Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitään henkivaltoja ei ole olemassa.

Vierailija
22.04.2015 |

Miten ihmeessä jotkut uskovaiset ovat niin sekaisin, että kuvittelevat omilla aivoillaan ajattelevan ihmisen olevan saatanan vallassa? 

Esimerkiksi meditoinnissa ei ole mitään yliluonnollista. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät uskovat kuvittele omilla aivoillaan ajattelevan ihmisen olevan henkivaltojen vallassa. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö  niitä valtoja ja henkiä olisi olemassa ja etteivätkö ne maailmassa vaikuttaisi.

Vierailija
2/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs todistat ettei ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:52"]

[/quote]No, sillä että olen meditoinut ja käynyt akupunktiossa. Olenko nyt demonien valtaama? En! Tuollainen väite muistuttaa lähinnä keskiaikaisia noitavainoja. ap 

Vierailija
4/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepas tämä ääneen siellä kotonasi ja kerro mitä tapahtui:

Markuksen evankeliumi luku 1:

21. Ja he saapuivat Kapernaumiin; ja hän meni kohta sapattina synagoogaan ja opetti.
22. Ja he olivat hämmästyksissään hänen opetuksestansa, sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin kirjanoppineet.
23. Ja heidän synagoogassaan oli juuri silloin mies, jossa oli saastainen henki; ja se huusi
24. sanoen: "Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, Jeesus Nasaretilainen? Oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä."
25. Niin Jeesus nuhteli sitä sanoen: "Vaikene ja lähde hänestä".
26. Ja saastainen henki kouristi häntä ja lähti hänestä huutaen suurella äänellä.

Vierailija
5/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa ei ole.

Vierailija
6/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Todistustaakka on aina järjen/tieteenvastaisten idioottimaisten väitteiden esittäjillä. Elikkä hihhuleilla.

Vierailija
7/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:17"]

[/quote]

Todistustaakka on aina järjen/tieteenvastaisten idioottimaisten väitteiden esittäjillä. Elikkä hihhuleilla.

[/quote]Eiköhän se tässä tapauksessa ole ap:lla joka aloitti esittämällä väitteen.

Vierailija
8/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:54"]

[/quote]No, sillä että olen meditoinut ja käynyt akupunktiossa. Olenko nyt demonien valtaama? En! Tuollainen väite muistuttaa lähinnä keskiaikaisia noitavainoja. ap 

[/quote]Muistuttaako? Keskiajan noitavainot kohdistuivat ihmisiin joita todella kidutettiin ja surmattiin julmilla tavoilla. Miten sen toteamisen että henkivaltoja on olemassa voi verrata noitavainoihin?

Vierailija
9/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:54"]

[/quote]Voisin kuvitella että jos joku olisi demonien valtaama hän ei itse sitä ymmärtäisi tai ainakaan myöntäisi. Enkä nyt tarkoita tätä jota lainasin vaan mietin että onko se sitten todiste kun hän ei ole niiden vallassa niin niitä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi