Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdota kaunista ja hyvää pikkuautoa n. 15 000€

Vierailija
22.04.2015 |

Pikkulapsia ei enää ole. Auto tulee omaan käyttööni perheen kakkosautoksi pieneen kaupunkiajoon. Perheen toinen auto on Wolksvagen Passat farmari. Perheen nuoret sitä saattaa lainata.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olis Polo. Tosin siitä mulla ei kokemusta.

Vierailija
2/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samassa tilanteessa Audi TT. Käytettynä saa hyvin budjetillasi. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ollut useampi Ford Focus peräkkäin. Hyviä ajaa, ei vikoja eikä ruostetta mulla ainakaan noissa yksilöissä, hyvä varustus mm. lämmitettävä tuulilasi, edulliset huollot. Uudemmat Ford Fiestat on kanssa aika nättejä ja sporttisia. Muita ehdokkaita voisi olla Citroen C4, Kia Ceed, Honda Civic, Mazda3....Toyotat on lujia ja laadukkaita mutta valitettavan rumia tuossa hintaluokassa, uusimmat mallit taas ihan linjakkaita. Katso nettiautosta haku ilman merkkiä, laita tarkka hintahaarukka ja ajomääräyläraja sekä vuosimallin raja, spivat varusteet ja järjestä merkin mukaan nousevaksi. Saat aika hyvän kuvan tarjokkaista.

Vierailija
4/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutan Miniä, ainakin muutaman vuoden käytettynä saa tuohon hintaan (ja ihan bränikkää autoa ei mun mielestä koskaan edes kannata ostaa).

Pieni, näppärä, persoonallisen näköinen auto joka voisi olla nuortenkin mieleen :) Uudessa Minissä on sama moottori mitä BMW käyttää eli ihan käypäinen peli.

Vierailija
5/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tullut hyviä vastauksia! Kiitos vinkeistä. Tehkää vain lisää ehdotuksia ja kertokaa omis kokemuksia. Nuo lämmitettävät tuulilasit on on kyllä ihanat! Lainasin joskus äitini Fordia ja ne oli kyllä hyvät. Toki autoni saa olla tallissa.

Vierailija
6/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiat 500 on parempi Miniin verrattuna. BMW'llä teknisiä ongelmia moottoreissa, joten automaattisesti Mineissä myös, sillä BMW'n omistuksessa Mini.
Fiat on tilavempi takaa ja kesti mulla lähes 100 000km eikä kertaakaan tarvinnut huoltaa. Toisin kuin Minissä oon kuullut työnkin puolesta moottorin pettämisiä ja mullakin näin käynyt 2 kertaa vuoden sisällä.
Minillä myös kalliimmat huolto-osat, kuin Fiatilla.
Jos nyt siis Miniä mietiskelet.

Vierailija
7/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ford fiesta titanium! N 17 00-1900 uutena mutta paljon hienompi kuin n 15000 maksava trend

Vierailija
8/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ford

Vierailija
9/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf... 

Vierailija
10/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota urban cruiser. Varma ja ei niin tylsä kuin yaris tai auris :)

Vierailija
11/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:17"]

Golf... 

[/quote]

Se ei ole kaunis eikä hyvä.

Vierailija
12/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia Skoda Fabiosta? Minusta se on tyylikkään näköinen. Siis se uusi malli, toki vanhakin on hieno

Vierailija
13/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyundai i20! Järkevän hintainen ja varmatoiminen, uusin mallikin jopa näyttää kivalta.

Vierailija
14/14 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kia. Pisin takuu. Se on tuollaisessa autossa se tärkein ominaisuus, kun kaikki ne on budjettiluokan pelejä eikä mitään lippulaivoja. Ei noilta autoilta haeta ajo-ominaisuuksia ja elämyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi