Ällöttävin asia mitä olet maistanut?
Mä oon joskus syöny räkää. Sekin on mulle jo tarpeeksi ällöttävää.
Tai sitten korvan ollessa lukossa sitä syvällä korvassa olevaa vaikkua valui nieluun. Meinasin oksentaa silloin. :-X
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:18"]Varmaankin pissa. [/quote] Mille maistui? Ö_ö
[/quote]Ei kovin kummoselta. Joskus kaveri kanssa humalassa saatiin idea päähämme,kun se näytti leffoissa niin kauniilta kun kaksi naista pissaa toistensa päälle.
[/quote]Tosi kiihottavaa on joo. Hyi helvetti.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:07"]
Eteläpohjalainen piimävelli. Rusinoilla.
[/quote]NAM! t. eteläpohjalainen
Semmonen pari päivää pesemättä ollu festaripillu
Muutama näköjään tykkää likaisen kullin mausta:D
Intialainen, tulisesti maustettu kana. Melkein itkin, kun jouduin syömään kanaa ollessani kylässä.
Pahinta oli, että kohtelias isäntäväki laittoi toisen samanlaisen rintafileen lautaselleni.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:01"]Tai sitten korvan ollessa lukossa sitä syvällä korvassa olevaa vaikkua valui nieluun. Meinasin oksentaa silloin. :-X
[/quote]
Miten vaikku voi valua korvasta nieluun?
[/quote]
Korvatorven kautta.
Miten olisi kiviak tai haggis? Kukaan päässyt noita herkkuja maistamaan?
Spirulinajauhe on muuten tosi karseaa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:23"]Miten olisi kiviak tai haggis? Kukaan päässyt noita herkkuja maistamaan?
[/quote] Haggis on kylla kamalaa. T. Skotin vaimo
Hevosenpaska ja kissan/koiran kuivamuona.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:05"]
Semmonen pari päivää pesemättä ollu festaripillu
[/quote]
Sellainenhan on just paras, tosin haju siinäkin on voimakkaampi ja kiihottavampi kuin maku.
Sperma, viileä pinaattivelli kukkakaalilla (?!?!), ummetuslääke (veteen liuotettava jauhe).
Kaalikääryleet.