Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen atm, kysyttävää?

Vierailija
23.04.2015 |

Olen 20 vuotias alemman tason mies. Ikinä en ole seurustellut ja neitsyt olen. Se tuntuu aika kurjalta mutta minkäs teet. Henri laasasen juttuja luin ja siitä tuo atm nimityksen sain tietooni. Fiksuja juttuja on kyllä laasasella. Eli markkinarvoni on aika huono. Mutta jos haluat kysyä jotai kysy pois? Ps. En ole peräkammarinpoika vaan asun yksin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:07"]Minulla on kysymys. Miksi et kerää noita laasasjuttujasi ja lähde pois täältä?
[/quote]

Koska palstalla on kolme miljoonaa kävijää vuodessa ja mikäpä muu paikka olisi parempi markkinoida jotain kummallisia hörhöjuttuja joista normaalit ihmiset ei muuten kuulisi mitään.

Vierailija
22/25 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:09"]

Olen 20 vuotias alemman tason mies. Ikinä en ole seurustellut ja neitsyt olen. Se tuntuu aika kurjalta mutta minkäs teet. Henri laasasen juttuja luin ja siitä tuo atm nimityksen sain tietooni. Fiksuja juttuja on kyllä laasasella. Eli markkinarvoni on aika huono. Mutta jos haluat kysyä jotai kysy pois? Ps. En ole peräkammarinpoika vaan asun yksin.

[/quote]

Et sä tuon ikäisenä vielä mikään ATM ole. Nyt äkkiä puntille ja muihin liikuntarientoihin. Hommaat itsellesi kunnon ammatin ja työpaikan ja mielenkiintoisia harrastuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:09"]

[/quote]

Et sä tuon ikäisenä vielä mikään ATM ole. Nyt äkkiä puntille ja muihin liikuntarientoihin. Hommaat itsellesi kunnon ammatin ja työpaikan ja mielenkiintoisia harrastuksia.

[/quote]

Ja uuden persoonallisuuden ennen kaikkea.

Vierailija
24/25 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen pisteen vihje: terve itseluottamus ja -kunnioitus on helvetin seksikästä.
Kukaan ei halua mitään itsesäälissä rypevää kloppia rinnalleen.

Vierailija
25/25 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:37"]

Olet nuori. Ei ole mitenkään ihmeellistä että ei naiset ole sinusta vielä kiinnostuneita, hyvin monilla miehillä naisonni alkaa parantua vasta n. 25-ikävuoden tienoilla.

Keskity muihin asiohin, itse asiassa yksi suurimpia naisonnea parantavia asioita on juuri se että et epätoivoisesta keskity vain naisen saamiseen. Pikemminkin kiinnostavat tyypit on niitä joilla on harrastuksia ja muutakin elämää, kun et vaikuta epätoivoiselta naisen perässä juoksijalta niin todennäköisesti siinäkin suhteessa tuuri vain paranee.

Se on huvittava paradoksi, mitä vähemmän yrität, sen paremmin onnistut. Mutta sinun täytyy hyväksyä se että siinä menee aikaa ja itseluottamuksen rakentuminenkin vie aikansa. Tietenkin on nuoria miehiä joilla on jo naiskokemuksia, mutta monet ensinnäkin liioittelevat runsaasti ja toisekseen ns. pahat pojat on monesti myöhemmin niitä elämäntapajuoppoja ja puleja jollaiseksi et alunperinkään halua.

Pidä vaan itsesi fyysisesti kunnossa ja keskity etenemiseen elämässä muuten, naisasiat kyllä todennäköisesti järjestyy ajan myötä.

Tv: Ensimmäisen suhteensa aloittanut / kokemuksensa n. 25-vuotiaana saanut, nyt naimisissa oleva mies.

[/quote]

Valitettavast olet väärässä. Olen yrittänyt iskeä 16v tyttöjä mutta niillekään en kelpaa. Joten tuskimpa auttaa mitää että vanhenen.

[/quote]

Kaikki mitä edellä kerroin, sisälsi olettamuksen että olet yrittänyt tehdä noin. Juuri ne 16-v tytöt ovat kiinnostuneita räikeistä ja erottuvista persoonista, mitä suurin osa miehistä ei ole. Hyväksy tilanne, keskity muuhun elämään. Ihan hyvin voi mennä 5 vuotta ilman naisonnea sinulla vielä, mutta siinä vellominen ja itsesääliin vajoaminen tulee vain pahentamaan mahdollisuuksiasi.

Yleensäkin, positiivisuus vetää puoleensa, negatiivisuus karkottaa muita. Keskity asioihin jotka ovat elämässäsi hyvin ja joita voit parantaa, muut asiat seuraa perässä. Hanki töitä / kesätöitä / opiskelupaikka / harrastuksia ja ihmiskontakteja; äläkä ensisijaisesti keskity naisiin seksuaalisessa mielessä, koska silloin sinun on vaikeampaa käyttäytyä luontevasti. Ajattele kaikkia alkuun vain kavereina jos pystyt, mutta pidä silmäsi auki.

Yritä hymyillä vaikka väkisin, koska se parantaa myös mielialaasi. Ja yhä edelleen, varaudu henkisesti siihen että ihan hyvin voi vielä 5 vuotta mennä ilman mitään, mutta se ei tarkoita sitä että olet loppuelämäsi yksin.

Kun ikää alkaa olla 25+ vuotta, jos sinulla on työpaikka, olet fyysisesti sekä henkisesti kunnossa ja velaton, ehkä jo vähän säästöjäkin varastossa, niin... ymmärrät varmaan jo itsekin.