Ällöttävin asia mitä olet maistanut?
Mä oon joskus syöny räkää. Sekin on mulle jo tarpeeksi ällöttävää.
Tai sitten korvan ollessa lukossa sitä syvällä korvassa olevaa vaikkua valui nieluun. Meinasin oksentaa silloin. :-X
Kommentit (68)
Nahkiainen. Maistui rasvaiselta ja vanhalta kalalta. Kaikkea sitä ihmisravinnoksi luullaankin...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:01"]Tai sitten korvan ollessa lukossa sitä syvällä korvassa olevaa vaikkua valui nieluun. Meinasin oksentaa silloin. :-X [/quote] Miten vaikku voi valua korvasta nieluun? [/quote] Korvatorven kautta. http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Korvatorvi
[/quote]
Ei mitenkään jos tärykalvo on ehjä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:05"]Semmonen pari päivää pesemättä ollu festaripillu
[/quote]
Miten tuommoinen pari päivää vanha campingpillu, meneekö?
Aivan liian ylikypsä, jo viilentynyt riisi. O.K.S.E.T.T.A.V.A.A
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:05"] Semmonen pari päivää pesemättä ollu festaripillu [/quote]
Sellainenhan on just paras, tosin haju siinäkin on voimakkaampi ja kiihottavampi kuin maku. [/quote]
Eli mätä kala haisee hyvältä?
[/quote]
Oon nuollut neljäkin päivää pesemättä ollutta pillua, mutten ole vielä koskaan 30 vuoden aikana tavannut pillua, joka haisisi miltään tuntemaltani kalalta, sen paremmin mädältä kuin tuoreeltakaan.