Luettele 6 asiaa, joissa eroat ikäistesi valtavirrasta
Mitä tulee ekana mieleen?
Kommentit (158)
- En juo alkoholia.
- Minulla ei ole yhtään velkaa.
- Yliopistotutkinto, mutta ei työtä.
- En ole koskaan värjännyt hiuksiani.
- Olen käynyt ulkomailla viimeksi jotain 20 vuotta sitten.
- Minulla ei ole passia.
1. Ei lapsia
2. Ei vakkari duunia
3. Ei lainaa
4. En käytä alkoholia
5. Ei välejä isään
6. Sairaus
1. Olen muuttanut ulkomaille, jotta voin keskittyä täysillä urheiluun.
2. Olen valmistunut maisteriksi vuosi sitten, mutta en ole tehnyt vielä alan töitä.
3. Puhun sujuvasti viittä kieltä.
4. En syö lihaa.
Eipä mulla muuta erityistä elämään kuulu. Oon tällä hetkellä kotiäiti/huippu-urheilija, ikää 26v.
Mulla on velaton ja itse maksettu omistusasunto Helsingin kantakaupungissa, en käytä alkoholia, en ole koskaan kokeillut tupakkaa, en ole koskaan kokeillut huumeita, kuuntelen lähes ainoastaan klassista musiikkia ja en ole facebookissa
23v
N37
1.neljä lasta
2.koulutusta olisi,mutta "ura" kotona
3.mieheni on selvästi vanhempi
4.minulla ei ole ystäviä
5.en edelleenkään tiedä,mitä elämässä pitäisi tehdä
6.en juo enkä ns. Käy missään
38 v. Ei lapsia, ei omistusasuntoa eikä minulla ole koskaan ollut velkaa, ei autoa tai ajokorttia, en kuulu kirkkoon
1. Olen vapaaehtoisesti lapseton nainen.
2. Olen hyväpalkkaisessa työssä miesvaltaisella alalla.
3. Minulla on korkea koulutus (miesvaltaisella alalla).
4. Puolisoni on minua yli 10v vanhempi.
5. En haaveile kaupunkilomista Euroopassa enkä rantalomista Thaimaassa.
6. Luen paljon ja sujuvasti neljällä eri kielellä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:56"]
1. Olen vapaaehtoisesti lapseton nainen.
2. Olen hyväpalkkaisessa työssä miesvaltaisella alalla.
3. Minulla on korkea koulutus (miesvaltaisella alalla).
4. Puolisoni on minua yli 10v vanhempi.
5. En haaveile kaupunkilomista Euroopassa enkä rantalomista Thaimaassa.
6. Luen paljon ja sujuvasti neljällä eri kielellä.
[/quote]
Muiden vastauksia luettuani muistan lisätä, että olen some-änkyrä enkä omista älypuhelinta.
1. Minulla ei ole Facebook-profiilia ja en tiedä mikä on istragam (enkä ole varma miten se kirjoitetaan :D)
2. Oman alan vakityöpaikka.
3. Lapsi tulossa miehen kanssa, jota syvästi rakastan, siksi että me molemmat haluamme sitä.
4. En ole ikinä käynyt kampaajalla.
5. En pidä "bilettämisestä".
6. Mieheni ei elätä minua, enemmänkin päin vastoin.
Lisäksi olen onnellinen sekä tyytyväinen elämääni. Jos ja kun joku toinen on kauniimpi, paremmassa kunnossa tai rikkaampi kuin minä osaan olla iloinen heidän puolestaan, koska hyvinhän sitä on näilläkin eväillä pärjännyt.
N21
1. Olen tunnustava kristitty. 2. Kuulun marginaalisen pieneen kirkkokuntaan. 3. Minulla ei ole asuntolainaa. 4. Vietän kesälomani mieluummin kotona kuin kesämökillä (en omista, mutta en sellaista haluakaan) tai ulkomaanmatkoilla. 5. En ole koskaan ollut ylipainoinen. 6. Kun olin vauvan kanssa kotona, myös alle kouluikäiset sisarukset olivat kotona eivätkä koko- tai osapäivähoidossa. N42.
Olen 30 v nainen.
1. Olen ollut naimisissa 10 vuotta.
2. Pikkulapsiajat takana ja lapsiluku täynnä.
Siinä ne, kuutta en keksinyt.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:25"]
1. Mulla ei oo lapsia 2. Mulla on omat, paksut hiukset, kohta omaa luonnollista väriä myöten 3. Pidän lukemisesta ja ostan paljon kirjoja 4. En ole kihloissa vaikka parisuhteessa olen ollut jo useamman vuoden! Eipä kai muuta. Kakskymppinen akka oon.
[/quote]
Harvalla kaksikymppisellä vielä niitä lapsia onkaan eli siinä iässä lapsettomat ovat kyllä valtavirtaa.
1. en ole facebookissa enkä missään vastaavissa somejutuissa
2. meillä ei ole autoa
3. en ikinä halua naimisiin
4. en käytä alkoholia
5. hiuksissa oma väri
6. en halua omistusasuntoa
nainen 26v
Olen äiti, en tykkää enkä halua bilettää, en julkaise paljastavia kuvia someen, asun yhdessä mieheni kanssa, käytän rahani viisaasti, tajuan koulutuksen tärkeyden.
Olen 38-vuotias nainen enkä omista merkkilaukkua, aviomiestä, omistusasuntoa, lapsia, koiraa enkä autoa.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:26"]Teini-ikäinen tytär, pitkä ja hyvä avioliitto, vakituinen työ.
[/quote]
Miten eroat valtavirrasta...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:25"]1. Mulla ei oo lapsia
2. Mulla on omat, paksut hiukset, kohta omaa luonnollista väriä myöten
3. Pidän lukemisesta ja ostan paljon kirjoja
4. En ole kihloissa vaikka parisuhteessa olen ollut jo useamman vuoden!
Eipä kai muuta. Kakskymppinen akka oon.
[/quote]
En ymmärrä miten poikkeat ikäisistäsi. Ehkä kirjojen suhteen? Akka?
Asut maalla?
Olen lihava, huonohampainen, hiusten omaa väriä en enää edes tiedä, lapset ovat elämäni ainoa sisältö, kuitenkin arvostan rahaa, omaisuutta ja statussymboleita yli kaiken, mulla on hirveästi velkaa ja ökytalo ja -auto, vietän kaiken aikani Facebookissa ;D sorry, tää oli provo (ainakin osittain
Nainen 32.v
1.Minulla on rastat
2. Olen ylipainoinen,bmi.33, mutta lapseni ovat hoikkia. Meillä syödään terveellistä lisäaineetonta ruokaa ( paitsi minä puputan herkkuja kun lapset nukkuu, jonka takia paino ei tipu)
3. Olen alempaa keskiluokkaa, duunari, silti äö:ni on korkea ja tiedot esim. Evoluutiosta ja historiasta ovat yliopisto tasoa.
4. Harrastan metsästystä
5. En halua omistusasuntoa, enkä oikeaastaan mitään ylimääräistä materiaa.
6. Selvinpäin baarissa oleminen on mielestäni viihdyttävää :)