Ei 27v kokematon mies saa enää naista
Elämä on ohi, tämä oli tässä. Naisia ei näy, koskaan.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koke⁷mattomat pojat saa olla ilman. Naisille on tärkeintä että kundi on kelvannut muillekin. Se on eräänlainen laatusertifikaatti. Jos se puuttuu, niin, well, oma käsi ja maksulliset on basically se mitä jää jäljelle.
Etkö tajua tota paradoksia ollenkaan? Että naiselle kelpaa vain kokenut mies joka on muidenkin naisten mielestä laadukas mies, mutta miehet, varatutkin, janoaa jopa itseään rahasta myyviä tuhansia munia nähneitä kokeneita naisia.
Jokin siinä kokeneisuudessa teitäkin siis viehättää? Muuten pysyisitte kaukana kokeneista naisista.Puhkinussittuja kokeneita naisia ei olisi olemassakaan, ellei miehet niistä tykkäisi.
Ymmärrät tahallasi väärin kun kuvasin (kiusallisesti ?) naisten ominaisuuksia ?
Miehet haluaa vain seksiä, ja jos saa valita paljon käytetyn ja vähän käytetyn välillä niin ilman muuta vähän käytetty. Tässä on miesten ja naisten ajattelutavan olennainen ero. Nainen valitsee mieluummin sen jäbän joka on maannut mahdollisimman monta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne naiset tietää, että ap olet kokematon?
Sen näkee miehen olemuksesta.
Näyttääkö Brad Pitt mielestäsi kokemattomalta?
En erota mistään hänen kokeneisuuttaan; mistä minun pitäsi erottaa Pittissä hänen kokeneisuutensa?
Mun työpaikalla on miehiä, jotka ovat varsin kaukana jostain Brad Pittistä. Kolme-nelikymppisiä kaljuuntuvia kaljamahaisia ukonrähjykkeitä. Kaikki naimisissa olleet jo varmaan kyllästymiseen asti. Yhdelläkään ei ole iso leuka eikä varsinkaan mallipojun kroppa, kaukana siitä 😀. Kummasti ovat hekin löytäneet aikoinaan naisen. Kai tässä on se, että pitää nuorena aktivoitua, eikä vaan pelata kotona netissä. Koska naiset kyllä luovuttaa nopeasti jos kukaan mies ei kiinnostu. Turha syyttää muita, naisia tai miehiä, jos olet vain istunut koneella pelaamassa.
Olen vähän huolissani tästä nuoresta polvesta, koska meillä näkee hyvin ettei nuoret miehet työpaikalla osaa/halua jutella keskenään. Kaikilla on kuulokkeet päässä ja kuunnellaan vaan jotain podcasteja. Tytöt kyllä juttelevat enemmän keskenään, jos löytyy saman ikäinen kaveri. Nuoret miehet eivät tunnu oikein ymmärtävän, että iän myötä tutustuminen muihin vaikeutuu.
Sitä ainoaa avoimen mielen aikaa ei kannattaisi tuhlata pitämällä luurit korvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomat pojat saa olla ilman. Naisille on tärkeintä että kundi on kelvannut muillekin. Se on eräänlainen laatusertifikaatti. Jos se puuttuu, niin, well, oma käsi ja maksulliset on basically se mitä jää jäljelle.
Ja miesten mielestä on sitten pelkkää plussaa sellainen nainen, joka ei ole koskaan kelvannut kellekään miehelle?
Ei, vaan mies ratkaisee asian itsenäisesti eikä siihen vaikuta se mitä muut miehet ajattelevat naisesta. Naiset eivät ota sitä hylkiötä joka ei kelpaa muillekaan naisille, koska siinä on pakko olla jotain vikaa (kuten poikuus )
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin kokematon, jos sillä tarkoitetaan seksinharrastamista kumppanin kanssa. Mutta en minä nyt niin hölmö ole, että asian ensimmäisten joukossa kertosin kenellekään. - Minun kohtaloni on ollut, että olen parhaimmassakin tapauksessa saanut naisista kavereita tai ystäviä itselleni.
Jos pitäisi valita, että vaihtaisinko kaiken ne platoonisiksi jääneet suhteeni naisten kanssa vaikkapa 100 seksikokemukseen niin vastaus olisi selvä en vaihtaisi. En vaikka en osaa tai kykene pitämään itseäni aseksuaalina. Ja ennen kuin joku kysyy, niin en myöskään homona tai vaikka erityisen uskonnollisen tai muun vakamuksen omaavana.
En odota, että mahd. seksikumppani pitäsi yhtä kokematon kuin minä tai edes lähes yhtä kokematon, miksi niin edes tekisin? - Mutta olisi kuitenkin mukava vielä josku kiva opetella jonkun kanssa yhdessä
Kaikilla meillä on historiamme. Kyse on siitä kykenemmekö olla historiamme kanssa sinut.
Minä voin. Mieluummin kannan poikuuden ylpeydellä sen sijaan, että pyrksiin siitä, jotenkin väksin eroon. En myöskään ole oikein kokenut, että haluaisin maksaa "alan ammattilaiselle" (tai kenellekään muulle sen ottamisesta.
Minua on joskus hymyilyttänyt kun joku on vastaavantapaisessa keskustelussa tuonut esiin Andyn elokuvasta 40 ja neitsyt. - Vaikka kyse on fiktio leffastsa, niin minustakin siinä on paljon sellaistam joka minun olisi mutkatonta pitää paljossa todellisena.
Kenen ongelma on oikeastaan se, että on vanhemapana, sanotaanko yli 35 vuotiaanna poikuustallella? - Ja miksi? - En minä ainakaan erota kenenkään seksi kokemuksia päältä päin. Ja jotenkin olen kokenut vastenmileisenä heidän puheensa., jotka ovat syystä tai tosiesta kokeneet tarvetta avautua omista seksikokemuksistaan julkisesti. - Olkoonkin,että seksi kumppanin kanssa on mitä tavallisin asia, eikä mikään erityinen ansio.
Ei se, että itselläni on vielä poikuus tallella ole sen paremmin mikään ansio tai tavoite; näin nyt vain on käynyt.- Olisi voinut käydä toisinkin.
Kysyit kenen ongelma poikuutesi on. Se kääntyy sun ongelmaksi kun et kelpaa naisille. Naisen ei halua poikulia koska siinä on pakko naisen logiikalla olla jotain vialla eikä nainen uskalla ottaa riskiä. Ties mikä katkarapu tms you know kierre on loputun ja itseään vahvistava,poikuus siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koke⁷mattomat pojat saa olla ilman. Naisille on tärkeintä että kundi on kelvannut muillekin. Se on eräänlainen laatusertifikaatti. Jos se puuttuu, niin, well, oma käsi ja maksulliset on basically se mitä jää jäljelle.
Etkö tajua tota paradoksia ollenkaan? Että naiselle kelpaa vain kokenut mies joka on muidenkin naisten mielestä laadukas mies, mutta miehet, varatutkin, janoaa jopa itseään rahasta myyviä tuhansia munia nähneitä kokeneita naisia.
Jokin siinä kokeneisuudessa teitäkin siis viehättää? Muuten pysyisitte kaukana kokeneista naisista.Puhkinussittuja kokeneita naisia ei olisi olemassakaan, ellei miehet niistä tykkäisi.
Miehet haluaa vain seksiä, ja jos saa valita paljon käytetyn ja vähän käytetyn välillä niin ilman muuta vähän käytetty. Tässä on miesten ja naisten ajattelutavan olennainen ero. Nainen valitsee mieluummin sen jäbän joka on maannut mahdollisimman monta naista.
No huhhuh, pidä vaan tuo ajattelusi. Sehän kertoo pelkästään siitä minkälaisia naisia SINÄ himoitset. Minä en noihin kuulu. Minä olin se sinäruusu jota et sinäkään koskaan edes huomannut, vaikka olit samanlainen nössö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomat pojat saa olla ilman. Naisille on tärkeintä että kundi on kelvannut muillekin. Se on eräänlainen laatusertifikaatti. Jos se puuttuu, niin, well, oma käsi ja maksulliset on basically se mitä jää jäljelle.
Ja esittämässäni ei ollut paradoksia. Lue teesini ja viisastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa vain seksiä, ja jos saa valita paljon käytetyn ja vähän käytetyn välillä niin ilman muuta vähän käytetty. Tässä on miesten ja naisten ajattelutavan olennainen ero. Nainen valitsee mieluummin sen jäbän joka on maannut mahdollisimman monta naista.No huhhuh, pidä vaan tuo ajattelusi. Sehän kertoo pelkästään siitä minkälaisia naisia SINÄ himoitset. Minä en noihin kuulu. Minä olin se sinäruusu jota et sinäkään koskaan edes huomannut, vaikka olit samanlainen nössö.
Monet ajatteevat samoin. Miehille naisen aiempi kova käyttöhistoria ei ole plussa. Naisilla päinvastoin on.
Minun eka kerta oli 26-vuotiaana 21-v niin ikään neitsyen kanssa. Ihan tarpeeksi on sen jälkeen ehtinyt saada pesää.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin kokematon, jos sillä tarkoitetaan seksinharrastamista kumppanin kanssa. Mutta en minä nyt niin hölmö ole, että asian ensimmäisten joukossa kertosin kenellekään. - Minun kohtaloni on ollut, että olen parhaimmassakin tapauksessa saanut naisista kavereita tai ystäviä itselleni.
Jos pitäisi valita, että vaihtaisinko kaiken ne platoonisiksi jääneet suhteeni naisten kanssa vaikkapa 100 seksikokemukseen niin vastaus olisi selvä en vaihtaisi. En vaikka en osaa tai kykene pitämään itseäni aseksuaalina. Ja ennen kuin joku kysyy, niin en myöskään homona tai vaikka erityisen uskonnollisen tai muun vakamuksen omaavana.
En odota, että mahd. seksikumppani pitäsi yhtä kokematon kuin minä tai edes lähes yhtä kokematon, miksi niin edes tekisin? - Mutta olisi kuitenkin mukava vielä josku kiva opetella jonkun kanssa yhdessä
Kaikilla meillä on historiamme. Kyse on siitä kykenemmekö olla historiamme kanssa sinut.
Minä voin. Mieluummin kannan poikuuden ylpeydellä sen sijaan, että pyrksiin siitä, jotenkin väksin eroon. En myöskään ole oikein kokenut, että haluaisin maksaa "alan ammattilaiselle" (tai kenellekään muulle sen ottamisesta.
Minua on joskus hymyilyttänyt kun joku on vastaavantapaisessa keskustelussa tuonut esiin Andyn elokuvasta 40 ja neitsyt. - Vaikka kyse on fiktio leffastsa, niin minustakin siinä on paljon sellaistam joka minun olisi mutkatonta pitää paljossa todellisena.
Kenen ongelma on oikeastaan se, että on vanhemapana, sanotaanko yli 35 vuotiaanna poikuustallella? - Ja miksi? - En minä ainakaan erota kenenkään seksi kokemuksia päältä päin. Ja jotenkin olen kokenut vastenmileisenä heidän puheensa., jotka ovat syystä tai tosiesta kokeneet tarvetta avautua omista seksikokemuksistaan julkisesti. - Olkoonkin,että seksi kumppanin kanssa on mitä tavallisin asia, eikä mikään erityinen ansio.
Ei se, että itselläni on vielä poikuus tallella ole sen paremmin mikään ansio tai tavoite; näin nyt vain on käynyt.- Olisi voinut käydä toisinkin.
Kysyit kenen ongelma poikuutesi on. Se kääntyy sun ongelmaksi kun et kelpaa naisille. Naisen ei halua poikulia koska siinä on pakko naisen logiikalla olla jotain vialla eikä nainen uskalla ottaa riskiä. Ties mikä katkarapu tms you know kierre on loputun ja itseään vahvistava,poikuus siis
En tiedä miten kuvailla sitä iloa jka tyytyväisyyttä, mikä minulla on kavereistani joita on ilokseni ja onnekseni (jne) niin miehiä kuin naisia.
Kokisin valehhtelevani, jos väittäisin, että en kelpaa naisille. Mutta seksikumppaninani en kyllä enää osaa heistä enää ketään pitää sen jälkeen on käynyt selväksi, että olemme "vain" kavereita tai ystäviä.
Tiedän kyllä, että joillakin saattaa olla kokonaisia ihmissuhteita tai yksittäinenkin ihmissuhde, jossa ei toisen kanssa ole oikeastaan mitään yhteistä kuin jaettu seksi mutta itselläni ei ole ollut halua tällaiseen "säätöön".
Olisi kieltämättä vähintäänkin hieman hämmentävää, jos nyt joku kaverini haluaisi päättää kaveruutensa tai ystävyytensä minun kanssani jos tietäisi, että en ole eläessäni harrastanut seksiä kumppanin kanssa. - Mutta kummasta tämä hänen päätöksensä kertoisi enemmän minusta vai hänestä?
Eipä tuolla väljä mutta hämmästyttää, miten korkealle osa haluaa nostaa seksin harrastamsien kyse on kuitenkin minusta ihan tavanomaisesta ja normaalista jutusta, eikä edes mistään kovin ihmeellisestä. Sanon näin, vaikka en omakohtaisesti omaa, kuten todettua omaa kokemusta.
Kuten ed. mainitsemani Andy (elokuvassa 40 ja neitsyt(mies) olen perustyttyväinen elämääni. Tulen toimeen. En ole erityisen rikas jos en köyhäkään. Pidän huolta niin itsestäni kuin ympäristöstäni. Olen kai hieman naivi ja sinisilmäinen kun en oikeastaan edes tiedä, mitä menetän jos eläisin loppuikänikin sinkkuna; joka toki on eriasia kuin vailla kokemusta seksistä kumppanin kanssa. Ja tottahan toki minullakin on ollut kauteni jolloin olisi ollut valmis harrastamaan seksiä melkein kenen hyvänsä kanssa mutta onneksi tuo aika on jo takana.
Olisi näet kovin kuluttavaa ja kovin mustavalkoista, jos alkaisi arvioimaan jokaista kohtaamaansa naista enemmän ja vähemmän potenttiaalisena seksikumppanina. Sen sijaan olen hyvilläni siitä, että voin nykyisin kohdatat naisia ennakkoluulottomasti ja avoimesti ja jos välillimme kehkeytyy jotain positiivista niin hyvä, ellei niin ei sitten. - Pakko muuten vielä sanoa, että vielä kertaakaan en ole kohdannut sellaista naista, joka olisi ollut erityisn kiinnostunut tietämään heppini koon, tai saamaan siitä vaikka kuvan. Luulenkin, että minulla kavereina ja ystävinä varsin fiksuja ja eikä yhtään hullumman näköisiä naisia.
Suomimiehillä on huonot sosiaaliset taidot ja siihen kun yhdistää nirsouden ja ylimielisyyden niin avot! Plus rumuus🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Käy maksullisissa niin opit pelaamaan naisten kanssa.
Ja hankkii sen herpeksen heti alkuun :D
Vierailija kirjoitti:
mihin sä tarviit naista?! Kassien tyhjentämiseen? Siedätkin jäädä yksin, vonku.
Tarvitseeko muut miehet naista filosofisiin keskusteluihin?
Vierailija kirjoitti:
mihin sä tarviit naista?! Kassien tyhjentämiseen? Siedätkin jäädä yksin, vonku.
No ei naisia "ystävinä" tarvita yhtään mihinkään, työkavereina kyllä.
No itsehän olen ollut yhdessä kohta 30 täyttävän miehen kanssa vähän yli 2 vuotta, jolla ei ole ollut mitään vakavaa ennen minua. Itsestä se on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
No itsehän olen ollut yhdessä kohta 30 täyttävän miehen kanssa vähän yli 2 vuotta, jolla ei ole ollut mitään vakavaa ennen minua. Itsestä se on kiinni.
Niin. Vaikuttaa myös sille, että mies joka 27 vuotiaana (tai vanhempana) on vailla kokemusta parisuhteesta tai seksistä kumppanin kanssa ja tai molemmista mutta jolla on sekä naisia että miehiä läheisinä ja on yleisemmin tyytyväinen elämäänsä on osalle satuolento...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa vain seksiä, ja jos saa valita paljon käytetyn ja vähän käytetyn välillä niin ilman muuta vähän käytetty. Tässä on miesten ja naisten ajattelutavan olennainen ero. Nainen valitsee mieluummin sen jäbän joka on maannut mahdollisimman monta naista.No huhhuh, pidä vaan tuo ajattelusi. Sehän kertoo pelkästään siitä minkälaisia naisia SINÄ himoitset. Minä en noihin kuulu. Minä olin se sinäruusu jota et sinäkään koskaan edes huomannut, vaikka olit samanlainen nössö.
Monet ajatteevat samoin. Miehille naisen aiempi kova käyttöhistoria ei ole plussa. Naisilla päinvastoin on.
Miksi tähän tympeään asetelmaan, jossa miehen arvon otaksutaan mousevan, mitä enemmän hänellä on seksikumppaneita ja vastaavasti naisilla päinvastoin (,mitä enenmmän naisella otaksutaan olleen seksi kumppaneita, niin sitä vähempi arvoisempi) törmää ja kohtaa tällä(kin) palstalla niin usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän tympeään asetelmaan, jossa miehen arvon otaksutaan mousevan, mitä enemmän hänellä on seksikumppaneita ja vastaavasti naisilla päinvastoin (,mitä enenmmän naisella otaksutaan olleen seksi kumppaneita, niin sitä vähempi arvoisempi) törmää ja kohtaa tällä(kin) palstalla niin usein.
Niin. En itse ainakaan pidä plussana miehillä mitään hirveetä sukupuoli tautien listaa. Miehet sen sijaan jopa maksaa päästäkseen panemaan mahdollisimman monen miehen höyläämää naista.
Suosittelen tutustumista esimerkiksi Redditin theredpill-keskustelualueeseen. Sain itse sieltä erinomaisia vinkkejä koskien sitä mitä naiset haluavat ja miten he ajattelevat. Olin 26veenä vielä totaalikokematon, mutta päätin tehdä asialle jotain. PUA-kirjallisuus tarjoaa myös hyviä vinkkejä kunhan niitä vaan lukee sopivan kriittisesti ja avoimin mielin.
Tärkeintä on se, ettet ole ylipainoinen ja käyt jossain töissä. Mitä parempaan kuntoon itsesi treenaat, sitä todennäköisemmäksi naisen saanti muuttuu (ja voit itsekin valita tarkemmin etkä tyytyä ensimmäiseen saatavilla olevaan yyhoohon).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hankkii sen herpeksen heti alkuun :D
Herpes naiselta on vain ajan kysymys.
Se on kumma miten "neitsyelläkin" naisella on herpes