Miksei Benkku ole koskaan ministeri?
Sellaista tässä olen miettinyt. Ollut tuolla kuitenkin jo vuosikymmenet ja tuollainen vakionaama, ammattipoliitikko. Ja onhan kokkarit hallitukseenkin silloin tällöin päässeet. Eikö se itse halua vai eikö sitä päästetä? Olen kiitollinen vastauksista, mä todella haluisin tietää...
Kommentit (96)
Koska sen osaamattomuus ja laiskuus tulisi ilmi ministeripestin aikana eikä sitä valittaisi enää leppoisaan eduskuntatyöhön eli migreeni.
Oliko sil migreeni vai mikä se syy oli, ku asia jäi ketjun luettua vielä mietityttää.
Benkku ei ole tehnyt muita töitä elämänsä aikana kuin ollut kansanedustaja :D
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:07"]
Muistaakseni on vedonnut migreeniin tms sairauteen. Lisäksi täällä on kaikenlaisia hörhö, joille juutalainen ministeri olisi kova paikka.
[/quote]
Mitäs piirejä ne sellaiset on? Muslimit? Uusnatsit? Kristityt yhtenäiskulttuurin jeesustelijat? Ei kai ny sentään Suomesa :O
ap
[/quote] Kyllähän sitä häiriköintiä on ollut kun on esiintynyt tilaisuuksissa, joissa on ihmiset voineet netin kautta kommentoida. Uskontoon viitattu niin että on pitänyt lopettaa tuo kommentointimahdollisuus.
"]Onko tämä tulkittavissa niin, että rivikansanedustajan homma on aika leppoisaa, jossa voi olla, vaikka terveys ei ihan kestäkään?"
Tuskimpa, mutta ministerin tapaamiset sovitaan etukäteen, jopa minuuttien tarkkuudella eli tuskin onnistuisi poissaolo, vaikka kuinka olisi migreenikohtaus ja ministerien tapaamisessa on myös muita, joilla on yhtä tiukka aikataulu. Ja ministerillä on pitemmät työpäivät ja matkustelevat paljon.
Jostain luin, että sillä olis migreeni.
Me ollaan silleen yhen kaverin kautta tuttuja, tai et kaveri oli ollu töissä sen takapihalla yhtenä kesänä ja sit se oli yhen toisen työntekijän kanssa puhunu, ja oli kuullu et niinku sil ois ollu jotain ongelmaa terveyden kaa. Sit se kaveeras sen toisen kaa ja sai myöhemmin kuulla et ois ollu migreeni. Mut en tiiä saaks sitä kertoo tai sillai et ei kannata levittää...
Aika hyvin kyllä keksitty toi migreeni. Kukaan ei oikein voi kyseenalaistaa sitä.
Joo, mä kuulin et migreeni ois syy.
Voi vitsi, mulle kans vastuunlaistamis-migreeni!
Olisihan se ollut aikamoista, juutalainen ministeri jolla muslimi puoliso, tai ainakin vaimon isä on, oli.
Olikohan joskus sellainen käytäntö että ministeriksi ei päässyt kuin syntyperäinen suomalainen? Henk.koht. en ole koskaan voinut sietää kyseistä edustajaa.
Jännä miten se Benin juutalaisuus muistetaan ottaa esiin vaalikampanjan aikana ja migreeni kun töitä jaetaan. Tällainen huomio vaan.
Benillä on migreeni. Siksi ei halua ministeriksi.
Ketkä sitä äänestää? Vuosikymmenistä toiseen :O
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:44"]
[/quote]
Niin, että miksi äänestätte työkyvytöntä ihmistä vuosikymmenistä toiseen, benkku-fanit?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:49"]
[/quote]
Niin, että miksi äänestätte työkyvytöntä ihmistä vuosikymmenistä toiseen, benkku-fanit?
[/quote]Koska Benkku on jumala, vaikka sillä onkin migreeni.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:18"]
Tekee paljon työtä eduskuntaryhmässä. Merkittävä taustavaikuttaja.
[/quote]
Mutta eihän se voi tehdä paljon töitä kun sillä on migreeni. Se laukeaa stressistä.
Muistankohan lukeneeni, että migreeni vaivaa. En tiedä minkä tyypin mugreeni, mutta migreeni joka tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:49"]
[/quote]
[/quote]Koska Benkku on jumala, vaikka sillä onkin migreeni.
[/quote]
Miksi?
Mä kuulin oli jotain päänsärkyä sitten ollut. Hulluimmat väittää aurallinen migreeni tms. Saatto olla myös jännityspäänsärkyä