Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostin fleshlightin

Vierailija
23.04.2015 |

Ja täytyy sanoa että yhtä hyvältä tuntuu kun oikeakin pillu. Että hahah teille naisille. Ette pysty enää kiristää miehiä pillun avulla. Vituttaako? Mun ei tarvi enää teille tarjoo baareissa drinkkejä kun mulla fleshlight.

M26

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Toihan on hyvä! Jos sulla joskus on parisuhde, niin parempaa/vierasta tehdessä mieli ei tarttee oikeesti pettää!! (y)

Vierailija
22/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook parisuhdestatus: parisuhteessa fleslightin kanssa alkaen 23.4.2015. Saat varmasti monta tykkäystä ja onnitteluja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:18"]

Hei! Toihan on hyvä! Jos sulla joskus on parisuhde, niin parempaa/vierasta tehdessä mieli ei tarttee oikeesti pettää!! (y)

[/quote]

En ikinä rupea parisuhteeseen. En jaksaisi nalkuttavaa ämmää joka kieltä mua dokaamasta tai menemästä minne huvittaa. Fleshlightin avulla saan pillua just silloin kun haluan. Parisuuhtessa olin kerran ja nainen kiristi mua eikä antanu just ku mua huvitti.

Vierailija
24/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:18"]

[/quote]

En ikinä rupea parisuhteeseen. En jaksaisi nalkuttavaa ämmää joka kieltä mua dokaamasta tai menemästä minne huvittaa. Fleshlightin avulla saan pillua just silloin kun haluan. Parisuuhtessa olin kerran ja nainen kiristi mua eikä antanu just ku mua huvitti.
[/quote]

Kuten sanottu, win-win tilanne :D

Vierailija
25/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkimppakaan ei oo vaimolle välttämättä niin no-no. Näppärästi saatte swingerspartyt aikaan kun ostat vaimokkeelle dildon. Ja jos oikein villiksi heittäydytte niin voitte vaihtaa kapineita! ;)

Vierailija
26/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on lelulla nimi, läskivalo! Sunlight oli lapsuuden saunasaippuaa, mutta läskivalo on isojen poikien käsityöpiirin lelu.

Vierailija
27/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:18"]

[/quote]

[/quote]

Oon vilpittömän onnellinen puolestasi että olet löytänyt sen tärkeimmän :) <3

Vierailija
28/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]
Onneksi nykyisellään tilanne on toinen.

Vierailija
29/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:25"]No jo on lelulla nimi, läskivalo! Sunlight oli lapsuuden saunasaippuaa, mutta läskivalo on isojen poikien käsityöpiirin lelu.
[/quote]
*facepalm* #sanakirjantarpeessa

Vierailija
30/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:18"] Hei! Toihan on hyvä! Jos sulla joskus on parisuhde, niin parempaa/vierasta tehdessä mieli ei tarttee oikeesti pettää!! (y) [/quote] En ikinä rupea parisuhteeseen. En jaksaisi nalkuttavaa ämmää joka kieltä mua dokaamasta tai menemästä minne huvittaa. Fleshlightin avulla saan pillua just silloin kun haluan. Parisuuhtessa olin kerran ja nainen kiristi mua eikä antanu just ku mua huvitti. [/quote] Oon vilpittömän onnellinen puolestasi että olet löytänyt sen tärkeimmän :) <3

[/quote]

Kuulostaa sarkasmilta. Oikeasti sua vituttaa niin maan perkeleesti. Naisten ase on pillu jolla ne miehiä orjuuttaa. Onneksi tekopillu keksitty.

Vierailija
31/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:18"] Hei! Toihan on hyvä! Jos sulla joskus on parisuhde, niin parempaa/vierasta tehdessä mieli ei tarttee oikeesti pettää!! (y) [/quote] En ikinä rupea parisuhteeseen. En jaksaisi nalkuttavaa ämmää joka kieltä mua dokaamasta tai menemästä minne huvittaa. Fleshlightin avulla saan pillua just silloin kun haluan. Parisuuhtessa olin kerran ja nainen kiristi mua eikä antanu just ku mua huvitti. [/quote] Oon vilpittömän onnellinen puolestasi että olet löytänyt sen tärkeimmän :) <3

[/quote]

Kuulostaa sarkasmilta. Oikeasti sua vituttaa niin maan perkeleesti. Naisten ase on pillu jolla ne miehiä orjuuttaa. Onneksi tekopillu keksitty.
[/quote]

Miksi jotain random tyyppiä vituttais sun runkkailut :D

Vierailija
32/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:26"]

[/quote]

[/quote]

Ei vituta :) itsekin olen kokeillut seksileluja, mutta todennut että tykkään elävästä ja oikeasta, lämpimästä sukupuolielimestä (naiset ja miehet, molemmat ovat mieleeni)seksissä enemmän :)

Vierailija
33/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:26"] [quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:18"] Hei! Toihan on hyvä! Jos sulla joskus on parisuhde, niin parempaa/vierasta tehdessä mieli ei tarttee oikeesti pettää!! (y) [/quote] En ikinä rupea parisuhteeseen. En jaksaisi nalkuttavaa ämmää joka kieltä mua dokaamasta tai menemästä minne huvittaa. Fleshlightin avulla saan pillua just silloin kun haluan. Parisuuhtessa olin kerran ja nainen kiristi mua eikä antanu just ku mua huvitti. [/quote] Oon vilpittömän onnellinen puolestasi että olet löytänyt sen tärkeimmän :) <3 [/quote] Kuulostaa sarkasmilta. Oikeasti sua vituttaa niin maan perkeleesti. Naisten ase on pillu jolla ne miehiä orjuuttaa. Onneksi tekopillu keksitty. [/quote] Miksi jotain random tyyppiä vituttais sun runkkailut :D

[/quote]

ai miksi? sä et voi eikä kukaan muukaan voi enää mua kiristää pillun avulla. Naiset on iät ja ajat hallinut tätä maailmaa pillulla. Mutta siihen tulee. Sano mun sanoneen

ap

Vierailija
34/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tuon flesunkin kokeilla. Mun mielestä omalla kivalla ja naisen kanssa on tietty perustavaa laatua oleva ero. Jätetään nyt perusnainti pois mutta hoito toisen tekemänä on ihan eri juttu kuin itse tehtynä.

En kyllä tyrmää ajatusta. Tuota lelua on mulle ehdottanut lahjaksi ja luvannut sitä liikutella. Jotenkin vain en ole kauhean innokas ns. miesten leluihin. Kaksi tervettä kättä+rajaton mielikuvitus ja kohtuullisen halukas nainen niin en koe tarvetta leluille.

Vierailija
35/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos eukolla on turhan väljä toosa, voiko sen flesukan insertin kammeta toosaan sisälle ja sitten piikata menemään siihen inserttiin? Toimiiko?

Vierailija
36/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:26"] [quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:18"] Hei! Toihan on hyvä! Jos sulla joskus on parisuhde, niin parempaa/vierasta tehdessä mieli ei tarttee oikeesti pettää!! (y) [/quote] En ikinä rupea parisuhteeseen. En jaksaisi nalkuttavaa ämmää joka kieltä mua dokaamasta tai menemästä minne huvittaa. Fleshlightin avulla saan pillua just silloin kun haluan. Parisuuhtessa olin kerran ja nainen kiristi mua eikä antanu just ku mua huvitti. [/quote] Oon vilpittömän onnellinen puolestasi että olet löytänyt sen tärkeimmän :) <3 [/quote] Kuulostaa sarkasmilta. Oikeasti sua vituttaa niin maan perkeleesti. Naisten ase on pillu jolla ne miehiä orjuuttaa. Onneksi tekopillu keksitty. [/quote] Miksi jotain random tyyppiä vituttais sun runkkailut :D

[/quote]

ai miksi? sä et voi eikä kukaan muukaan voi enää mua kiristää pillun avulla. Naiset on iät ja ajat hallinut tätä maailmaa pillulla. Mutta siihen tulee. Sano mun sanoneen

ap
[/quote]

No ensinnäkin olen mies ja toiseksi mun vaimo ei kiristä mua pillulla tai millään muullakaan. Johtuu varmaan siitä, että olemme aikuisia ihmisiä ja avioliitossakin oltu yli 10 vuotta.

Vierailija
37/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:39"]Mites jos eukolla on turhan väljä toosa, voiko sen flesukan insertin kammeta toosaan sisälle ja sitten piikata menemään siihen inserttiin? Toimiiko?
[/quote]

Ja nainen sais isompaa sisäänsä. .. mmmm. .

Vierailija
38/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutuistasi päätellen, tuskin olet mikään suuri menetys naiskunnnalle. :D

Vierailija
39/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta. Sais mun puolesta kaikki miehet hankkia fleshlightin nii ei tartte baarissa pillun kiilto silmissä naisten perässä juosta.

Vierailija
40/119 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:35"]

[/quote]

ap
[/quote]

No ensinnäkin olen mies ja toiseksi mun vaimo ei kiristä mua pillulla tai millään muullakaan. Johtuu varmaan siitä, että olemme aikuisia ihmisiä ja avioliitossakin oltu yli 10 vuotta.
[/quote]

Voihan mieskin kiristää sillä ettei anna?

Ap, oletko kokeillut ruumista? Ois aidomman tuntuinen ja taatusti yhtä kylmä kuin Fleshlight. (anteeksi groteski huumorini)