Löysin kaupasta mielestäni suloisen pehmolelu-mustekalan, ja annoin sen ystävän lapselle 5-vuotislahjaksi, ystävälle selvisi, että se on tarkoitettu koiran leluksi, ja nyt hän pitää mykkäkoulua
Totta, että lelu oli eläinhyllyllä, mutta mitä ihmeen väliä sillä on, kun ihan vastaavia pehmoja on leluosastolla lapsille. Suuttuisitko itse vastaavasta? Lapsi itse oli innoissaan lahjasta ja kiitti monta kertaa.
Kommentit (19)
Onko kyseessä käännettävä mustekala, jolla 2 eri ilmettä?
Oletko ihan varma, että ystäväsi pitää mykkäkoulua juuri tuon seikan takia? Tai että hän edes tietoisesti pitää mykkäkoulua ylipäätänsä?
No en suuttuisi. Lapsi tykkää kelle ostettu ja pehmo kun pehmo. Kyllähän koirillakin on lasten pehmoja leluina.
Tajusi, että pidät lasta samassa arvossa kuin koiraa?
En suuttuisi ja olen itseasiassa omalle lapselleni ostanut koirien leluhyllystä pehmon koska tykkäsi siitä tosi paljon.
Canceloi ystäväsi, niin on tehty naurettavammistakin asioista. Sehän on trendikästäkin jopa!
S.B. kirjoitti:
Oletko ihan varma, että ystäväsi pitää mykkäkoulua juuri tuon seikan takia? Tai että hän edes tietoisesti pitää mykkäkoulua ylipäätänsä?
Yhteisen tutun kautta kuulin tästä, etten arvosta hänen lastaan. Tällä tutulla on koira, jolla samanlainen pehmo ja siitä sai tietää.
Ap
Onpa pikkumainen ystävä. Minusta ainakaan sillä ei ole hitonkaan väliä onko koiranlelu vai ihmislapsen lelu, jos se on kiva ja mieluinen saajalle.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä käännettävä mustekala, jolla 2 eri ilmettä?
Ei, ihan peruspehmo jolla hymyilevä naama (ommeltu eli ei mitään vaaraa että siitä irtoaisi jotain osia)
Ap
Mä ostin itselleni söpön koiranpehmolelun XD semmoisen vesinokkaeläimen. Mulla on myös koira mutta sillä on omat pehmot, tähän se ei saa koskea :D
No onhan se vähän kummallista, että joku valitsee lelun lapselle eläinosastolta. En ihan osaisi luottaa sellaiseen henkilöön. Se että lapsi itse valitsisi eläimen lelun , on ihan eri asian. Ehkä ne rläinlelut ei ole myrkyllisiä, mutta eläimet voi kärsiä paljon epähygienisempiä asioita kuin ihmislapset.
Olisin huolissani vain lelun myrkyistä ja muovien ja värien laadusta, lasten leluissa näissä ollaan tarkempia.
Kyllä Sillä on väliä! Niihin voi piilottaa maksuja siis Koirien leluihin !
Vierailija kirjoitti:
S.B. kirjoitti:
Yhteisen tutun kautta kuulin tästä, etten arvosta hänen lastaan. Tällä tutulla on koira, jolla samanlainen pehmo ja siitä sai tietää.
Ap
Haha siis aivan teinin tasolle jääneen touhuja. Mykkäkoulua vielä, huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sillä on väliä! Niihin voi piilottaa maksuja siis Koirien leluihin !
Mitä ihmeen maksuja??
Olin eläinsuojan myyjäisissä ja lapsi, arvioin iäksi 3-4 vuotta, halusi kovasti kissanlelun. Hän kysyi minulta, saako tällä lapsetkin leikkiä ja äitinsä vähän naurahteli, minä sanoin että tottakai, ne on vain lujempia kuin lasten lelut, mutta ei niissä paljon muuta eroa ole ja niillä voi leikkiä vaikka kissan kanssa yhdessä. Siitäkös lapsen silmät kirkastuivat. Ostivan sen lapselle sitten.
Lapsi oli 10v kun halusi välttämättä joululahjaksi koirien punaisen possuvinkulelun. No käytiin ostamassa ja kaupan myyjä kehui että kyllä koira tykkää tästä. Oli aika hämmästynyt kun tokaisin ettei meillä ole koiraa mutta jospa 10v tyttö tykkäisi… taisi olla joulun suosituimpia lahjoja meidän lapsilla. Nyt pitäisikin kaivaa komerosta esiin ja antaa naapurin koiralle kun tyttö ei enää sillä leiki.
Mitä väliä sillä on jos lapsi tykkää?
Olin ostamassa kissalle tarvikkeita ja 5v lapseni ihastui kovin rapisevaan pehmopupuun joka oli siis koirienlelu, ostin sen sitten ja joka yö kuului hirmuinen rapina sängystä :D
Miksi ihmeessä suuttuisin jos lapsi tykkää? Nuo koiranlelut kestääkin paremmin kuin ihmisten vastaavat.