Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin parkkipaikkanaapurille parkkeeramisesta

Vierailija
23.04.2015 |

Ei sano enää edes huomenta. Sanoin, että ajaisi autoaan vähän eteenpäin, ja jättäisi hiukan tilaa minun puolelleni, että itse pääsisin paremmin lähtemään - sanoin ihan nätisti ystävälliseen äänensävyyn. Suunnilleen näin: "Voisitko ihan pikkuisen ajaa eteenpäin ja vähän keskemmälle ruutua, kun minun on vaikea päästä lähtemään noiden vastakkaisten parkkipaikkojen takia." Ihan pikkaisen on lievästi sanottu, koska hänellä olisi tilaa yli metri ja se auton perä on aina ajoväylällä. Haittaa se ahtaassa pihassa varmasti muitakin. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, me ei aikanaan saatu moneen päivään autoamme parkkiruutuun kun sen paikan vihdoin pitkien  odottelujen jälkeen saimme. Paikat oikeesti suunnilleen postimerkin kokoisia, joten kaikkien autojen täytyi olla tismalleen keskellä ruutua. No, kummallakaan puolella ei ollut, toinen oli vielä ajanut viivaan saakka, joten ei mitään mahdollisuutta saada autoa paikalle.

Yrittäkää pliis ihmiset tajuta, että ette voi tietää vaikka ruutuunsa parkkeerausta yrittävä vierustoveri olisi juuri lähdössä vuodeksi ulkomaille! Minne parkkeeraa auton siksi aikaa jos ei omaan ruutuunsa pääse? Ette voi parkkeerata autoa estäen naapuria pääsemästä omalle paikalleen autoineen. Ei mulla muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla