Lähtisitkö treffeille hiv-positiivisen kanssa?
Jos muuten vaikuttaa lupaavalta? Syö siis lääkkeitä, eikä ilmeisesti pitäisi tarttua.
M32
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä.
Mistä sinulla on sataprosenttinen varmuus, ettei itsellesi ole hiviä?
Kai ne olis verenluovutuksestakin jo soitelleet jos olis.
Ja tämän verenluovutuksen jälkeen et ole ikinä harrastanut seksiä ilman kondomia etkä myöskään tule harrastamaan?
Oikeastaan, v i t t u a ko se sulle jankkaaja kuuluu.
No sitten saatat itse kuulua niiden ihmisten joukkoon, joiden kanssa omasta mielestäsi ei kenenkään ikinä pitäisi lähteä treffeille.
En kuulu, jankutijankuti sulle vaan.
Minä jankutan koska täällä jankuttaa porukka, joka tuomitsee hiv-positiiviset, vaikka eivät Itse ole kertoneet millä perusteella eivät itse voi olla hiv-positiivisia. Suojaamaton seksi luottaen vain siihen että nainen syö pillereitä, taitaa olla aika yleistä. Korjatkaa jos olen väärässä. Aborttienkin määrästä näin voisi päätellä (nekin ovat synti), ja siitä että ylipäätään mitään sukupuolitestejä tarvitaan.
Voisin lähteä aivan hyvin. Lääkittynä HIV ei tartu ja käytän muutenkin ehkäisynä kondomia. Jos on koskaan harrastanut suojaamatonta seksiä, voi olla itsekin hiv-positiivinen. HIV:lla vain on stigma, mutta ei se enää nykypäivänä vaarallinen ole hoidettuna.
Kyllä tämä on sellainen asia, että en todennäköisesti lähtisi treffeille. Estolääkkeillä kyllä voi hyvinkin ehkäistä HIV:n tarttumista, mutta en todennäköisesti silti riskeeraisi. Jos puolisollani diagnosoitaisi HIV (ilman että olisi pettänyt), en eroaisi. Ajattelen samoin muistakin parantumattomista seksitaudeista, en pelkästään HIV:sta.
Enpä ole koskaan selvittänyt kenenkään hiv-statusta ennen ensitreffejä eli todennäköisesti lähtisin. (En harrasta seksiä ensitreffeillä. Seksiä harrastetaan vasta kun kumpikin on käynyt testeissä.)
Jos joku ihminen tuntuisi muuten itselleni sopivalta, ei minua haittaisi tämän HIV. Seksistä kuitenkin pidättyisin kunnes tuntisin tämän ihmisen kunnolla. Olen sitoutuvaa tyyppiä, en mikään sarjadeittailija tai polyamoristi.
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä. JOS saisin tietää syyn miksi se on tarttunut.
Äidiltä syntymässä, edelliseltä kumppanilta, tatuointineulasta ja ehkä myös huumeneulasta saatu tartunta ok (jos huumeet on siis lopetettu), h u o r a lta saatu tartunta tai yhä jatkuvasta aktiivisesta huumeidenkäytöstä johtuva tartunta ei oo ok.
Mitä väliä sillä tartuntatavalla on? Ihan yhtä vähän haluan ottaa riskiä siitä että saan sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä. JOS saisin tietää syyn miksi se on tarttunut.
Äidiltä syntymässä, edelliseltä kumppanilta, tatuointineulasta ja ehkä myös huumeneulasta saatu tartunta ok (jos huumeet on siis lopetettu), h u o r a lta saatu tartunta tai yhä jatkuvasta aktiivisesta huumeidenkäytöstä johtuva tartunta ei oo ok.
Mitä väliä sillä tartuntatavalla on? Ihan yhtä vähän haluan ottaa riskiä siitä että saan sen itse.
Joo, tää on jännä ajattelutapa. "Voi perkele, HIV tarttui sitten minuun. No, ei sillä ole niin väliä koska kumppani oli saanut sen hyväksyttävästä syystä."
Ihan sama, mitä nopeammin kuolevat, sen parempi, suomalainen terveydenhuolto on muutenkin kriisiytynyt ja valintaa tehdään koko ajan kenet hoidetaan.