Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saanut kuulla paljon vittuilua siitä, että syön lihaa

Vierailija
23.04.2015 |

Ystäväni ovat kaikki vegetaristeja tai vegaaneja ja auta armias jos mainitsen nälissäni esim. Subwayn paahtopaistipatongin, alkaa huutelu "täällä meillä on raadonsyöjä!" Kuuluvat mm. Animaliaan ja Hesyyn.

M40

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/6 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se tosi ällöttävä ja paha tapa, mutta en kyllä ite ikinä ääneen sanoisi, anonyyminä netissä voin myöntää mielipiteeni. Tuskin saan ketään käännytettyä kuitenkaan ja itsepä olen valinnut olla lihansyöjienkin ystävä. Ymmärrän kyllä jos se on jollekin kynnyskysymys, koska minä ainakin katson eläinten huonon kohtelun tukemisen olevan eläinten huonoa kohtelua. Hyväksyn eläinrääkkäyksen lihansyönnin muodossa, koska katson sen johtuvan ajattelemattomuudesta pikemmin kuin pahuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette metsästyksestä ja kalastuksesta? Itse kalastan ja omistan metsästyskortin, mutta en pääse täällä etelässä metsästämään. Omasta mielestä on eettinen tapa saada ravintoa.

Vierailija
4/6 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 12:30"]

Ystäväni ovat kaikki vegetaristeja tai vegaaneja ja auta armias jos mainitsen nälissäni esim. Subwayn paahtopaistipatongin, alkaa huutelu "täällä meillä on raadonsyöjä!" Kuuluvat mm. Animaliaan ja Hesyyn.

M40

[/quote]

Heh, aikamoista, jos et tunne ketään muita, missään, koskaan? Jos ruokavalio määrittää sinua ja ystäviäsi noin paljon, etkä tunne kuuluvasi porukkaan, olisiko aika hankkia edes yksi uusi kaveri?

Vierailija
5/6 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syy miksen kaveeraa vegetaristien kanssa. Ja vielä vähemmän vegaanien kanssa.
N24

Vierailija
6/6 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 12:36"]No onhan se tosi ällöttävä ja paha tapa, mutta en kyllä ite ikinä ääneen sanoisi, anonyyminä netissä voin myöntää mielipiteeni. Tuskin saan ketään käännytettyä kuitenkaan ja itsepä olen valinnut olla lihansyöjienkin ystävä. Ymmärrän kyllä jos se on jollekin kynnyskysymys, koska minä ainakin katson eläinten huonon kohtelun tukemisen olevan eläinten huonoa kohtelua. Hyväksyn eläinrääkkäyksen lihansyönnin muodossa, koska katson sen johtuvan ajattelemattomuudesta pikemmin kuin pahuudesta.
[/quote]
Ihminen on kuitenkin luonnostaan sekasyöjä.