mitä tarvitaan jotta varattu nainen vaihtaa miestä?
Siis niin,, että hän tajuaa löytäneensä paremman ja tekee asialle myös jotakin?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Onko trollilla nyt joku varattu kiikarissa?
Ei pelkästään kiikarissa, mutta hän ei kykene tekemään päätöksiä. Haluaisin auttaa, mutta en osaa.
Ei tuo yleensä noin käy tavan ihmisillä. ollaan pitkään tyytymättömiä ja ehkä muutetaan erilleen tai erotaan.
Sitten on se ihmistyyppi joka hyppää lennosta toiseen mutta alkushokin jälkeen noista eroonpääseminen onkin ehkä vain siunaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään kiikarissa, mutta hän ei kykene tekemään päätöksiä. Haluaisin auttaa, mutta en osaa.
Vai niin.
Pitää olla jännä mies, niin johan kiltti mies lähtee vaihtoon.
Humalaista pettämisseksiä ja siitä kiinnijääminen. Muuta ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Humalaista pettämisseksiä ja siitä kiinnijääminen. Muuta ei tarvita.
Kuka pettää kumppaniaan trollin kanssa?
Ei siihen tarvita kuin rakastuminen. Ukon luokse kotiin tulo tuntui sen jälkeen kuin kuolemantuomiolta. Vietimme ajat eri huoneissa, koska mies ärsytti ja oksetti. 2 kuukautta ja muutin pois. Sekin aika oli yhtä helv####.
Miksi varatun pitäisi vaihtaa miestä? Voisihan hän tehdä saman tempun uudestaan. Siihen tarvitaan rakastuminen ja olemassa olevan suhteen lakastuminen.
Itse vaihtaisin jos löytäisin paremman. Se onkin niin vaikea löytää, että en vaihda. Hyvää ei kannata vaihtaa.
Eli pitäisi olla rikkaampi jotta mun ei tarvitse käydä 40h vk töissä vaan voisin tehdä osa-aikaista jos hän elättäisi, pitäisi olla parempi luonne, tehdä kotitöitä paljon mitä nykyinen ei tee, ja kohdella mua kun prinsessaa. Ei löydy ja hyvä niin. Lapset saavat pitää perheensä.
Rakastuminen. Toki uuden pitäisi olla myös omilla jaloillaan seisova, aikuinen ihminen. Mutta ei nyt rikas tarvitse olla kuten joku väittää! Rakkaus kun vie jalat alta ja tyyppi on oikea, se on menoa.
Kunnon ihana hullaannuttava rakkaus
Voimaantuminen ja "MINÄ, MINÄ, MINUSTA, MINÄ, MINÄ"
Toivottavasti vaihtaa kerroksittain nivottuihin marsun häkkeihin tai järjestää näille oman tilan. Marsujen tarjoama vieriterapia voittaa mennen tullen ankeuttavat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen tarvita kuin rakastuminen. Ukon luokse kotiin tulo tuntui sen jälkeen kuin kuolemantuomiolta. Vietimme ajat eri huoneissa, koska mies ärsytti ja oksetti. 2 kuukautta ja muutin pois. Sekin aika oli yhtä helv####.
Mitä sä taas selität? Joo muutan uuteen osoitteeseen, mutten todellakaan miehen luo saati harkitse sellaisen ottamista.