Luettele 6 asiaa, joissa eroat ikäistesi valtavirrasta
Kommentit (158)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:17"]Mitä tulee ekana mieleen?
[/quote]
Olen
1 raskaana
2 en juo
3 avoliitossa
4 mulla ei ole enää kavereita
5 leivon paljon
6 teen kotiruokaa
1. En jaksa eikä kiinnosta bilettää. Ihan muuten vaan. Olen lapseton eli sekään ei selitä.
2. Kuuntelen salaa iskelmää.
3. En mene mukaan massajuttuihin. Tosin pukeudun nykyaikaisesti ja ihan tavallisesti, mutta en esim. koskaan ollut peitepuikkohuuli. En koskaan tehnyt noloja meikkimokia (kiitos hyvän ihon ja luonnollisuuden arvostamisen)
Enkä koskaan vetänyt stringejä korviin.
4. En keksi.
5. Nälkä :/
6. Öitä!
-kuuntelen pääasiassa vain elokuvien ja sarjojen soundtrackeja ja klassista musiikkia
-äänestin kristillisdemokraatteja mutta en kuulu kirkkoon
-en ole koskaan käyttänyt deodoranttia
-en puhu muista pahaa tai juoruile
-olen seurustellut jo 5 vuotta saman pojan/miehen kanssa
t: nainen 20v
1. Olen ollut jo 1,5 vuotta naimisissa vaikken ole uskonnollinen eikä meillä ole lapsia.
2. Vihaan kaikkea juhlimista, en ole koskaan käynyt baarissa tai opiskelijabileissä.
3. Valmistuin vasta 21-vuotiaana ylioppilaaksi. (Tein töitä kaksi vuotta, aloitin heti 18 täytettyäni)
4. En välitä mistään vaatteista, asusteista, meikeistä, sisustuksesta ym. pinnallisista naisten jutuista henkilökohtaisesti.
5. Olen matemaattis-loogisesti lahjakas. Tämä nyt ei ole mikään harvinaisuus tai poikkeavuus, mutta vaikea keksiä sellaisia asioita joissa olisin oikeasti uniikki ikäluokkaani verrattuna. Ainakin opinahjossani tyttöjä on huomattavan pieni määrä.
N22
Yritämme lasta, rakastan puutarhanhoitoa, en nauti bilettämisestä, en ole koulussa enkä tällä hetkellä suunnittele meneväni, asun rivitaloasunnossa, olen ollut parisuhteessa 5 vuotta. N20
1) Olen seksuaalisesti vähemmistöä.
2) Kaveripiirini koostuu "friikeistä".
3) Ranskalaiset ja suklaapirtelö on mielestäni herkullinen yhdistelmä.
4) Haluaisin lemmikkigekon.
5) Olisin halukas tekemään ruumiinavauksen.
6) Suurin osa hip hopista ja nykypopista on mielestäni täyttä kuraa.
N21
1. Olen naimisissa.
2. Minulla ei ole vielä ainoatakaan peruskoulun jälkeistä tutkintoa, sillä olen koulukiusaamisen takia sairastanut vakavaa masennusta ja joutunut pitkälle sairauslomalle.
3. Muutin 16 -vuotiaana pois "kotoa" ja olen edelleen sillä tiellä.
4. En värjää hiuksiani tai edes juurikaan meikkaa.
5. Sijoitan kaiken ylijäävän rahani lemmikeihini.
6. En käytä alkoholia oikeastaan ikinä.
olen tohtori, olen työtön, pitkät hiukset, en värjää harmaita pois, en meikkaa, olen ohjelmoinut kohta 30 v ja käyttänyt nettiä yli 20 v
En käytä juurikaan alkoholia, en ole ollut yksissäkään opiskelijabileissä, en notku kaupungilla, tykkään siivota, urheilen paljon, asun omassa rivarineliössä mieheni kanssa
1. Olen ollut parisuhteessa puan 6 vuotta saman miehen kanssa.
2. Minulla on 1 lapsi.
3. Minulla ja miehelläni on omakotitalo.
4. Meillä on myös 2 autoa.
5. Mies on yrittäjä (saman ikäinen kuin minä)
6. En halua ylpeillä, mutta olemme melko rikkaita.
Olen siis 20-vuotias
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:31"]
Olen 33-vuotias. Olen lopulta aika keskiverto, teki vaikeaa keksiä edes näitä. Omassa sosiaalisessa viiteryhmässäni vakituinen työllistyminen on kyllä erittäin harvinaista, mutta tuskin kuitenkaan yleisesti on kovin harvinaista, että tämän ikäisellä jo se vakipesti on.
- minulla ja miehelläni ei ole lapsia
- minulla on yli 700 opintopisteen opinnot yliopistolta ja laskutavasta riippuen 3-4 ammattia
- sain vakituisen viran alle vuoden sisään valmistumisesta
- olen hyvin onnellisessa liitossa saman miehen kanssa, jonka tapasin 18-vuotiaana
- olen reilusti ylipainoinen
- olen kasvissyöjä
[/quote]
Ohhoh, mun elämä eroaa tästä vain kasvissyönnin osalta!
Asuntolaina maksettu, sama puoliso 23vuotta, lapset vain yhdelle miehelle, ydinperhe, korkeakoulututkinto ja vakituinen työpaikka.
N41
Nautin seksistä paljon ja usein, hiukseni on puolipitköt ja paksut, en kulje matalissa ja mukavissa kengissä, en juo olutta enkä siideriä, en käy lapissa laskettelulomilla enkä käytä ns merkkivaatteita statusta nostamaan
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:00"]Nautin seksistä paljon ja usein, hiukseni on puolipitköt ja paksut, en kulje matalissa ja mukavissa kengissä, en juo olutta enkä siideriä, en käy lapissa laskettelulomilla enkä käytä ns merkkivaatteita statusta nostamaan
[/quote]
Tämä siis n55v
1. Hoitovapaalla 2. En käytä napapaitoja 3. En käy baareissa/juo 4. En käy säännöllisesti salilla 5. Minulla ei ole ajokorttia 6. Intohimona/keräilyn kohteena suomalaiset lasiesineet
-N22
1. En Facebookissa
2. Tilillä 2,5 milliä
3. Ei tatuointeja
4. En katso töllöä
5. Niska ei mahdu kauluspaitoihin (muuten hoikka ja urheilullinen)
6. Musiikkia kuuntelen vain autossa
M40
M2: En juo enkä polta, äänestin Vasemmistoliittoa(ja aina tulenkin), olen opiskellut naisvaltaisella alalla, en tykkää yltiöpäisestä biletyksestä enkä valehtele.
1. Korvissa ei reikiä korvakoruille. 2. Ei ajokorttia. 3. En käy saunassa. 4. Asun ulkomailla. 5. En ole työsuhteessa, vaan vapaa ammatinharjoittaja. 6. Ei televisiota.