MITÄ MUSAA KUUNTELET, IKÄ?
Kommentit (55)
Alapeukuttaja iskenyt tähänkin ketjuun, ihan yllättäen.
Olen 42-vuotias mies ja kuuntelen etupäässä extreme metallia. Mitä undergroundimpaa, sitä parempaa. Lempiharrastukseni on netin avulla etsiä huippuhyviä bändejä, joista kukaan ei ole koskaan kuullutkaan. Vai tiesikö muka joku täällä, että Nazghorin The Left Hand of Bathomet olisi näin hyvä biisi?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:58"]
Olen 42-vuotias mies ja kuuntelen etupäässä extreme metallia. Mitä undergroundimpaa, sitä parempaa. Lempiharrastukseni on netin avulla etsiä huippuhyviä bändejä, joista kukaan ei ole koskaan kuullutkaan. Vai tiesikö muka joku täällä, että Nazghorin The Left Hand of Bathomet olisi näin hyvä biisi?
[/quote]
Taidat sitten olla extremehipsteri? :D
RnB, Soul, dance hall, salsa, reggeaton, club musaa a suomipoppia.
ikää 39v
Metallia, trancea, trip hopia, ambientia ja räppiä. Räppiä teen myöskin itse. :) Nainen 27v.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:58"]
[/quote]
Itseasiassa tiesin. Yhdessä Blut Aus Nordin ja Alghazanthin uusimpien kanssa yksi parhaista bläkkislevyistä muutamaan vuoteen.
T: #38, jolta unohtui myös omasta viestistä mainita, että nainen 36 vuotta.
Kuuntelen enimmäkseen videopelien ja leffojen soundtrackejä..
N22
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:57"]
- Arvo Pärt, Zbigniew Preisner, Michael Nyman, Philip Glass, Max Richter, The Best Pessimist. N35
[/quote]
Glassista tuli vaan mieleen Koyaanisqatsi, joka pyörii paraikaa Yle Teemalla ja Areenassa...
Enimmäkseen (black) metallia
Poika 22 vee
Deep Forest, Ennio Morricone, Brian Eno, Dr. Feeldoog, King Crimson.
N47
Irinaa, Dingoa, Maija Vilkkumaata, Popedaa, Miljoonasadetta, Olavi Virtaa, Happoradiota.
Tosin tällä hetkellä päivittäin soi eniten Fröbelin Palikat: Leijonaa mä metsästän.
Nainen 38.