Luettele 6 asiaa, joissa eroat ikäistesi valtavirrasta
Kommentit (158)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:31"]En tiedä. Elän kuplassa, jossa tämä on tuiki tavallista: Olen 23-vuotias ylipistossa opiskeleva nainen. Parisuhteessa naisen kanssa, asumme Helsingissä. Lapsia haluamme lähellä 30 ikävuotta, sitä ennen on mukavaa matkustella ja päästä työuralla hyvään alkuun. [/quote][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:31"]En tiedä. Elän kuplassa, jossa tämä on tuiki tavallista: Olen 23-vuotias ylipistossa opiskeleva nainen. Parisuhteessa naisen kanssa, asumme Helsingissä. Lapsia haluamme lähellä 30 ikävuotta, sitä ennen on mukavaa matkustella ja päästä työuralla hyvään alkuun. [/quote]Haikarako teille niitä lapsia tuo?
[/quote]
Miesparit joutuvat turvautumaan haikaraan, naisille riittää pelkät siittiöt.
Menin naimisiin 23-vuotiaana, sain lapsen 26-vuotiaana, asun ulkomailla, ei korviksia, ei ajokorttia. Ikää 36.
Mulla ei ole omistusasuntoa, ajokorttia, aviomiestä, lemmikkiä, luottokorttia enkä käytä päihteitä.
-MInulla on yli olkapäiden yltävät, hyväkuntoiset hiukset ja hyvät hampaat.
-Minulla ei ole pömppämahaa, riukujalkoja eikä siimakäsiä.
-En ole paskan vertaa kiinnostunut autoista
-en erityisemmin pidä oluen mausta enkä juo itseäni känniin.
-en olekoskaan katsonut yhtään jaksoa salkkareita
-Luen toisinaan vauva-lehden av palstaa
Mies, tänä vuonna 50v
1. En ole koskaan harrastanut seksiä täysin ventovieraan kanssa, vaan aina tuntenut seksikumppanini jotenkin.
2. Minulla on oma toiminimi, työllistän itse itseni.
3. En kuulu kirkkoon.
N21. Olipas vaikeaa keksiä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:34"]
[/quote]
Heh, luin eka "yli olkapäiden yltävät, hyväkuntoiset HAMPAAT" :'D
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:34"]
[/quote]
No ainakin olisin erottunut valtavirrasta :))
m49
Heh, luin eka "yli olkapäiden yltävät, hyväkuntoiset HAMPAAT" :'D
[/quote]
Mukava lukea näitä! Ehkä siksi, että en tunne itseäni niin poikkeavaksi. Vaikka taidan kaikilla mittareilla olla keskiverto. Keksin itsestäni sentään sen, etten käytä shampoota ja hoitoainetta. N42
En ole ollut päivääkään työttömänä ja silti tai ehkä siksikin inhoan ns. pakollisia kahvitteluja, naistyöpaikka pääsääntöisesti. Ikää 56.
Luen sarjakuvia paljon
Hyvä kunto ikäisiini ja moniin nuorempiikin verrattuna
on asuntovelkaa vieläkin
sporttinen vapaa-ajan tyyli
teen asioita spontaanisti, esimerkiksi saatan hetkessä päättää että vaihdan alaa ja alkaa toimia heti sen eteen
Minulla ei ole lainkaan ystäviä joiden kanssa viettää vapaa-aikaa
N 50 vuotta
Inhoan listahttejä, en harrasta liikuntaa, olen vegaani, en ymmärrä merkkivaatteiden ja trendien hienouksia yms.
- sairastuin fibromyalgiaan 19-vuotiaana
- en tykkää lainkaan bilettämisestä
- minulla on ollut vain 1 seksikumppani, mieheni
Nämä ainakin...
Olen 46v, penkkitulos on vieläkin 205, maastaveto 300 ja kyykky 250. Ennen paljon kovemmat. Olen 17v lapseni yh-isä.
1. En harrasta aktiivisesti viikonloppukännäilyä/baareilua
2. Olen uskovaisesta perheestä, joten:
3. Tunnen ja ymmärrän ihmisiä jotka äänestävät kristillisdemokraatteja ja persuja ja ovat homoliittolakia vastaan. Olen itse eri mieltä, mutta tiedän että he eivät ole ihmisdemoneita jotka haluaisivat kivittää kaikki homot tai edes ajatteleísivat "hyi homoja".
4. Olen yksinäinen ja vähän syrjäytynyt (toki en varmasti ainoa tämänikäinen ja paljon pahempiakin tapauksia on)
5. Olen 9 lapsen täti :D (enkä ole lestadiolaisperheestä eikä minulla ole valtavasti sisaruksia)
6. Olen kriittinen suomalaista kännäyskulttuuria kohtaan (vaikka itsekin juon alkoholia ja humalaankin asti toisinaan), mutta kannabiksen voisi mielestäni laillistaa (tosin en tiedä oonko enemmistössä vai vähemmistössä tällä mielipiteellä ikäluokassani)
Toivottavasti kukaan ei tunnista :D T. N27
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:18"]
En tykkää iskelmästä. En tykkää dokaa. Meillä ei miehen kanssa ole lapsia. Olen työtön. En ole korkeasti koulutettu. Olen onnellinen valitsemaani elämään. N30
[/quote]
Pitääks kolmekymppisten tykätä iskelmästä??
1. En käy baareissa
2. Minulla on lyhyet hiukset
3. Osaan korjata autoa
4. Minulla ei ole tatuointeja
5. Kuuntelen heviä, punkia
6. En asu vuokralla
Olen ollut pikaystäväni kanssa yhdessä 3 vuotta, emmekä vieläkään asu yhdessä työ- ja opiskelukuvioiden vuoksi. Tosin tänä vuonna tähän asiaan tulee viimein muutos kun viimein muutamme yhteen <3 Ärsyttää jo ainaiset utelut parisuhteemme vahvuudesta (kyselijät nimeenomaan näitä, jotka muuttivat heti yhteen seurustelematta ja useammalla jo moni suhde kaatunut). Tosiaan omassa kaveripiirissä suurin osa pareista muuttaa heti yhteen ja toinen puolisko, yleensä nainen, luopuu unelmistaan miehensä hyväksi. Usealla ikäiselläni on jo 2-3 lasta ja okt. Minä ja mieheni taas haluamme kummatkin omat urat. Emme myöskään halua lapsia, vaan laitamme kissan.
N25
1) En käy töissä, mutta en nosta työttömyyskorvusta
2) Voin omaisuuteni puolesta ostaa käytännössä mitä haluan
3) Minulla ei ole (eikä tule olemaan lapsia)
4) En koskaan katso reality-sarjoja enkä saippuaoopperoita
5) Minulla on pitkät, paksut ja hyväkuntoiset hiukset, joita pidän lähes aina kiinni
6) Teen lomamatkoja vähintään viisi kertaa vuodessa
N38
Olen lesbo, pitkäaikaistyötön, alkoholisti ja sienihippi
1.painoindeksini on 20
2.olen vegaani
3.en koskaan katso kaupallisia TV-kanavia
4.en tarvise mitään lääkkeitä
5.en ole koskaan syönyt e-pillereitä
6.en ole isoäiti
Olen 62-vuotias