Ei pääse koronatestiin vaikka on altistunut muutama päivä sitten
Kun ei ole oireita ja on kolme rokotusta. Ei voida kuulemma vain varoiksi testata. Eikä mitään merkitystä vaikka on sotealalla töissä. Pitää odottaa jos jäljittäjä soittaa ja koittaa pysyä kotona. No mun on pakko mennä silti töihin. Kotitestejä aion nyt tehdä joka päivä, mutta se negatiivinen tuloshan voi olla virheellinen ja onkin oikeasti saanut koronan.
Että näin se korona sitten leviää.
Kommentit (23)
Hoitajana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkään kaupungin ja kunnan sairaanhoitoa voi kokonaan valjastaa koronatestejä varten.
Eikä niitä testien tuloksia ehditä niin nopeasti ilmoittaa, jotta kansalaiset olisivat tyytyväisiä.
Jos ei kerran testeihin riitä enemmän henkilökuntaa, niin ei riitä, eikä sille mitään mahda.
Kyllästyttää jo tämä ainainen valittaminen tällä palstalla, että kun ei pääse testiin ja kun ei ole sitä ja kun ei ole tätä ja sekin on aivan päin p#rsettä.
Tyytykää siihen mitä on, niinhän meidän kaikkien muidenkin on tehtävä.
No mä olen kuitenkin vanhustyössä ja siitähän sitten syytetään mua jos tartutin koronan vanhuksiin! Sitten huudatte täällä palstalla pää punaisena kuinka taas hoitaja tartutti vanhuksia!
Hoitaja on hyvä ja laittaa ffp maskin ja pesee pikku kätösensä. Ei mene syömään muiden kanssa samaan aikaan ja välttää maskitonta seurustelua työkavereiden kanssa.
Näin me muuallakin hoitoalalla toimitaan, kun on altistuttu. Ei sen takia voi olla pois töistä, kun rokotteetkin on kunnossa. Eihän siellä olisi ketään töissä, jos kaikki jäisivät altistuksesta pois.
HEI! Osta kaupasta Kotitesti ja tee se lue ensin ohjeet ja odota 15 min. Ja katso tulos jos kaksi viivaa On tulos Huonoin Mahdollinen eli POSITIIVINEN, silloin sinun pitää mennä lähimpään terveyskeskukseen varmistamaan tämä ja olla Kotona karanteenissa ja pyytää tuomaan Ruokaa kotiovellesi .
Toivottavasti et ole posetiivinen👍.
Jos yksi viiva on tulos Huojentava
Se on Negatiivinen .
Itse en oo ostanut sellaista .
Oon lukenut ohjeet netistä.
Kyllä meillä sosiaalialalla olevat pääsee. Ei mitään ongelmaa ollut viime viikollakaan. Sain ajan samalle päivälle.