Ei 27v kokematon mies saa enää naista
Elämä on ohi, tämä oli tässä. Naisia ei näy, koskaan.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Suomimiehillä on huonot sosiaaliset taidot ja siihen kun yhdistää nirsouden ja ylimielisyyden niin avot! Plus rumuus🤢🤮
Tässä taas puhutaan varmaan siitä omasta puolisosta eikä yleistetä miesv ihakiimassa?
Vierailija kirjoitti:
Kun kirjoitatte näille neuvoja ja vinkkejä niin muistakaa, että ette saa ystävällistä sanaa vastapalvelukseksi. Tämäkin Torsti luultavasti viettää kaiken täällä käyttämänsä ajan naisvihaa levittäen. Miksi vaivaudutte?
lainaus ketjussa: Suomimiehillä on huonot sosiaaliset taidot ja siihen kun yhdistää nirsouden ja ylimielisyyden niin avot! Plus rumuus🤢🤮
Tästä sitten pitäisi olla kiitollinen?
-ohis
Kyllä saa. Itsekin onnistuin löytämään parisuhteen, vaikka neitsyys meni vasta 26 vuotiaana maksullisen kanssa. Pitää vaan alkaa treffailla naisia.
Suurin ongelma itsellä oli, että olin liian ujo ja kiltti, enkä ymmärtänyt että miehen pitää aina tehdä aloitteet. Kävin treffeillä (city lehden nettipalstan kautta), mutta nainen ei enää halunnut 2-4 treffin jälkeen nähdä. Miksi? No, en ymmärtänyt että minun pitäisi miehenä osoittaa kiinnostus (muutenkin kuin kaverina), ja kun en tehnyt niin, naiset olettivat etten ole kiinnostunut. Kun ymmärsin, että pitää suukottaa yms. niin alkoi hommat etenemään. Mies siis tekee tommoset aloitteet, alkaa suudella ja nainen estää, jos ei halua. Nainen ei tee koskaan aloitetta.
Tosin, omia lapsia on vaikea saada, kun tuossa iässä naiset ovat jo tokalla tai kolmannella kierroksella, ja lapset on jo tehty, jos niitä halutaan. Itse en onnistunut lapsia saamaan, kun en koskaan löytänyt naista, joka niitä haluaisi kanssani. Mutta, parempi parisuhteessa, kuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kirjoitatte näille neuvoja ja vinkkejä niin muistakaa, että ette saa ystävällistä sanaa vastapalvelukseksi. Tämäkin Torsti luultavasti viettää kaiken täällä käyttämänsä ajan naisvihaa levittäen. Miksi vaivaudutte?
lainaus ketjussa: Suomimiehillä on huonot sosiaaliset taidot ja siihen kun yhdistää nirsouden ja ylimielisyyden niin avot! Plus rumuus🤢🤮
Tästä sitten pitäisi olla kiitollinen?
-ohis
Kuvaavaa että näet tuon esimerkin etkä esim tätä:
"Kylläpäs saat. On monia naisiakin tuon ikäisiä "kokemattomia". Ja muutenkin omasta mielestä ei seurustelua pitäisi ajatella siinä mielessä että onko sulla siitä kokemusta. Jokainen ihminen jonka kohtaat on erilainen ja ei samat seurustelun tavat sovi jokaisessa parisuhteessa. Enemmänkin kuin hankkii ns kokemusta on tärkeämpi kehittyä ihmisenä jotta pystyy olemaan vuorovaikutuksessa oli se sitten kumppanin tai vaikka kaverin kanssa."
Mutta naivihan tuon kirjoittanut nainen tietysti on. Ei tiedosta kirjoittavansa miehelle jonka harrastus on todennäköisesti naissukupuolen lyttääminen netissä. Silti me naiset vaan jaksetaan neuvoa ja kannustaa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tutustumista esimerkiksi Redditin theredpill-keskustelualueeseen. Sain itse sieltä erinomaisia vinkkejä koskien sitä mitä naiset haluavat ja miten he ajattelevat. Olin 26veenä vielä totaalikokematon, mutta päätin tehdä asialle jotain. PUA-kirjallisuus tarjoaa myös hyviä vinkkejä kunhan niitä vaan lukee sopivan kriittisesti ja avoimin mielin.
Tärkeintä on se, ettet ole ylipainoinen ja käyt jossain töissä. Mitä parempaan kuntoon itsesi treenaat, sitä todennäköisemmäksi naisen saanti muuttuu (ja voit itsekin valita tarkemmin etkä tyytyä ensimmäiseen saatavilla olevaan yyhoohon).
Tuo ylipaino on se fataali vika, jolloin mies ei kelpaa. Itsekin laihdutin 30kg ja yllättäen aloin kelvata jopa ihan baarissa.
Jos on ylipainoinen, se on fataali vika, eikä millään muulla ole mitään väliä (ellei ole oikeasti rikas tai vaikutusvaltainen).
Juuri nyt mahdollisuutesi nousevat kohisten. No miksi? Rokkikukot kuolevat 27-vuotiaina ja naisresurssia vapautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tutustumista esimerkiksi Redditin theredpill-keskustelualueeseen. Sain itse sieltä erinomaisia vinkkejä koskien sitä mitä naiset haluavat ja miten he ajattelevat. Olin 26veenä vielä totaalikokematon, mutta päätin tehdä asialle jotain. PUA-kirjallisuus tarjoaa myös hyviä vinkkejä kunhan niitä vaan lukee sopivan kriittisesti ja avoimin mielin.
Tärkeintä on se, ettet ole ylipainoinen ja käyt jossain töissä. Mitä parempaan kuntoon itsesi treenaat, sitä todennäköisemmäksi naisen saanti muuttuu (ja voit itsekin valita tarkemmin etkä tyytyä ensimmäiseen saatavilla olevaan yyhoohon).
Tuo ylipaino on se fataali vika, jolloin mies ei kelpaa. Itsekin laihdutin 30kg ja yllättäen aloin kelvata jopa ihan baarissa.
Jos on ylipainoinen, se on fataali vika, eikä millään muulla ole mitään väliä (ellei ole oikeasti rikas tai vaikutusvaltainen).
Sama on naisillakin ja lihavasta naisesta puhutaan PALJON rumempaan sävyyn kuin lihavasta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama on naisillakin ja lihavasta naisesta puhutaan PALJON rumempaan sävyyn kuin lihavasta miehestä.
Tämä on loogista, sillä miehen on totuttu olevan isokokoinen ja naisen pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Hei kokematon, etsi jostain itsellesi kokenut vähän vanhempi naismentori seksihommiin.
Tämä oli oikeasti hyvä neuvo. Kumppaniinsa tyytymättömiä keski-ikäisiä naisia riittää. Pian riittäisi kokemusta vaikka jakaa muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Mä vein poikuuden 44vuotiaalta mieheltä tänä vuonna.
Hieno teko, respektiä!
Ei saa enää.
Ei ole koskaan saanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomat pojat saa olla ilman. Naisille on tärkeintä että kundi on kelvannut muillekin. Se on eräänlainen laatusertifikaatti. Jos se puuttuu, niin, well, oma käsi ja maksulliset on basically se mitä jää jäljelle.
No varmaan se on noin kokeneiden naisten kanssa. Mutta kun ei me kaikki kauniit naisetkaan olla mitään kovaksi keitettyjä konkareita. Ja ihan samaa näkee kyllä miehilläkin, että ne paljon kokeneet itsevarmat naiset kiinnostaa aina enemmän kuin kokematon jääkuningatar tuppisuu.
Kai siinä on sekin selittäjä, että on helpompi lähestyä ihmistä joka ei ole sosiaalisesti ihan jumissa.
Ei kai kukaan jaksa tuppisuista jääkuningatarta piirittää kauaa, vaikka kuinka kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Vaikka sinkkuus on yhä yleisempää, niin jos se olisi paljossa kiinni vain elopainon määrästä, niin hyvää ei lupaa muutaman vuoden takainen iltiksen juttu, jonka mukaan vain joka neljäs yli 30 vuotias suomalainen on ns. normaalipainoinen (https://www.is.fi/terveys/art-2000006250077.html).
Itse olen hoikka, etten sanoisi urheilullinen onko ulkoinen olemukseni sitten syy sinkkuuteeeni vai seuraus. - Uskon näet, että optimaalisin pari itselleni olisi suunnulleen samantapaiset elintavat omaava. - Toki liikunnan harrastaminen on vain yksi osa minua vaan sen lisäkis tykkään mm. lukea ja kun korona hellittää, niin olisi kiva lähteä matkustaa ja tehdä lyhyempi tai vähän pidempi reissu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin kokematon, jos sillä tarkoitetaan seksinharrastamista kumppanin kanssa. Mutta en minä nyt niin hölmö ole, että asian ensimmäisten joukossa kertosin kenellekään. - Minun kohtaloni on ollut, että olen parhaimmassakin tapauksessa saanut naisista kavereita tai ystäviä itselleni.
Jos pitäisi valita, että vaihtaisinko kaiken ne platoonisiksi jääneet suhteeni naisten kanssa vaikkapa 100 seksikokemukseen niin vastaus olisi selvä en vaihtaisi. En vaikka en osaa tai kykene pitämään itseäni aseksuaalina. Ja ennen kuin joku kysyy, niin en myöskään homona tai vaikka erityisen uskonnollisen tai muun vakamuksen omaavana.
En odota, että mahd. seksikumppani pitäsi yhtä kokematon kuin minä tai edes lähes yhtä kokematon, miksi niin edes tekisin? - Mutta olisi kuitenkin mukava vielä josku kiva opetella jonkun kanssa yhdessä
Kaikilla meillä on historiamme. Kyse on siitä kykenemmekö olla historiamme kanssa sinut.
Minä voin. Mieluummin kannan poikuuden ylpeydellä sen sijaan, että pyrksiin siitä, jotenkin väksin eroon. En myöskään ole oikein kokenut, että haluaisin maksaa "alan ammattilaiselle" (tai kenellekään muulle sen ottamisesta.
Minua on joskus hymyilyttänyt kun joku on vastaavantapaisessa keskustelussa tuonut esiin Andyn elokuvasta 40 ja neitsyt. - Vaikka kyse on fiktio leffastsa, niin minustakin siinä on paljon sellaistam joka minun olisi mutkatonta pitää paljossa todellisena.
Kenen ongelma on oikeastaan se, että on vanhemapana, sanotaanko yli 35 vuotiaanna poikuustallella? - Ja miksi? - En minä ainakaan erota kenenkään seksi kokemuksia päältä päin. Ja jotenkin olen kokenut vastenmileisenä heidän puheensa., jotka ovat syystä tai tosiesta kokeneet tarvetta avautua omista seksikokemuksistaan julkisesti. - Olkoonkin,että seksi kumppanin kanssa on mitä tavallisin asia, eikä mikään erityinen ansio.
Ei se, että itselläni on vielä poikuus tallella ole sen paremmin mikään ansio tai tavoite; näin nyt vain on käynyt.- Olisi voinut käydä toisinkin.
Kysyit kenen ongelma poikuutesi on. Se kääntyy sun ongelmaksi kun et kelpaa naisille. Naisen ei halua poikulia koska siinä on pakko naisen logiikalla olla jotain vialla eikä nainen uskalla ottaa riskiä. Ties mikä katkarapu tms you know kierre on loputun ja itseään vahvistava,poikuus siis
En tiedä miten kuvailla sitä iloa jka tyytyväisyyttä, mikä minulla on kavereistani joita on ilokseni ja onnekseni (jne) niin miehiä kuin naisia.
Kokisin valehhtelevani, jos väittäisin, että en kelpaa naisille. Mutta seksikumppaninani en kyllä enää osaa heistä enää ketään pitää sen jälkeen on käynyt selväksi, että olemme "vain" kavereita tai ystäviä.
Tiedän kyllä, että joillakin saattaa olla kokonaisia ihmissuhteita tai yksittäinenkin ihmissuhde, jossa ei toisen kanssa ole oikeastaan mitään yhteistä kuin jaettu seksi mutta itselläni ei ole ollut halua tällaiseen "säätöön".
Olisi kieltämättä vähintäänkin hieman hämmentävää, jos nyt joku kaverini haluaisi päättää kaveruutensa tai ystävyytensä minun kanssani jos tietäisi, että en ole eläessäni harrastanut seksiä kumppanin kanssa. - Mutta kummasta tämä hänen päätöksensä kertoisi enemmän minusta vai hänestä?
Eipä tuolla väljä mutta hämmästyttää, miten korkealle osa haluaa nostaa seksin harrastamsien kyse on kuitenkin minusta ihan tavanomaisesta ja normaalista jutusta, eikä edes mistään kovin ihmeellisestä. Sanon näin, vaikka en omakohtaisesti omaa, kuten todettua omaa kokemusta.
Kuten ed. mainitsemani Andy (elokuvassa 40 ja neitsyt(mies) olen perustyttyväinen elämääni. Tulen toimeen. En ole erityisen rikas jos en köyhäkään. Pidän huolta niin itsestäni kuin ympäristöstäni. Olen kai hieman naivi ja sinisilmäinen kun en oikeastaan edes tiedä, mitä menetän jos eläisin loppuikänikin sinkkuna; joka toki on eriasia kuin vailla kokemusta seksistä kumppanin kanssa. Ja tottahan toki minullakin on ollut kauteni jolloin olisi ollut valmis harrastamaan seksiä melkein kenen hyvänsä kanssa mutta onneksi tuo aika on jo takana.
Olisi näet kovin kuluttavaa ja kovin mustavalkoista, jos alkaisi arvioimaan jokaista kohtaamaansa naista enemmän ja vähemmän potenttiaalisena seksikumppanina. Sen sijaan olen hyvilläni siitä, että voin nykyisin kohdatat naisia ennakkoluulottomasti ja avoimesti ja jos välillimme kehkeytyy jotain positiivista niin hyvä, ellei niin ei sitten. - Pakko muuten vielä sanoa, että vielä kertaakaan en ole kohdannut sellaista naista, joka olisi ollut erityisn kiinnostunut tietämään heppini koon, tai saamaan siitä vaikka kuvan. Luulenkin, että minulla kavereina ja ystävinä varsin fiksuja ja eikä yhtään hullumman näköisiä naisia.
OT. Kirjoitat hyvin ja vaikutat todella mukavalta mieheltä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin lyhyistä miehistä. - Vaikka harva meistä on omaa pituuttaan saanut tai voinut valita. (Tällä palstalla toki kohtaa heitä. joille pituus on samanlainen valinnan paikka kuin oman asunnon sijainti tai nenän muoto)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy maksullisissa niin opit pelaamaan naisten kanssa.
Ja hankkii sen herpeksen heti alkuun :D
Herpes naiselta on vain ajan kysymys.
Se on kumma miten "neitsyelläkin" naisella on herpes
Ja mieheltäkö sitä ei saa? Herpes on maksullisella todennäköisempi.
No ei täältä vauva-palstalta ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kokematon, etsi jostain itsellesi kokenut vähän vanhempi naismentori seksihommiin.
27-vuotias kokematon on jo liian outo niille. Joltain parikymppiseltä voi vielä olla söpöä viedä poikuus.
Kokenut naismentori ei halua sekaantua "lapsiin". Lapsihan se parikymppinen naismentorin mielestä on. Miehistä en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27-vuotias kokematon on jo liian outo niille. Joltain parikymppiseltä voi vielä olla söpöä viedä poikuus.
Kokenut naismentori ei halua sekaantua "lapsiin". Lapsihan se parikymppinen naismentorin mielestä on. Miehistä en osaa sanoa.
Hoh-hoijaa... Jos iät olisi toisinpäin e. nainen nuorempi kuin mies niin harva jaksaisi asiaan kiinnittää sen kummemmin huomiota; jollei ikäero ole puoltavuosisataa (50 vuotta) jolloin saatettaisiin kysyä, että onko Danny löytänyt / saanut itselleen uuden kumppanin.