Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostin fleshlightin

Vierailija
23.04.2015 |

Ja täytyy sanoa että yhtä hyvältä tuntuu kun oikeakin pillu. Että hahah teille naisille. Ette pysty enää kiristää miehiä pillun avulla. Vituttaako? Mun ei tarvi enää teille tarjoo baareissa drinkkejä kun mulla fleshlight.

M26

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta, jatkuuko se reikä koko lelun läpi vai onko siellä vaan kuoppa mihin tavarat tulee? :D Vai onko tarkotuksena käyttää kumia? Miten ne putsataan? Haluun ostaa miehelle lahjaks mut se on tosi bakteeri kammonen

Vierailija
62/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä insertti sulla on ap? Mulla on Wonder Wave ja Stoya Lotus. Varsinkin Lotus tuntuu ihan aidolta pillulta. Samanlaiselta kuin vaimolla oli ennen synnytystä. Kun lämmittää vedessä niin on mahtava. Mutta oma kalu ei täysin yllä kunnolla insertin herkullisimpaan Lotus-kohtaan, pitäisi olla 17 cm pitkä penis. Pitäisi ostaa seuraavaksi Stoya Destroya. Siinä on kiinnostavan näköisiä "hampaita" ja muita osia jotka tekevät taatusti gutaa terskalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:07"]Mielenkiinnosta, jatkuuko se reikä koko lelun läpi vai onko siellä vaan kuoppa mihin tavarat tulee? :D Vai onko tarkotuksena käyttää kumia? Miten ne putsataan? Haluun ostaa miehelle lahjaks mut se on tosi bakteeri kammonen
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:07"]Mielenkiinnosta, jatkuuko se reikä koko lelun läpi vai onko siellä vaan kuoppa mihin tavarat tulee? :D Vai onko tarkotuksena käyttää kumia? Miten ne putsataan? Haluun ostaa miehelle lahjaks mut se on tosi bakteeri kammonen
[/quote] Helppo pestä. Kanava jatkuu koko flesukan läpi. Pelkkä lämmin vesipesu riittää.

Vierailija
64/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:01"]Miksi tyytyä pelkkään flesuun?

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2836514/Me-sex-doll-men-love-astonishingly-realistic-mannequins.html

[/quote][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:01"]Miksi tyytyä pelkkään flesuun?

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2836514/Me-sex-doll-men-love-astonishingly-realistic-mannequins.html

[/quote] hinnan takia?

Vierailija
65/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:01"]Miksi tyytyä pelkkään flesuun?

[/quote] kumpi on kätevämpi varastoida? Tai piilottaa kodinhoitajalta/ämmältä.

Vierailija
66/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:17"] Mistään syvällisemmästä ei kiinnosta keskustella, tunteista puhumattakaan.
[/quote] Suurin osa naisista ei kyllä kykene syvälliseen keskusteluun vaan lähinnä muista juoruiluun, lapsista ja vaatteista puhumiseen ja loppuaika menee facessa. Että katsokaa peiliin vaan jos mies ei puhu kanssanne mitään "henkevää".

Vierailija
67/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:18"]

Hei! Toihan on hyvä! Jos sulla joskus on parisuhde, niin parempaa/vierasta tehdessä mieli ei tarttee oikeesti pettää!! (y)

[/quote]

En ikinä rupea parisuhteeseen. En jaksaisi nalkuttavaa ämmää joka kieltä mua dokaamasta tai menemästä minne huvittaa. Fleshlightin avulla saan pillua just silloin kun haluan. Parisuuhtessa olin kerran ja nainen kiristi mua eikä antanu just ku mua huvitti.
[/quote]

FYI, flesari ei ole oikea pillu.
[/quote]

Mullakin on flesari, itse asiassa kaksikin :). Ei sen kanssa rakastella voi, siten kuin ihanan naisen kanssa. Mutta on se parempi keskustelukumppani, ja paljon empaattisempi ja muiden tarpeet huomioivampi kuin av-mammat täällä keskimäärin.

-M41

Vierailija
68/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta vaan kiinnostaa kovasti. On tulossa melko piakkoin pakollinen seksitauko. Toivottavasti ei kestä kovin pitkään, mutta pari viikkoa varmaan ainakin ja mietin hankkisiko miehelle lahjaksi tuommoisen. Kun onhan noita leluja mullakin. Ap:lle ja hänen tovereilleen muuten tiedoksi, että kyllä se toimii toiseenkin suuntaan. Jos ei ihmiskontakti juuri kiinnosta, niin onhan dildokin mainio miehen korvike. Juuri sen kokoinen ja vaikka kerralla useampi, jos niin haluaa :)

Eli käyttäjäkokemuksia pöytään. Millä versioilla korvaisit naisen? Itsellä kun ei satu tuota penistä olemaan valinnan tueksi. N27

Vierailija
69/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:55"]Ei vituta vaan kiinnostaa kovasti. On tulossa melko piakkoin pakollinen seksitauko. Toivottavasti ei kestä kovin pitkään, mutta pari viikkoa varmaan ainakin ja mietin hankkisiko miehelle lahjaksi tuommoisen. Kun onhan noita leluja mullakin. Ap:lle ja hänen tovereilleen muuten tiedoksi, että kyllä se toimii toiseenkin suuntaan. Jos ei ihmiskontakti juuri kiinnosta, niin onhan dildokin mainio miehen korvike. Juuri sen kokoinen ja vaikka kerralla useampi, jos niin haluaa :)

Eli käyttäjäkokemuksia pöytään. Millä versioilla korvaisit naisen? Itsellä kun ei satu tuota penistä olemaan valinnan tueksi. N27

[/quote] Varmaankin valitsisin Lotus Mini insertillä, ei ole liian intensiivinen terskalle ts. aitoa jäljittelevämpi mutta kuitekin se "herkku" lotus muoto siinä keskikokoisenkin peniksen saavutettavissa.

Vierailija
70/119 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:55"]

Ei vituta vaan kiinnostaa kovasti. On tulossa melko piakkoin pakollinen seksitauko. Toivottavasti ei kestä kovin pitkään, mutta pari viikkoa varmaan ainakin ja mietin hankkisiko miehelle lahjaksi tuommoisen. Kun onhan noita leluja mullakin. Ap:lle ja hänen tovereilleen muuten tiedoksi, että kyllä se toimii toiseenkin suuntaan. Jos ei ihmiskontakti juuri kiinnosta, niin onhan dildokin mainio miehen korvike. Juuri sen kokoinen ja vaikka kerralla useampi, jos niin haluaa :)

[/quote]

Omasta mielestäni Wonderwave oli aika lailla samaa luokkaa kiihottavuudeltaan kun oikea tavara. Silti käytän nykyään käytännössä aina kestävyysharjoitteluun tarkoitettua Fleshlight STU:ta. Lelu saakin olla oikeaa pimppaa kiihottavampi sillä siitä puuttuu kuitenkin yksi varsin oleellinen asia - eli aktiivinen ja leikissä mukana oleva nainen jossa tuo olisi kiinni. Minulla kun se muu kosketus ja suutelu on hyvin tärkeää.

STU on normikalulla varustetulle miehelle sopiva toisin kuin se Lotus, jota varten pitäisi olla tavallista pidempi kulli. Ja jos sen kanssa harjoittelee riittävästi niin kestävyyttä kyllä tulee lisää. Itse yritän aina kestää vähintään sen 10 minuuttia. Flesukan kanssa tuntuu tavallinen marketin Protex - liukuvoide toimivan varsin hyvin. Muistaa vaan lämmittää sen samalla kun lämmittää flesukankin. Itse laitan lavuaariin tulpan ja kiinnitän kotelossaan olevan flesukan takaosastaan hanaan rautalangalla. Annan kuuman veden juosta lelun läpi ja täyttää altaan. Viiden minuutin lorotuksen jälkeen lelu on lämmin ja veden tyhjennyksen jälkeen valmis liukastettavaksi käyttökuntoon.

Vierailija
71/119 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:55"]

[/quote]

Omasta mielestäni Wonderwave oli aika lailla samaa luokkaa kiihottavuudeltaan kun oikea tavara. Silti käytän nykyään käytännössä aina kestävyysharjoitteluun tarkoitettua Fleshlight STU:ta. Lelu saakin olla oikeaa pimppaa kiihottavampi sillä siitä puuttuu kuitenkin yksi varsin oleellinen asia - eli aktiivinen ja leikissä mukana oleva nainen jossa tuo olisi kiinni. Minulla kun se muu kosketus ja suutelu on hyvin tärkeää.

STU on normikalulla varustetulle miehelle sopiva toisin kuin se Lotus, jota varten pitäisi olla tavallista pidempi kulli. Ja jos sen kanssa harjoittelee riittävästi niin kestävyyttä kyllä tulee lisää. Itse yritän aina kestää vähintään sen 10 minuuttia. Flesukan kanssa tuntuu tavallinen marketin Protex - liukuvoide toimivan varsin hyvin. Muistaa vaan lämmittää sen samalla kun lämmittää flesukankin. Itse laitan lavuaariin tulpan ja kiinnitän kotelossaan olevan flesukan takaosastaan hanaan rautalangalla. Annan kuuman veden juosta lelun läpi ja täyttää altaan. Viiden minuutin lorotuksen jälkeen lelu on lämmin ja veden tyhjennyksen jälkeen valmis liukastettavaksi käyttökuntoon.

[/quote]

On olemas myös mini-lotus insertti joka sopii lyhemmille peniksille.
Ja flesareille myydään myös lämmittimiä ja niillä voi toki lämmittää muitakin leluja ja paahtaa leipää. 

Vierailija
72/119 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks jollain niin pieni ettei yllä lotuksen pohjaan? 

Vierailija
73/119 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut hankkia Bibi Jonesin tai Christy Mackin mukaan nimetyn Fleshlightin. Molemmilla on suuret ulkonevat sisemmät häpyhuulet ja Fledhlight on tehty heidän mallin mukaan. Onko kokemuksia näistä signaturemalleista?

Vierailija
74/119 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:41"]

[/quote]

Suurimmalla osalla suomalaisista on normaalimittainen tai hieman sitä pidempi/lyhyempi. Kun kullin keskimitta on noin 14 cm ja Lotusta varten pitäisi olla yli 17 senttinen niin kyllä, suurimmalla osalla suomalaisista peniksen pituus on Lotuksen parhaan käytön kannalta riittämätön.

Sorry että pilaan hyvän provonalun.

Vierailija
75/119 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:41"]

[/quote]

Suurimmalla osalla suomalaisista on normaalimittainen tai hieman sitä pidempi/lyhyempi. Kun kullin keskimitta on noin 14 cm ja Lotusta varten pitäisi olla yli 17 senttinen niin kyllä, suurimmalla osalla suomalaisista peniksen pituus on Lotuksen parhaan käytön kannalta riittämätön.

Sorry että pilaan hyvän provonalun.
[/quote] Itsellänikin pitää olla "ylikovettunut" että ylettyy tuohon herkkukohtaan. Ei hyvä. Olen harkinnut mini Lotusta.

Vierailija
76/119 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mini-lootuksia olisi saatavilla?

Vierailija
77/119 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:01"]

Miksi tyytyä pelkkään flesuun?

[/quote]

No nyt se on tehty! Tilaus sisällä ja odottelen innolla uutta "seuraneitiäni". Maksoihan se mammonaa mutta toisaalta se on pikkuraha verrattuna siihen mitä oikeisiin naisiin on mennyt vuosien varrella!

Vierailija
78/119 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on seksikäs vaimo. Olisin tuon kanssa pelkästään silmänilon vuoksikin.

Vierailija
79/119 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli poikamies aikoina sellainen anttilasta tilattu lammas jota kun pani niin se määki, mitä kovempaa ja syvemmälle työnsi sen isommasti määkäs... sitte muutettiin tän nykysen vaimon kanssa yhteen tai se muutti mun luokse omakotitaloon nii vittu tuo oli salaa nakannu sen roskiin, kyllä niin vitutti kauan aikaa ja vieläki harmittaa ku lammas lähti:D Mies 30v

Vierailija
80/119 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Lager ei ole aito flesu. Mini Lotus löytyy myös vaihtoehtona Fleshlight Girls sarjasta. Ei välttämättä näistä suomalaisista karvalakkiliikkeistä, mutta ulkomailta saa tilattua. EU alueelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi