Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luettele 6 asiaa, joissa eroat ikäistesi valtavirrasta

Vierailija
23.04.2015 |

Mitä tulee ekana mieleen?

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:23"]

Olen ollut pikaystäväni kanssa yhdessä 3 vuotta, emmekä vieläkään asu yhdessä työ- ja opiskelukuvioiden vuoksi. Tosin tänä vuonna tähän asiaan tulee viimein muutos kun viimein muutamme yhteen <3 Ärsyttää jo ainaiset utelut parisuhteemme vahvuudesta (kyselijät nimeenomaan näitä, jotka muuttivat heti yhteen seurustelematta ja useammalla jo moni suhde kaatunut). Tosiaan omassa kaveripiirissä suurin osa pareista muuttaa heti yhteen ja toinen puolisko, yleensä nainen, luopuu unelmistaan miehensä hyväksi. Usealla ikäiselläni on jo 2-3 lasta ja okt. Minä ja mieheni taas haluamme kummatkin omat urat. Emme myöskään halua lapsia, vaan laitamme kissan.

N25

[/quote]

Heh poikaystäväni, ei pikaystävä :D

Lisäyksenä myös se että en biletä, eikä minulla ole korviksia :P

-100

Vierailija
62/158 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton sinkku, asun vuokralla. Säästän ulkomaanmatkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v seurustelua, ei siltikään kihloissa vielä
2 kissaa
Omistuskämppä
Auto
Krooninen sairaus

Vierailija
64/158 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäiset lapset, yli 10 v. pitkä parisuhde, onneton tyylitaju ja kova kiinnostus opiskelua kohtaan.

Vierailija
65/158 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso Putousta, Vain elämää jne. Muuten olen melko tavallinen 46 v nainen, mutta tuo tuntuu olevan outoa melkein minkä ikäisistä vain.

Vierailija
66/158 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeudu samoin, ei ole lapsia, ei ole ammattia, vietän vapaa-aikani katsellen liikaa elokuvia, en ole millään tavoin uraorientoitunut ja keskityn kissoihini.

Mulla siis kaveripiirissä omanikäisissä semmosia oman asunnon ja lasten hankkijoita, valmiita ammattilaisia, joilla on aina kiire. Itse olen se vasta nyt opiskeleva, jolla ei oikeastaan ole muuta kuin pieni vuokra-asunto ja kaksi kissaa.

N24v

Vierailija
67/158 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Minulla on pitkät hiukset

2. En kuuntele Suomipoppia

3. En juo alkoholia enkä polta tupakkaa

4. En ole harrastanut seksiä kymmeneen vuoteen

5. En ole koskaan asunut omistusasunnossa enkä aio koskaan asuakaan

6. Meikkaan ja pukeudun kauniisti joka päivä, vaikka olisin vaan kotona

N38

Vierailija
68/158 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En käytä minkäänlaista sosiaalista mediaa.
2. Teen vapaaehtoistyötä monen eri "yhtiön" kanssa
3. En polta enkä juo alkoholia
4. Olen aamuvirkku
5. Kunnioitan vanhempia ihmisiä
6. Ystäväni ovat kaikki ainakin kaksi vuotta vanhempia
N17

Vierailija
69/158 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger, kasvosokeus, synestesia, en koe olevani kumpaakaan sukupuolta, korkeampi älykkyys, absolutismi.

Vierailija
70/158 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan tavallinen N49. Ehkä muilla ei ole ammattikoulututkintoa, opistotason tutkintoa sekä yliopistotutkintoa. En ole koskaan halunnut naimisiin. Vaikka olen ihan ok-palkkaisessa työssä ajan parikymppisellä autolla. En miellä hiuksissani olevia värejä sokkiväreiksi, väri kuin väri. Tykkään käydä tanssimassa sekä humppamestoissa että yökerhoissa ja Popedan jne. keikoilla.

Vierailija
71/158 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani, eronnut äiti, töissä miesvaltaisella alalla,asun vuokralla niin kauan kun ei ole varaa ostaa velatta, en ole kammannut tukkaani vuosiin ja silti rakkauselämässä on vientiä enemmän kuin kaipaan.

Vierailija
72/158 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mulla on lapsi
2. Asun yksin lapsen kanssa isossa kolmiossa Helsingissä
3. Mulla on paljon vintagevaatteita
4. Olen erittäin syvällinen ja taiteellinen
5. Pääsen vasta tänä vuonna aloittamaan AMK-opinnot
6. En ole somessa ja usein se hankaloittaa elämää, mutta olen periaatteellinen
N21

Vierailija
73/158 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön ryyppääminen ei kiinnosta, jos on juhlia, voin olla pienessä hiprakassa. Yhden illan jutut oksettavat minua. En pue hameita ja mekkoja. Minulla ei ole pakkomiellettä kadehtia naisia joilla on isot rinnat. JVG on mielestäni kuraa. Isäni ei maksa minulle kaikkea. Tässä nämä, kaverini ovat siis näiden asioiden vastakohtia, ja myös muut kenet tunnen/tiedän. Olen 20.

Vierailija
74/158 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen sairaseläkkeellää n. 30-vuotiaana, 2. Minulta on amputoitu toinen jalka, 3. Olen neitsyt, vaikka pitkässä parisuhteessa, 4. En ole koskaan kokeillut tupakkaa tai alkoholia, 5. En ole koskaan värjännyt hiuksiani, 6. Minulla on ollut aivo-, keuhko- ja sydänveritulppa.

Vierailija
75/158 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:23"]

Olen ollut pikaystäväni kanssa yhdessä 3 vuotta, emmekä vieläkään asu yhdessä työ- ja opiskelukuvioiden vuoksi. Tosin tänä vuonna tähän asiaan tulee viimein muutos kun viimein muutamme yhteen <3 Ärsyttää jo ainaiset utelut parisuhteemme vahvuudesta (kyselijät nimeenomaan näitä, jotka muuttivat heti yhteen seurustelematta ja useammalla jo moni suhde kaatunut). Tosiaan omassa kaveripiirissä suurin osa pareista muuttaa heti yhteen ja toinen puolisko, yleensä nainen, luopuu unelmistaan miehensä hyväksi. Usealla ikäiselläni on jo 2-3 lasta ja okt. Minä ja mieheni taas haluamme kummatkin omat urat. Emme myöskään halua lapsia, vaan laitamme kissan.

N25

[/quote]

Minne te laitatte sen kissan?

Vierailija
76/158 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v

- ei autoa (enkä ole koskaan omistanut, tai kukaan muukaan perheessäni sitten lapsuudenperheeni, vaikka ajokortti minulla on)

- lapsi vasta esikouluikäinen (ei siis vanhempia lapsia, olin siis tavallista iäkkäämpi ensisynnyttäjä)

- olen ollut samassa työpaikassa vakituisessa työssä jo 20 vuotta (en tiedä onko tämä nykyään enää yleistä)

- en ole koskaan eronnut (avo- tai aviopuolisosta)

- olen matkustanut yli 40 maassa (tiedän, on moni matkustanut enemmänkin, mutta keskimäärin ei varmaan)

- en ole koskaan ollut edes päivän dietillä (olen silti terve ja normaalipainoinen)

Vierailija
77/158 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 etä-äiti. Ostin juuri itselleni asunnon vaikka olen parisuhteessa. Aloitan syksyllä amk-opinnot. Olen työssä sosiaalinen joten vapaa-ajalla arvostan omaa aikaa. Epäilen olevani erityisherkkä. Olisin halunnut syntyä mieheksi. Ei tatuointeja. Hyvät hampaat.

Vierailija
78/158 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En ole ikinä maistanut tupakkaa
2. En tykkää juoda usein ja käydä baareissa
3. Viihdyn vähän turhan hyvin omissa oloissani
4. En kaipaa parisuhdetta
5. Tykkään käydä aikaisin nukkumaan ja myös herätä aikaisin
6. Olen ihan äärettömän pihi, ostan esimerkiksi uusia vaatteita hyvin harvoin, meikkejä vasta sitten kun on aivan pakko jne. Enkä koe jääväni paljosta paitsi.

Nää nyt oli ehkä vähän keksimällä keksittyjä, mutta ei tullut mieleen mitään kummempaa.

Vierailija
79/158 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotias. Avioliitossa, 1 lapsi, omakotitalo, en käytä alkoholia, muusikon vaimo, en ole ikinä nostanut sossusta rahaa. Nämä tuntuvat ikäryhmässäni olevan melko outoja asioita.

Vierailija
80/158 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut naimisissa, ei ole lapsia, ei miestä (viihdyn yksin), enkä ole koskaan asunut kenenkään miehen kanssa saman katon alla. Muuta ei tule mieleen. N36