Tekisi mieli naida vuorotellen naista ja miestä
Vaikka joku pariskunta kontallaan edessäni. Haluaisin ehkä myös kokeilla ottaa mieheltä suihin ja pyllyyn. Olen ajattelut itseni heteroksi, mutta viime aikoina on alkanut jotenkin mystisesti myös muna kiihottaa.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:59"]
Voin pyllistää sulle, et tule katumaan. Mies tietää miten toinen mies tyydytetään
T Bimies
[/quote]
Tekisi mieli ottaa pehmeä laskeutuminen tähän touhuun ja kokeilla juuri parin kanssa ensin. Sitten voisi siirtyä pelkästään miehiin, jos parin kanssa huomaa että hommahan sujuu. Kuten sinunkin viestisi todisti, niin miehistähän on erittäin helppo löytää panoseuraa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:11"]
Hyi saatana, onko täällä homoja... oksensin juuri...
[/quote]
Helpottiko ? Joko analysoit mikä sai oksennusrefleksin aikaan, itsetutkiskelu on toisinaan hyväksi ;) .
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:11"]
Hyi saatana, onko täällä homoja... oksensin juuri...
[/quote]
Ai, minä taas ajoin päivällä perseestäni karvat. Olis sileää rappua tarjolla ;) .
Et sä tarvii mitään pehmeetä laskeutumista, kovaa naimista miesten kesken sä tarviit. Tarjous on auki jos kiinnostaa.olen siisti komeavartaloinen mies 30v.
T:Bimies
Niinpä... eikö toi nyt ole tosi vaikeeta parin kanssa? Kyllä mä lähtisin ihan kaksin jonkun miehen kanssa sinuna! Itse menin ensimmäiseen lesbokokemukseen ihan kaksin naisen kanssa ja se oli ihanaa... päivääkään en kadu. Kyllä nainen tietää miten nainen tyydytetään ja toisin päin!
Voin pyllistää sulle, et tule katumaan. Mies tietää miten toinen mies tyydytetään
T Bimies