Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Benkku ole koskaan ministeri?

Vierailija
22.04.2015 |

Sellaista tässä olen miettinyt. Ollut tuolla kuitenkin jo vuosikymmenet ja tuollainen vakionaama, ammattipoliitikko. Ja onhan kokkarit hallitukseenkin silloin tällöin päässeet. Eikö se itse halua vai eikö sitä päästetä? Olen kiitollinen vastauksista, mä todella haluisin tietää...

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin 85 viestiä. Luultavasti Benkulla on migreeni?

Vierailija
2/96 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Case closed? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsii kovista migreenikohtauksista. Kun olin lapsi, jouduin sairaalaan kovan migreenikohtauksen takia ja minulla oli niitä usein. Äitini oli kerran työn puolesta samassa seurueessa Ben Z:n kanssa kun sai puhelun, että minä jouduin kohtauksen takia myöhään illalla sairaalaan. Äitini alkoi tehdä lähtöä ja sanoi ohimennen mikä minulla oli. Ben oli tullut juttelemaan äidin kanssa ja pyytänyt kertomaan minulle, että migreenin kanssa voi elää hyvää elämää vaikka ei pääsekään presidentiksi, lentäjäksi tai kirurgiksi. Pitää järjestellä arkensa niin, että vaikka mitä tapahtuisi, ruoka- ja unirytmi pysyvät hyvinä ja stressitasot aina kohtuullisena. Migreeniä sairastavan pitää pystyä sanomaan ei, en voi enkä ehdi tehdä kaikkea. Nämä neuvot auttoivat minua enemmän kuin lääkitys, kiitos siitä Benille!

Vierailija
4/96 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benillä on migreeni

Vierailija
5/96 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajatausta. Samasta syystä Nasimasta ei voi tulla ministeriä koskaan

Vierailija
6/96 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:57"]Maahanmuuttajatausta. Samasta syystä Nasimasta ei voi tulla ministeriä koskaan
[/quote] höps, ben on syntynyt Suomessa ja Suomen kansalainen.

Vierailija
7/96 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla migreeni?

Vierailija
8/96 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:57"]Maahanmuuttajatausta. Samasta syystä Nasimasta ei voi tulla ministeriä koskaan [/quote] höps, ben on syntynyt Suomessa ja Suomen kansalainen.

[/quote]

Joo on syntynyt Suomessa, mutta sai Suomen kansalaisuuden vasta myöhemmin, eli on ollut alunperin jonkun muun maan kansalainen.

Vierailija
9/96 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalainenhan hän alunperin on ja vaimon sukukin on muualta, ainakin isän puolelta muslimeja. Eli on nähtävästi juutalais-muslimi-suomalaisperhe. Muistelen joskus lukeneeni että noudattavat osaa perinteistä. Suomessa on aika paljon maahanmuuttotaustaisia ihmisiä ja lisää maahanmuttajia on tulossa niin paljon kuin ikinä otetaan, ne ei lopu.

Vierailija
10/96 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Riitta Väisänen on kertonut julkisesti migreenistään, ollut usein sairaalahoidossa. Oireet jopa pahentuneet vanhemmiten.

Vierailija
11/96 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

migreeni

Vierailija
12/96 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään migreenit meille kuulu, jokaisella on jotain. Jos pystyy täysipainoisesti työn hoitamaan ja on pystynyt kautta vuosikymmenten istumaan kaikenlaisissa kokkareissa ja keskustan kovassa hälinässä kahviloissa eikä nähtävästi haittaa nii so what. Itse en kyllä migreenissä jaksaisi kahviloissa pörrätä mutta ehkä se näkyvyys on niin tärkeää.

Vierailija
13/96 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Se ei varmaan halua.

Vierailija
14/96 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni. 

Vierailija
15/96 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli joku migreeni tms vaiva, ettei kestä liikaa stressiä.

Vierailija
16/96 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsii migreenistä eli terveyssyyt taustalla. Hänen omilta nettisivuilta joskus luin.

Vierailija
17/96 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha migreeni Benillä joten siksi ei voi.

Vierailija
18/96 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän kärsii kroonisesta migreenistä eikä siksi ole halunnut ryhtyä ministeriksi. Lähde: Wikipedia

Vierailija
19/96 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsii todella vakavasta migreenistä ja ei siitä syystä ole koskaan halunnut. Kertonut joskus aiheesta itse julkisuudessa. Olisi varmasti hallituksen vakiokalustoa ollut muuten.

Vierailija
20/96 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, oho, kiitos! Olipa tylsä syy :( Odotin kovasti, että se ei itse halua tai sitä ei päästetä tositoimiin ja jännitin vastausta :(

Kiitos teille, mysteeri ratkaistu! :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän