut ja rokottamattomat, lapsista vanhuksiin. Kaikki jotka ovat altistuneet ovat sairastuneet. Osa ei ole edes käynyt testissä, mutta ovat sairastuneet kun perheessä on todettu SARS-CoV-2.

Eräs tuttu on bussikuski ja sanoi että tosi moni työkaveri on saanut tartunnan ja vuoroja jää ajamatta.

Kommentit (1364)

Vierailija
1261/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next big thing:

"Kyprokselta löytyi uusi koronavariantti – Tällainen on ”deltacron”

9.1.202209:50päivitetty 9.1.202209:50

Toistaiseksi Kyproksella on raportoitu 25 uuden variantin aiheuttamaa tartuntaa.

Kyprokselta on löytynyt uusi koronaviruksen variantti, joka tutkijoiden mukaan on yhdistelmä delta- ja omikronvarianteista. Uusi variantti sai tästä syystä työnimen ”deltacron”."

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/kyprokselta-loytyi-uusi-koronavariantt…

Ehtineekö levitä Suomeen ennen vappua? Kiva kun muunnoksia alkaa tupsahtelemaan suomalaisten suosimissa turistipaikoissa.

Entäs jos deltacron leviää kuin omikron mutta aiheuttaa yhtä usein vakavaa tautia kuin delta? Silloin vasta oltaisiinkin pulassa, ainakin jos ei saada immuniteettia omikronia sairastamalla.

Vierailija
1262/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutaatio eli variantti syntyy muutamassa minuutissa. Niitä jää huomaamatta enemmän kuin mitä labrassa ehditään tunnistaa.

Suomessakin löydetty monta. Että ei sinänsä kannata siitä huolestua.

Hankkii rokotteen, koska muutakaan tämä vaikean taudin ehkäisyä ei ole. Ei toimi se ivermektiinikään, koska se vaikuttaa keskushermostoon, eikä viruksella keskushermostoa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei pääse enää edes testiin, niin mistä edes tietäisi koronasta.

Ei päässyt myöskään keväällä 2020, mutta nyt on sentään kotitestit laajasti myynnissä. Lisäksi noita antigeenitestejä tehdään myös yksityispuolella 30-50e hintaan, jos haluaa todistuksen muttei pääse julkisen puolen testiin.

Ihan höpöä. Kotitestit ovat silkkaa kusetusta, eivät toimi ensinnäkään omikroniin ja muihinkin variantteihin huonosti. Jos on oireita, kotitestiä ei kannata edes tehdä. Lähipiirissä monta, jotka testasivat ensin (jostakin käsittämättömästä syystä) kotitestillä saaden vastaukseksi negaa, ja vasta PCR osoitti, että on koronaa. Kotitestin myynti pitäis lopettaa, ihan suotta ihmiset tuhlaavat rahojaan. Vois ostaa vaikka tehokkaampia ff2-maskeja sillä rahalla.

Oikea testi tehdään PCR:llä ja se on luotettavampi, vaikkei 100 % varma sekään.

Antigeenitestihän osoittaa vasta-aineet veressä eli onko sairastanut aiemmin koronan - ei kai se tautitilanteessa anna käsitystä tilanteesta?!

Puhut nyt vasta-ainetestistä eli antibody eikä antigeeni - kotitestit ovat antigeenitestejä.

Olen myös kuullut useammasta tapauksesta, jossa oireisena on tehty negatiivinen kotitesti ja PCR onkin ollut positiivinen. Tulokseen vaikuttaa paitsi ajankohta myös onnistunut näytteenotto, mikä on kotioloissa haastavaa. Itse tein positiivisen kotitestin samoin kuin äitini, joten ei ole syytä enää kuormittaa terveydenhuoltoa PCR-varmistuksella.

Vierailija
1264/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastan nyt omikronia enkä ole eläissäni ollut näin kipeä. 10 päivää oireiden alkamisesta huomenna ja yskin niin paljon että välillä on vaikea saada henkeä. Korkea kuume kesti 5 päivää ja edelleen on pientä lämpöilyä, joka ei lopu ei sitten millään. Jatkuva vetämätön ja kamala olo. Tunnistin myös aika pian oireiden alkamisesta että nyt ei ole kyseessä tavallinen flunssa. Oireet iskivät niin nopeasti ja kuume nousi yhtäkkiä vaikka normaalisti en lämpöile koskaan. Pian olo kuin jyrän alle jääneellä. Kotitesti näytti negatiivista, mutta PCR testi paljasti koronan.

Olen 28-vuotias perusterve nuori nainen. En olisi ikinä uskonut, että itse olisin näin huonossa kunnossa koronan takia. Älkää olettako että korona tulee lievin oirein! Itse elin varovaisesti ja vältin kontakteja. Todennäköisintä on, että sain koronan ruokakaupasta.

Toki.

Ja varmaan on juuri omricon.

Omikron on nyt kaikkialla Suomessa valtavariantti.  Miksi tuo niin kismittää?

Vierailija
1265/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dgdfgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastan nyt omikronia enkä ole eläissäni ollut näin kipeä. 10 päivää oireiden alkamisesta huomenna ja yskin niin paljon että välillä on vaikea saada henkeä. Korkea kuume kesti 5 päivää ja edelleen on pientä lämpöilyä, joka ei lopu ei sitten millään. Jatkuva vetämätön ja kamala olo. Tunnistin myös aika pian oireiden alkamisesta että nyt ei ole kyseessä tavallinen flunssa. Oireet iskivät niin nopeasti ja kuume nousi yhtäkkiä vaikka normaalisti en lämpöile koskaan. Pian olo kuin jyrän alle jääneellä. Kotitesti näytti negatiivista, mutta PCR testi paljasti koronan.

Olen 28-vuotias perusterve nuori nainen. En olisi ikinä uskonut, että itse olisin näin huonossa kunnossa koronan takia. Älkää olettako että korona tulee lievin oirein! Itse elin varovaisesti ja vältin kontakteja. Todennäköisintä on, että sain koronan ruokakaupasta.

Olen saman ikäinen, urheilullinen, hoikka, perusterve, koronarokotettu (kahdesti). Kaikkialta kuulee kuinka korona aiheuttaa nuorille vain lievää tautia, joten en rokotettuna ja nuorehkona osannut odottaa niin voimakasta tautia. Tulin hyvin lyhyessä ajassa todella kipeäksi - kuume nousi vajaan 40 asteeseen. Kotitesti näytti negatiivista, mutta muutamaa päivää myöhemmin PCR positiivinen. En tiedä olisiko kotitesti myöhemmin näyttänyt positiivista, mutta siinä vaiheessa kun kotitesti ei paljastanut koronaa oireet olivat voimakkaat ja olin huonossa kunnossa.

Sellainen kysymys teille nuorille ja perusterveille, että syöttekö D-vitamiini lisää talvisin? Kysymys vaan sen vuoksi, että olisi mielenkiintoista selvittää mistä rajut oireet johtuvat.

Jos meillä ei olisi niin medikalisoitunut sairaanhoito, nyt olisi tuhannen taalan paikka kerätä Excel (tai tietty vast.isompi) tiedostoa. Johon kerättäisi perustiedot sairastuneesta: Ikä, perusterveys/sairaudet, d-vitamiini pitoisuus yms. ja sitten korona oireet, käytetyt lääkkeet yms.

Saisimme paljon hyödyllistä dataa viruksesta tulevaisuutta varten, sen kestosta, oireista jne.

Itse olen perusterve hoikka ja syön 100 mikrogrammaa D-vitamiinia arkisin paitsi kesällä ja olen tehnyt tätä jo vuosia kielloista huolimatta. Vielä en ole sairastunut koronaan, joten en tiedä vaikuttaako D-vitamiinitasot miten. Jää nähtäväksi. Eri

Sairaalassa annetaan koronan hoitoon lääkkeeksi D-vitamiinia. Kannattaa syödä sitä jo ennenkuin sairastuu.

eri

olen sitä D-vitskua syönyt yli 30v tuon 100mg/pv, siitä lähtien, kun lääkärini siitä oikein reseptin kirjoitti, autoimmuunitaudin takia. Resepti oli tuolloin sellaiselle suurelle kapselimalliselle pahanmakuiselle apteekki tavaralle eikä suuruudeltaan 100 vaan pienempi. Sitten kun niitä D-vitamiineja alkoi olla enemmänkin markkinoilla niin sanoin lääkärille etten tarvi reseptiä, ostan itse ja maksan sen mitä maksaa. 

Kertaakaan ei ole mitään flunssaa ollut tuona aikana. Parin päivän vesivuotoa nenästä lukuunottamatta, joita ei voi edes nuhanpoikasiksi laskea.

Paitsi 2020 alkuvuodesta hirvittävä yskä, ei muuta kuin yskää liki kk ajan, luulin että siihen kuolen, mitään limaa/räkää ei ollut, ei kuumetta eikä mitään yskän lisänä. Maha ja kylkiluut oli kipeinä yskimisestä. 

Onneksi sitten tuli kutsu Generisk- tutkimusryhmään, jossa niitä koronan vasta-aineita tutkittiin. Siitä selvisi jotta ei se kuitenkaan koronaa ollut.

Tuo oli ainoa kerta kun joku lenssu oli sinä aikana kun D-vitamiinia olen käyttänyt, puolisolla sama juttu, hänellä tuo yskätauti alkoi tasan viikkoa aikaisemmin. Ja hän taas tasan viikkoa aiemmin kävi paikassa jossa ne ensimmäiset italiantuliaisten levittäjät oli käyneet edellisenä päivänä joukolla kahvilla.... tuosta silloin tuli mieleen jotta saattaisi olla koronakin, mutta eipä sitten ollut, onneksi. Jos tavallinen yskä on noin paha, niin mitähän se korona olisi ollut.

Tuon jälkeenkään ei ole mitään räkiksiä ollut.

Lasken tämän täysin D-vitamiinista johtuvaksi, ettei mitään tauteja ole ollut.

Sitä puolustaa sekin, että puoliso on ollut ikänsä räkistautien kerääjä, eikä hälläkään ole ollut paria nuhaa kummempia.

Yksittäinen ihminen voi laskea vaikka minkä ansioksi, vaikka minkä asian, esimerkiksi hopeaveden.

Yksi miljoonista on pelkkää sattumaa ilman todistusvoimaa. Onhan lentokoneestakin hypätty ilman laskuvarjoa ja jääty henkiin. Ei sekään todista varjottoman lentokonehypyn turvallisuudesta tai hyödyllisyydestä.

Vierailija
1266/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitestiin ei voi luottaa koska vain 50% varmuudella on oikeassa. Jatkuvasti kuulen kuinka joku on tehnyt kotitestin ja siitä virallisen , kun oireet ei häviä. Virallinen testi on positiivinen.

Vierailija
1267/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, joka olisi sairastanut koronan, eikä edes kukaan ympäri Suomen ja maailman asuvista fb-kavereista ole sairastanut. Täällä pohjoisessa maalla asuessa korona on olemassa vain uutisissa ja telkkarissa, eikä näy elämässä mitenkään muuten kuin typerinä rajoituksina ja rokotuksina.

Huhupuheina olen kuullut, että meidän paikkakunnalla olisi ehkä ollut yksi koronatapaus, mutta varmuutta ei ole

Vierailija
1268/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsemme paljon lisää rokotuksia. Ne pelastavat ja viimein taas avaavat yhteiskunnan.

Vierailija
1269/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei pääse enää edes testiin, niin mistä edes tietäisi koronasta.

Ei päässyt myöskään keväällä 2020, mutta nyt on sentään kotitestit laajasti myynnissä. Lisäksi noita antigeenitestejä tehdään myös yksityispuolella 30-50e hintaan, jos haluaa todistuksen muttei pääse julkisen puolen testiin.

Ihan höpöä. Kotitestit ovat silkkaa kusetusta, eivät toimi ensinnäkään omikroniin ja muihinkin variantteihin huonosti. Jos on oireita, kotitestiä ei kannata edes tehdä. Lähipiirissä monta, jotka testasivat ensin (jostakin käsittämättömästä syystä) kotitestillä saaden vastaukseksi negaa, ja vasta PCR osoitti, että on koronaa. Kotitestin myynti pitäis lopettaa, ihan suotta ihmiset tuhlaavat rahojaan. Vois ostaa vaikka tehokkaampia ff2-maskeja sillä rahalla.

Oikea testi tehdään PCR:llä ja se on luotettavampi, vaikkei 100 % varma sekään.

Antigeenitestihän osoittaa vasta-aineet veressä eli onko sairastanut aiemmin koronan - ei kai se tautitilanteessa anna käsitystä tilanteesta?!

Puhut nyt vasta-ainetestistä eli antibody eikä antigeeni - kotitestit ovat antigeenitestejä.

Olen myös kuullut useammasta tapauksesta, jossa oireisena on tehty negatiivinen kotitesti ja PCR onkin ollut positiivinen. Tulokseen vaikuttaa paitsi ajankohta myös onnistunut näytteenotto, mikä on kotioloissa haastavaa. Itse tein positiivisen kotitestin samoin kuin äitini, joten ei ole syytä enää kuormittaa terveydenhuoltoa PCR-varmistuksella.

Meillä ainakin on tullut kotitestistä väärä positiivinen, joten ei ole turhaa.

Vierailija
1270/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄIVÄN LUVUT MISSÄ ON PÄIVÄN LUVUT ANTAKAA MINUULE PÄIVÄN LUVUT MIKSEI PÄIVÄN LUVUT NÄY NYT NE PÄIVÄNLUUUUUUUUUUUUVUUUUUUUUUUUUUUUT HETI TÄNNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
1271/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dgdfgd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen, urheilullinen, hoikka, perusterve, koronarokotettu (kahdesti). Kaikkialta kuulee kuinka korona aiheuttaa nuorille vain lievää tautia, joten en rokotettuna ja nuorehkona osannut odottaa niin voimakasta tautia. Tulin hyvin lyhyessä ajassa todella kipeäksi - kuume nousi vajaan 40 asteeseen. Kotitesti näytti negatiivista, mutta muutamaa päivää myöhemmin PCR positiivinen. En tiedä olisiko kotitesti myöhemmin näyttänyt positiivista, mutta siinä vaiheessa kun kotitesti ei paljastanut koronaa oireet olivat voimakkaat ja olin huonossa kunnossa.

Sellainen kysymys teille nuorille ja perusterveille, että syöttekö D-vitamiini lisää talvisin? Kysymys vaan sen vuoksi, että olisi mielenkiintoista selvittää mistä rajut oireet johtuvat.

Jos meillä ei olisi niin medikalisoitunut sairaanhoito, nyt olisi tuhannen taalan paikka kerätä Excel (tai tietty vast.isompi) tiedostoa. Johon kerättäisi perustiedot sairastuneesta: Ikä, perusterveys/sairaudet, d-vitamiini pitoisuus yms. ja sitten korona oireet, käytetyt lääkkeet yms.

Saisimme paljon hyödyllistä dataa viruksesta tulevaisuutta varten, sen kestosta, oireista jne.

Itse olen perusterve hoikka ja syön 100 mikrogrammaa D-vitamiinia arkisin paitsi kesällä ja olen tehnyt tätä jo vuosia kielloista huolimatta. Vielä en ole sairastunut koronaan, joten en tiedä vaikuttaako D-vitamiinitasot miten. Jää nähtäväksi. Eri

Sairaalassa annetaan koronan hoitoon lääkkeeksi D-vitamiinia. Kannattaa syödä sitä jo ennenkuin sairastuu.

eri

olen sitä D-vitskua syönyt yli 30v tuon 100mg/pv, siitä lähtien, kun lääkärini siitä oikein reseptin kirjoitti, autoimmuunitaudin takia. Resepti oli tuolloin sellaiselle suurelle kapselimalliselle pahanmakuiselle apteekki tavaralle eikä suuruudeltaan 100 vaan pienempi. Sitten kun niitä D-vitamiineja alkoi olla enemmänkin markkinoilla niin sanoin lääkärille etten tarvi reseptiä, ostan itse ja maksan sen mitä maksaa. 

Kertaakaan ei ole mitään flunssaa ollut tuona aikana. Parin päivän vesivuotoa nenästä lukuunottamatta, joita ei voi edes nuhanpoikasiksi laskea.

Paitsi 2020 alkuvuodesta hirvittävä yskä, ei muuta kuin yskää liki kk ajan, luulin että siihen kuolen, mitään limaa/räkää ei ollut, ei kuumetta eikä mitään yskän lisänä. Maha ja kylkiluut oli kipeinä yskimisestä. 

Onneksi sitten tuli kutsu Generisk- tutkimusryhmään, jossa niitä koronan vasta-aineita tutkittiin. Siitä selvisi jotta ei se kuitenkaan koronaa ollut.

Tuo oli ainoa kerta kun joku lenssu oli sinä aikana kun D-vitamiinia olen käyttänyt, puolisolla sama juttu, hänellä tuo yskätauti alkoi tasan viikkoa aikaisemmin. Ja hän taas tasan viikkoa aiemmin kävi paikassa jossa ne ensimmäiset italiantuliaisten levittäjät oli käyneet edellisenä päivänä joukolla kahvilla.... tuosta silloin tuli mieleen jotta saattaisi olla koronakin, mutta eipä sitten ollut, onneksi. Jos tavallinen yskä on noin paha, niin mitähän se korona olisi ollut.

Tuon jälkeenkään ei ole mitään räkiksiä ollut.

Lasken tämän täysin D-vitamiinista johtuvaksi, ettei mitään tauteja ole ollut.

Sitä puolustaa sekin, että puoliso on ollut ikänsä räkistautien kerääjä, eikä hälläkään ole ollut paria nuhaa kummempia.

Yksittäinen ihminen voi laskea vaikka minkä ansioksi, vaikka minkä asian, esimerkiksi hopeaveden.

Yksi miljoonista on pelkkää sattumaa ilman todistusvoimaa. Onhan lentokoneestakin hypätty ilman laskuvarjoa ja jääty henkiin. Ei sekään todista varjottoman lentokonehypyn turvallisuudesta tai hyödyllisyydestä.

Tais mennä milligrammat ja mikrogrammat sekaisin.

1mg = 1000mcg.

Vierailija
1272/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moderaattori poistaa viestit, joissa on linkkejä THL:n tuoreimpiin koronatilastoihin? Saa ainakin pari kertaa päivässä linkittää uudestaan. Onko Kiuru antanut käskyn?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008516913.html

https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_cov…

Vierailija
1273/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Kahden viime viikon alkana THL:n tietoon tuli 99 koronaan liittyvää kuolemaa, kun edeltävien kahden viikon aikana tietoon tuli 110 kuolemaa.”

HS 3.1.2022

Eli kuolemia 8 päivässä tällä hetke.

Ja luku nousee sitä mukaan kun sairastumiset lisäänyy, korreloivat keskenään. Tämä nyt vaan on totta, turha yrittää puhua mustaa valkoseksi. Ei ole mikään leikkijuttu tämä virus.

Vierailija
1274/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmäkontteja on tuotu ja tuodaan Malmin sairaalan alueelle. Koettakaa nyt piikillä käyneet aasit ja lammastelijat arvata miksi? Jotkut psykoosissa olevat ovat valmiit uhraamaan omat lapsensakin lusifer kultille. Miten voitte uskoa median ja poliitikkojen valheet? 😑😴

Mene takaisin suljetulle niin saat hoitoa. Ymmärrän, että tällainen maailmanlaajuinen kriisi sekoittaa heikoimmilta päät, mutta apua vielä toistaiseksi saa. Hae sitä.

Vierailija
1275/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla yli 15000 tartuntaa per päivä.

Vierailija
1276/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön D-vitamiinia 8 kpl pilleriä eli x 8x4oo%  päivän tarpeesta, olen tehnyt näin jo viimeiset reilu 10v siitä asti kun harrastanut kilpaurheilua. Ja koko aikana en ole sairastanut, kertaakaan. Useasti jo altistunut perhepiirissä koronalle, kertaakaan ei ole tullut tartuntaa. T: Rokottamaton 36v

Vierailija
1277/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuinka moni teholle päätynyt koronapotilas on joutunut teholle muusta syystä?

Perhetuttu joutui teholle ja menehtyi teholla massiivisen aivoinfarktin takia.

Hänet diagnosoitiin vasta sairaalassa koronapotilaaksi. Hänellä oli ilmeisesti ollut oireeton korona.

Hän oli myös "rokottamaton", koska hän oli saanut 1. rokotteen vasta alle viikon.

Eli kannattaako ennen piikin hankkimista tarkistaa, ettei korona ole oireettomana?

Mietin, että on aika iso satsi taudinaiheuttajaa kerralla jos on korona sairaus + piikki.

Rokottamisen jälkeen piikkiproteiinin palasia syntyy mitättömän vähän sairastamiseen verrattuna. Koronatartunta aiheuttaa verisuonitukoksia, joihin tuttavasti menehtyi.

Ei pidä paikkaansa, kyllä se on rokote, joka aiheuttaa piikkiproteiinia ja tukkii ihmisten suonia. Toki koronakin on aiheuttanut verisuonitukoksia, mutta miksi kaikki veritulpat ym on lisääntyneet lähes puolella rokotuksien jälkeen, kysyn vaan?

Täyttä valetta, taas kerran. Nämä on todistettu vääräksi jo satoja kertoja, mutta kun ei mene jakeluun.

Ei ole valetta, onhan nyt myönnettykin, että mm nuorilla miehillä ollut paljon mm sydänlihastulehduksia, veritulppia ollut todella paljon, autoimmuunisairaudet lisääntyneet hurjaa vauhtia rokotteiden myötä. Ihmisiä on kuollut rokotteiden haittavaikutuksiin vaikka kuinka paljon, mutta eihän niistä hiiskuta. Eihän kenenkään elimistö kestä kolmea rokotusta vuoden sisään, järki käteen ihmiset!!

Kerro sitten miten korona nujerretaan ellei rokotuksilla?

Virustauteja ei maailmasta hävitetä rokotteille, ei eläinten eikä ihmisten viruksia. Ne jäävät kiertämään ja niin on vain opittava elämään. Terveisin Eläinlääkäri

Vierailija
1278/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön D-vitamiinia 8 kpl pilleriä eli x 8x4oo%  päivän tarpeesta, olen tehnyt näin jo viimeiset reilu 10v siitä asti kun harrastanut kilpaurheilua. Ja koko aikana en ole sairastanut, kertaakaan. Useasti jo altistunut perhepiirissä koronalle, kertaakaan ei ole tullut tartuntaa. T: Rokottamaton 36v

Ja mitattu taso seerumissa on?

Pillereiden syöntimäärä ei merkitse mitään.

Vierailija
1279/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiininsyöjä voisi lukea D-vitamiinimyrkytyksistä ja mittauttaa seerumipitoisuuden.

Vierailija
1280/1364 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla yli 15000 tartuntaa per päivä.

Siihen päälle pitää laskea vielä oireettomat jotka eivät käy testissä. Todennäköisesti siis kymmeniä tuhansia tapauksia päivässä. Vaikka kuinka käyttäisi maskia niin se ei nyt vaan riitä vaan on vältettävä muita ihmisiä sisällä ja käytettävä ainakin FFP2 tason maskia kun korona jää ilmaan leijumaan.