Kuka nykynäyttelijä olisi teidän mielestänne hyvä esittämään Mr. Rochesteria Kotiopettajattaren romaanissa?
Pitäsi olla tumma, kiihkeä, eikä erityisen hyvännäköinen
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Benedict Cumberbatch olisi myös hyvä, ainakin äänensä takia. Mutta kukahan olisi hyvä Jane Eyre?
Rochesterilla on toki kaunis baritoni, kuten myös Cumberbatchilla. Mutta eikö hänen pitäisi olla eri mallinen, sellainen vähän leveä jässikkä? Cumberbatch on pitkä ja solakka ja pitkäkaulainen.
Yrotin katsoa joskus tuota jossa on Toby jne mutta se tuntuu liian keveältä. Mun mielestä taas Fassbinder ja Wasinskaja on ihan täydelliset. Koska Rochester on synkkä ja piinattu hahmo, ei kepeä komistus. Mutta tässä versiossa sitten tulee lievä ällötys siitä että on tosiaan se vanhempi mies ja ihan teiniltä näyttävä tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Alan Rickman (Severus Snape) olisi muuten hyvä paitsi liian vanha
Kukas sitä jättiläistä näytteli HPssä?
Alan Rickman on myös kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Daniel Craig
No ei tod mikään Daniel Craig.
Mun on vaikea suhtautua Michael Fassbenderiin siinä 2011 versiossa, koska en pidä hänestä muutenkaan lainkaan, joten mielipide on jo valmiiksi värittynyt. :) Mia Wasikowska on kyllä tosi hyvä roolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toby Stephens oli hyvä vuoden 2006 versiossa.
Tässä ärsytti se nakkihuuli Ruth Wilson.
Joo, se pilasi sen nakkihuulillaan, samoin se hirveä pallipää tom hardy pilasi heathcliffin.
Ei pilannut, Tom oli aivan ihana siinä. Ja kun miettii että Tom jätti leffan jälkeen silloisen elämänkumppaninsa sen naisen vuoksi joka näytteli Cathya, heidän välisissä kohtauksissa on pakko olla sitä ihan oikeaa kipinää!!! Ovat vieläkin yhdessä.
Menenpä kaivamaan tuon DVDn taas esiin ja katson sarjan.
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea suhtautua Michael Fassbenderiin siinä 2011 versiossa, koska en pidä hänestä muutenkaan lainkaan, joten mielipide on jo valmiiksi värittynyt. :) Mia Wasikowska on kyllä tosi hyvä roolissaan.
Sama täällä. En tiedä mikä ko. herran naamassa itseäni ärsyttää mutta mitään hänen elokuviaan en halua enää katsoa, tuon äijän naama pilaa kaikki leffat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adam Driver, olisi aivan huippu. Juuri sellainen kuten kuvittelen Rochesterin olevan, vihainen, täynnä pidätettyä intohimoa, kiihkeä. Sellainen, joka rakastaisi Janea loppuun asti. Maksaisin tuhansia, jos näkisin hänet siinä roolissa.
Osaako brittiaksentin? Jos ei, niin sitten ei kyllä sovi rooliin.
Kaikki näyttelijäthän osaa erilaisia aksentteja.
Eivät ikävä kyllä osaa. Näen vieläkin painajaisia kun muistelen Brad Pittiä elokuvassa Pahan Oma :(
2006 minisarjassa on mielestäni parhaan pääosaparin lisäksi myös paras Blanche Ingram. Christina Cole on juuri niin - pardon me - veemäinen ämmä kuin millaiseksi Blanchen kuvittelen. 😀
Mutta kuka olisi hyvä esittämään Janea? Anya Taylor-Joy?
Anya Taylor-Joy ei oikein ole minun mieleeni. En pysty kuvittelemaan häntä Janena. 😊
Vierailija kirjoitti:
Toby Stephens oli hyvä vuoden 2006 versiossa.
Just olin tulossa sanomaan samaa! Vaikka Toby on kyllä äärettömän komeakin. Minusta ainakin.
Daniel Craig