Kuka nykynäyttelijä olisi teidän mielestänne hyvä esittämään Mr. Rochesteria Kotiopettajattaren romaanissa?
Pitäsi olla tumma, kiihkeä, eikä erityisen hyvännäköinen
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Richard Armitage
Armitage olisi hyvä, mutta ehkä vähän liian hyvännäköinen esittämään Rochesteria. Eikö se kuvattu kirjassa jopa rumaksi?
Luke Evans maskeerattuna rumemmaksi. Muuten liian komea.
Kyllä pitää olla edes jossain määrin komea että saa katsojat ihastumaan itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Adam Driver, olisi aivan huippu. Juuri sellainen kuten kuvittelen Rochesterin olevan, vihainen, täynnä pidätettyä intohimoa, kiihkeä. Sellainen, joka rakastaisi Janea loppuun asti. Maksaisin tuhansia, jos näkisin hänet siinä roolissa.
Osaako brittiaksentin? Jos ei, niin sitten ei kyllä sovi rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richard Armitage
Armitage olisi hyvä, mutta ehkä vähän liian hyvännäköinen esittämään Rochesteria. Eikö se kuvattu kirjassa jopa rumaksi?
Brontella oli vähän omanlaisensa maku. Hänen mielestään vain vaaleahiuksiset, klassisen kauniit miehet olivat varsinaisesti komeita . Tähän kuvaukseen kävi muun muassa kirjan St John Rivers.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adam Driver, olisi aivan huippu. Juuri sellainen kuten kuvittelen Rochesterin olevan, vihainen, täynnä pidätettyä intohimoa, kiihkeä. Sellainen, joka rakastaisi Janea loppuun asti. Maksaisin tuhansia, jos näkisin hänet siinä roolissa.
Kaikki näyttelijäthän osaa erilaisia aksentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki näyttelijäthän osaa erilaisia aksentteja.
Ei todellakaan. Britit osaavat kyllä hyvin jenkkiaksentit, mutta amerikkalaiset huonosti muita korostuksia.
Kumpi filmatisointi muuten parempi teidän mielestä: 2006 vai 2011?
Olen katsonut 2006 ja tykkäsin kovasti. Kannattaako siis katsoa ollenkaan 2011
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan toisinpäin, siitä 2006 versiosta en tykännyt, mutta 2011 versiota rakastin. Varmaan siksi, että tykkään tosi paljon Mia Wasikowskasta.
Vierailija kirjoitti:
Toby Stephens oli hyvä vuoden 2006 versiossa.
Vaikka pidinkin tästä versiosta, niin minua häiritsi se, että vuoden 1996 minisarjassa
Wildfell Hallin asukas Toby Stephens ja Tara Fizgerald ovat pääpari, mutta kymmenen vuotta myöhemmin Fitzgerald kelpaa enää Janen tädin rooliin ja Stephens porskuttaa sankarin roolissa. Toki Janella ja Rochesterilla on ikäeroa, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan toisinpäin, siitä 2006 versiosta en tykännyt, mutta 2011 versiota rakastin. Varmaan siksi, että tykkään tosi paljon Mia Wasikowskasta.
Itse taas pidin enemmän 2006 BBC sarjasta ja pidän myös Ruth Wilsonista näyttelijänä vaikka ei kaikkien makuun olekaan.
Ohi aiheen niin Ruth Wilson oli mielestäni myös hyvä sarjassa Mrs Wilson, jossa näytteli isoäitiään sukunsa salaisuuksia avaavassa sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas pidin enemmän 2006 BBC sarjasta ja pidän myös Ruth Wilsonista näyttelijänä vaikka ei kaikkien makuun olekaan.
Ohi aiheen niin Ruth Wilson oli mielestäni myös hyvä sarjassa Mrs Wilson, jossa näytteli isoäitiään sukunsa salaisuuksia avaavassa sarjassa.
Kiitos vinkistä, pitääkin katsoa tuo sarja :)
Vierailija kirjoitti:
Adam Driver tuli mullekin mieleen, mutta onko hivenen nuori vielä? Rochester saa minusta olla aika elämää nähneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Tom Jones.
Olipa taas hauskaa
Fassbinderhan oli jo. Ja hyvä olikin. Ainoa että ällötti loppukohtauksen parta. Fassbinderissa, on jotain surumielistä kaikissa rooleissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adam Driver tuli mullekin mieleen, mutta onko hivenen nuori vielä? Rochester saa minusta olla aika elämää nähneen näköinen.
Itse asiassa Rochester ei ole kylläkään vanha kirjoissa, olisikohan jotain 38v. Ei siis mikään kuusikymppinen. Muistaakseni Jane Eyre oli 18-19v ja Rochester häntä n. 20 v vanhempi. Adam Driver on juuri samanikäinen ja olisi kyllä mielestäni erittäin sopiva.