Olen katkera
Tapasin hyvin erikoisesti miehen, kaikki vaikutti täydelliseltä. Siitä olisi tullut ihana tarina muisteltavaksi, mutta se jäi melko lyhyeksi, koska mies paljastui jotenkin sekopäiseksi henkilöksi. Miksi mikään ihana ei ikinä voi kestää?
Kommentit (4)
No onko tuo ihmekään...Kaikki miehet on päästään vialla
Mulla sama. Mutta mä olen ymmärtänyt, miksi ajauduin kyseiseentilanteeseen. Saat vapaasti hyödyntää ajatusta, kos siitä sattuisi olemaan apua.
Eli olin tyypillisesti nainen, jolle eivät omat tarpeet olleet tuttuja. Tarvitsin miestä, mutta en miehen itsensä takia, vaan tarpeitani täyttämään. Mutta olikin harhaluulo nähdä, että mies täyttäisi ne noin vain, poks, vaan hänellä on oma elämänsä, ei ole tullut maailmaan arvailemaan minun tarpeitani ja täyttämään niitä, jos en itse edes niistä hänelle selväsanaisesti kerro.
Nyt mä sitten opettelen ymmärtämään, mitkä on mun tarpeitani :) Uskon löytäväni miehen, jolle uskallan ne kertoa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:30"]Tapasin hyvin erikoisesti miehen, kaikki vaikutti täydelliseltä. Siitä olisi tullut ihana tarina muisteltavaksi, mutta se jäi melko lyhyeksi, koska mies paljastui jotenkin sekopäiseksi henkilöksi. Miksi mikään ihana ei ikinä voi kestää?
[/quote]